Jokainen päivä alkaa ajatuksella:" Miksi kaikki ei voisi olla toisin? Miksi en saa olla hänen vierellään? Miksi tämä tunne satuttaa?"
Olen väsynyt tuntemaan näin! En ymmärrä, miksi rakastan tai miksi rakastuin. En edes tunne häntä kunnolla. Voimattomuus vie halun tehdä itselleni hyviä tekoja, elämää parantavia tekoja. En vaan jaksa. Ajattelen suutelemistasi ja haluan vain syliisi. Pelkään, että kuolen ikävään tai teen itselleni vielä jotakin.
n->m
Tunnen voimattomuutta
14
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi et ota häneen yhteyttä?
- Anonyymi00002
Tee itsellesi hyvää🤍
- Anonyymi00003
Tuossa on ongelmana se, että laitat liikaa painoa toiselle ihmiselle onnellisuutesi takeena. Voi olla, ettei onni kestä jos se rakentuu liian vahvasti toisen ihmisen varaan.
- Anonyymi00004
kuvitteellinen on juuri se sana mikä kuvastaa omaakin rakkauselämää. en usko mihinkään todelliseen sillä kun otan vaatteet pois olen ruma kun rullatuoli ja sitä paitsi olen huono sängyssä ja pieniä lapsia🤨 mutta ajattelu tuo mukavaa iloa elämään kun ei muutakaan ole.
- Anonyymi00005
Julkkiksiin rakastuminen on nuorena normaalia.
- Anonyymi00006
Ei todellakaan ole.
- Anonyymi00007
En ole nuori, eikä hän julkkis
- Anonyymi00008
ibeee
- Anonyymi00010
No, julkkikset, en koskaan ole noihin ihastunut. Ainoa nimi käsivarteeni tuli Pave Maijaselta, .... sitä jonotin S. Joella ... menin takahuoneeseen, jne...
- Anonyymi00011
Pakko nyt kyl sanoa rakastamalleni miehelle joka on näitä täältä ennenkin ominut, että nämä ei ole koskaan minulta. En ikinä tekisi itselleni mitään kenenkään miehen vuoksi. Muutenkin olen eri ajatuksissa kuin aloittaja. ❤️🌞
- Anonyymi00012
Minulla on tässä tyhjä paperi valmiina. Voimme aloittaa jostain ihan pienestä kuten sinun ikä tai hänen ikä 🧐
- Anonyymi00013
Onko tämä se tapaus kun nainen on rakastunut ohimennen bussipysäkillä näkemäänsä mieheen joka ei edes tiedä naisen olemassaolosta mitään?
- Anonyymi00014
Ohi
- Anonyymi00015
Taitaa olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573