Tänään sain taas oman mieheni kotiin

Anonyymi-ap

Ikävä oli rakas Sinua J.mieheni❤️ turha kenenkään on tänne soopaa kirjoittaa. Ikävöidä voi myös jo parisuhteessa olevat. Eikä vaan varattuja kaipaavat.

33

265

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samaa mieltä. Itsekin ikävöin vaikka meillä juttua ollut jo kauan. Onnellinen sun puolesta. Ymmärrän miten hyvältä tuntuu. Joo tääl on karseeta tekstiä ja katkeria ihmisiä. Terkuin eri Jiimiehen kaipaaja.

• Anonyymi00002

Totta! Toivon sinulle että kaikki järjestyy parhain päin!❤️

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Saitko?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kiitos ❤️

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Saitko?

Kukahan sinä sivusta huhuilija mahdatkaan olla…

• Anonyymi00005

Hyvän mielen ketju. Kivaa vaihtelua. ☺️

• Anonyymi00008

Ehkä? Tahdoin vaan ilmaista että ikävöidä voi myös omaa rakastaa joka tekee töitä muualla kuin lähi alueella. Onko se väärin että myös tänne sen ilmoittaa?

• Anonyymi00009

Kiitos 🙂

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ehkä? Tahdoin vaan ilmaista että ikävöidä voi myös omaa rakastaa joka tekee töitä muualla kuin lähi alueella. Onko se väärin että myös tänne sen ilmoittaa?

Ei lainkaan. Tuon kirjaimen ympärillä, varmasti meidän lukumäärästä johtuen, vain pyörii täällä kaikenlaista. Oli siis mukava lukea viestisi, vaikka se omaa kaipausta nosti taas pykälän verran.

Onnea teille. 😊

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei lainkaan. Tuon kirjaimen ympärillä, varmasti meidän lukumäärästä johtuen, vain pyörii täällä kaikenlaista. Oli siis mukava lukea viestisi, vaikka se omaa kaipausta nosti taas pykälän verran.

Onnea teille. 😊

Kiitos ❤️

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Millä alalla hän on? Haluan vain poissulkea asioita.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Millä alalla hän on? Haluan vain poissulkea asioita.

En kommentoi! Jos häiritsee niin voitko itse kertoa?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En kommentoi! Jos häiritsee niin voitko itse kertoa?

Ei häiritse mutta en myöskään usko kaikkea täältä ellei ole selkeitä todisteita.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei häiritse mutta en myöskään usko kaikkea täältä ellei ole selkeitä todisteita.

Siis mistä? En ala täällä sen enempää avautumaan. Mutta hänen kanssaan ollaan oltu sen verran pitkään että te ette ole luultavasti oleet edes syntyneet kun. Tietääkseni tämä on ikävä palsta ja tänne saa kirjoittaa muutkin kuin "haave" maailmasta unelmoivat.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Siis ja miksi pitäisi olla todisteita jos minä omasta miehestäni puhun?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Siis ja miksi pitäisi olla todisteita jos minä omasta miehestäni puhun?

En ole tuo edellinen, mutta hieman kummastelen miksi omaa miestäsi täällä kaipaat. Luulisi hänen ilahtuvan saadessaan viestin puhelimeen omalta puolisoltaan?

Itse ainakin ilahtuisin, mikäli minulla kumppani olisi.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

En ole tuo edellinen, mutta hieman kummastelen miksi omaa miestäsi täällä kaipaat. Luulisi hänen ilahtuvan saadessaan viestin puhelimeen omalta puolisoltaan?

Itse ainakin ilahtuisin, mikäli minulla kumppani olisi.

Kyllä me irl myös viestitellään. Mutta saa kai sitä täälläkin ikävöidä ja myös olla onnellinen että hän on työhommista tullut kotiin eikö tämä ole se ikävä palsta? Saa Kait tänne tuoda myös omat tuntemukset. Vai mikä tämä palstan tarkoitus on? Kymmeniä vuosia sitten nämä palstat olivat ihan eri luokkaa kuin nykyään.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kyllä me irl myös viestitellään. Mutta saa kai sitä täälläkin ikävöidä ja myös olla onnellinen että hän on työhommista tullut kotiin eikö tämä ole se ikävä palsta? Saa Kait tänne tuoda myös omat tuntemukset. Vai mikä tämä palstan tarkoitus on? Kymmeniä vuosia sitten nämä palstat olivat ihan eri luokkaa kuin nykyään.

Saa, saa. Minusta viesti olikin kiva. Ehkä tuo "Onnellisuus" -osio olisi vain ollut osuvampi. 😊

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Siis mistä? En ala täällä sen enempää avautumaan. Mutta hänen kanssaan ollaan oltu sen verran pitkään että te ette ole luultavasti oleet edes syntyneet kun. Tietääkseni tämä on ikävä palsta ja tänne saa kirjoittaa muutkin kuin "haave" maailmasta unelmoivat.

Totta tuokin

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Saa, saa. Minusta viesti olikin kiva. Ehkä tuo "Onnellisuus" -osio olisi vain ollut osuvampi. 😊

Totta mutta kyllä tuo ikävä raastaa silloin kun ei ole luonani. Pitäisikö tuon tunteen jotenkin puolittaa osa tänne ja toinen puoli onnellisuuteen 😆

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Onnellisuus on vähän huono juttu, kun se tarkoittaa tilaa, jossa ei huomaa epäkohtia, eikä halua päästä elämässä eteen päin. Unelmoimisessa ei oo mitään vikaa ja pieni tyytymättömyys ajaa ihmistä parantamaan asioita itsensä ja muiden hyväksi. Onnellinen on rumasti sanottuna aika turha ihminen. Uskaltakaa ihmiset unelmoida ja parantaa maailmaa vähä kerrallaan.

• Anonyymi00010

Oliko lusimassa🤔

• Anonyymi00012

Jos osaat lukea. Tiedät vastauksen!

• Anonyymi00014

olen töissä viikot hissejä asennan totuus istuu avovankilas cD

• Anonyymi00015

No se on sinun elämä! Ap

• Anonyymi00030
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No se on sinun elämä! Ap

no minä en ole laittomuuksia tehnyt en tiedä kamasta mitään

• Anonyymi00023

Oliko vieraissa toisen naisen luonna ?

• Anonyymi00025

Jos näin on niin sinun kannattaa siitä puolisollesi puhua! Ilman rehellisyyttä ei ole myös oikeaa suhdetta.

• Anonyymi00028

Se o vähä ku pääministerillä, että farkkusortsia sen verta raottaa, et kusella käy.

• Anonyymi00031

Ihana juttu mutta miksi oi miksi kirjoitat tästä jollain ikävä- palstalla?

• Anonyymi00032

Siksi koska silloin kun hän ei ole vieressäni vaan muualla niin ikävöin häntä ja sitten kun hän palaa niin olen tietenkin onnellinen ❤️

• Anonyymi00033

Saahan sitä toki noinkin huomioo ja ristitiitoja aikaan täällä.

• Anonyymi00034

Jos puhun omasta miehestäni sekö on ristiriitaista? Tietääkseni tänne saa kirjoittaa ikävöintiä omasta miehestä silloin kun hän ei ole vieressä niin totta hemmetissä ikävöin häntä ja sitten kun taas saan hänet vierelleni olen onnellinen. Tätä on oikea ikävä, kaipaus ja rakkaus ❤️ eikä pelkästään haaveilua ja unelmointia. Niin kuin täällä suurin osa on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      138
      887
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      657
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      588
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      563
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      58
      513
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      488
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      476
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      24
      445
    Aihe