Reilu kaksi vuotta olen sammunut lähes joka ilta viinasta. Nyt on viides ilta ja tekee valtavasti mieli tarttua pulloon. Aa:n avulla olin liki viisi vuotta raittiina kunnes erehdyin juomaan janoissani puoli pulloa olutta. Siitä 11 vuotta aikaa ja vauhti kiihtyi. On tosi raskasta olla alkoholisti. Pitää juoda vaikkei tekisi mieli. Saas nähdä miten käy. Hiljaa hyvä tulee ja tämäkin menee ohi. Meneeköhän.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Elämä maan päällä on arvoitus. Olen nähnyt unessa tovereita jotka kuolivat alkoholin vuoksi 40-60 vuoden iässä. Nyt on aika yksinäistä koska olen välimaastossa eli en mene ravintolaan mutta en toisaalta ole työelämässä. Kaltaiseni vapaa-ajattelijat ovat kuolleet ympäriltäni. Kaipaan tavallaan jonkin verran sinne mihin muut ovat jo menneet mutta jokin pitää minua tässä maailmassa.
- Anonyymi00002
Pelkuruus pitää meidät hengissä!
Täytyy toivoa, että tilanne korjaantuu
Kyllä se menee ohi, tavalla tai toisella. Tiedät sen itsekin.
- Anonyymi00003
Pakko nukuttaa välillä itsensä viinalla kun ei saa moneen yöhön unta muuten.
Asia olisi helposti korjattavissa nukahtamislääkkeillä mutta lääkärit eivät ainakaan mulle niitä myönnä.
Nytkin on tullut 3 yötä valvottua selvinpäin joten pakko kai se on lähteä viinakauppaan jotta saa unta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771108- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden231677Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34522- 45518
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga48514Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️74500- 23478
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414