Sinä pakenet itseäsi ja totuutta me kuulumme yhteen Sari mikään ei sitä muuta
Sari Sari sari
13
194
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Keneltä tämä nyt oli?
- Anonyymi00002UUSI
Joltakin, jolla jäi selkeästi peruskoulun oppimäärän sisäistäminen vajaaksi.
- Anonyymi00004UUSI
Paha päähänpinttymä aloittajalla🤏
Selvä juttu!
Mä pakenen sitten totuutta. Onko nyt hyvä, häh?
- S.a.r.i täältä jostainTosiaan mun viestejä poistetaan nyt oikein urakalla. Miksi ihmeessä?
Olisi mielenkiintoista tietää aloittaja sinusta enemmän?
-S.a.r.i täältä jostain- Anonyymi00006UUSI
Minkä taakseen jättää sen edestä löytää Sari.
Ero tulee valmistadu henkisesti.Kenen kanssa nyt keskustelen? Tuo oli aika pelottavan kuuloista. Ihan kuin puhuisit Karmasta? Mutta rakkaus on se mikä merkitsee ❤️
-S.a.r.i täältä jostain
- Anonyymi00007UUSI
Onko sulla joku hätä?
En tiedä keneltä tuota ☝️ kysyit. Mutta ei mulla mitään hätää ole, paitsi että mulle rakas ihminen "hylkäsi" minut tällä viikolla 💔. Siksi palasin tänne pitkästä aikaa purkamaan tuntojani.
Onko sinulla jokin hätä sitten?
-S.a.r.i. täältä jostain
- Anonyymi00008UUSI
Mistä mä tiedän kenen kanssa pitäisi kuulua yhteen.
Sano sinä ap. Sitten alan miettimään minkänumeroiset kengät ostan seuraavaksi. - Anonyymi00009UUSI
Ap kiusaatko täällä Sari nimistä naista?
Tämä sama viesti ilmaantuu silloin tällöin.
Herää epäilyt. - Anonyymi00010UUSI
tämä menee Sariille sinne Keski Suomeen ❤️
- Anonyymi00011UUSI
Onko tämä J-mieheltä??
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101542- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538- 39518
- 53517