Martti Luther naulasi aikanaan teesinsä Wittenbergin linnanpuiston kirkon oveen.
Gene Pukall tekee WBC-liittonsa kanssa saman taas kerran.
World Boxing Confederation kruunaa Oleksandr Usykin lähdettyä lipettiin raskaalle sarjalle uuden maailmanmestarin.
Stefan Zornio ottelee Preston Haliburtonia vastaan avoimesta WBC-raskaansarjan maailmanmestaruudesta 8. elokuuta 2026 Wittenbergissä. Ottelu on herättänyt paljon mielenkiintoa, sillä molemmat ottelijat lukeutuvat WBC:n raskaansarjan kansainvälisen rankingin kärkikastiin.
Preston Haliburton vs. Stefan Zornio - Raskaansarjan MM-ottelu Wittenbergissä 08.08.2026
10
89
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Furyn comeback matsia ei streamata
Mikähän tuossakin
Mies pelkää että näyttää surkealta - Anonyymi00003
Otteleeko Roger Karimus tässä Luther illassa
- Anonyymi00004
Kumpi perii Usykin valtaistuimen, ja astuu kalifiksi kalifin paikalle...
Haliburton vai Zornio? - Anonyymi00005
Toi Preston Haliburton on asianajaja. Onkohan sillä joku lakijuttu millä se kiristää Geneä
- Anonyymi00006
On se nyt merkillistä. Wittenbergissä on oteltu eilen raskaansarjan maailmanmestaruudesta, ja tuloksia ei ole missään!
- Anonyymi00007
Ei vieläkään!
- Anonyymi00008
No nyt tuloksia. Zornion korvasi viime tingassa Gene Pukall. Hän hävisi toisessa erässä saatuaan nilkkavamman.
- Anonyymi00009
Mestaruusvyössä ristiinnaulittu Ronald McDonald
- Anonyymi00010
Mies keksii tittelin ja tilaa vyön, laskuttaa siitä ja pyörittää itse rankingit. Näin toimi aikanaan Ferocious Sanctioning Body. Ja nyt Gene!
Pukall vaalii sekä Lutherin että Big-J:n perintöä! Myös Ajomaan linjaa noudatettu osin.
Tässä on maksimoitu voitot hienosti. Titteli on oma, ilta jossa siitä otellaan on oma. Ja kun vielä perutaan toinen pääottelija ja astutaan itse tilalle, niin säästetään ottelupalkkioissa!- Anonyymi00011
Niinpä. Tähän ei moni pysty! Esim. Lefakin ajaa vaan rekkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711777- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341172Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77682
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo208655On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49591
- 62540
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 27498
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82398