Mielestäni ministeri Rydmanin suunnitelma supistaa Jyväskylän Yliopiston rahoitusta on nappiin osunut ehdotus. Yliopiston ympärillä pyörii sellaista suhnu&tuhnu -väkeä joilla ei ole mitään tekemistä tutkimustyön kanssa. Ilmaisen rahan kanssa on vain mukavaa touhuta.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Juu, kallista ja turhaa puuhastelua verovaroin.
- Anonyymi00004
Olen jo aikaisemminkin sanonut, Wille on mies paikallaan. 😁
- Anonyymi00002
No voihan persu perhana!
- Anonyymi00003
Täällä ÄO nolla pätemässä
- Anonyymi00005
oli kuuma ilma tämä suosikki ötökkä-jutut.. ampparikin.. hyvä jäysi mutta eikö niitä ötököiden kuvia saisi olla... vähän kuin autoja ei saisi olla... kaikille yli 12-vuotiaille nelijalkaisten, eli monipyäelämäksi.räisten käyttökielto loppuelämäksi.
Kontaten kadulle komisaariokin etenemään. - Anonyymi00008
pyörät pois konttaajilta eli nelipyöräisilrä, autoilta heti komisariot konttaamaan karu kuin apinat..
- Anonyymi00009
Suvimäessä taas näköjään kone auki.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Suvimäessä taas näköjään kone auki.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00011
Kiitos Rydman.
- Anonyymi00012
Ei jatkoon tämä Chaplin
- Anonyymi00014
amb ulanssin ääniä ja ukrainaisia juoksee kaiilon jonnekiniilooin kai...
rkuun poliiseja pi - Anonyymi00015
puutarhajutut olisi saksimisia paljonkin pientä sellaista siistimistä saksikäsi Elleille ja Eetuille...
- Anonyymi00016
Jyväskylän yliopisto on yksi turhia tutkimuksia tekevä.
Näiden tutkimusten tarkoitus on vain lypsää rahaa.
Jyväskylä ei arvioi tutkimusten vaikuttavuutta tai käytettävyyttä tai edes järkevyyttä. Olen vuosia ollut tutkimuksissa, jossa tarkoitus vain saada itselle helpolla ja kovalla palkalla työtä. Näin tutkimusryhmät toimivat monessa tapauksessa.
Rahoitusta haetaan muualta kuin yliopiston rahoituksen kautta, jotta voidaan tehdä leikki tutkimusta 5 vuotta kerrallaan, ilman tarvetta näyttää mitään vaikutusta ja tulosta. Esim. Erilaisia kortistoja ja tilastoja pyöritetään, jotta näyttäisi siltä kun tuottaisimme jotain. Asioita joita kukaan ei tarvitse eikä käytä. Ihan turhaa mutta sitä tehdään 5000€ kuukausipalkalla ja 3 kk kesälomalla .
Tällaisia 10 ihmisten tutkimushankkeita on paljon ja ne maksavat lähemmäs miljardin yhteiskunnalle. Tämä on yliopistojen tapa saada helppoa rahaa. SDP ja keskusta ovat aina näin rahoittaneet omiensa työpaikkoja, sillä heitä ei muuten otettaisi yliopistoihin töihin. - Anonyymi00017
Hienoa että on tuollainen ministeri kuin Rydman. Vaikka hän onkin ehkä kaikkein omimmillaan musiikin opetus- ja sävellystyössä, hän on osittanut kyvykkyytensä valtion talouden järjestelyissä ja oikeudenmukaisuuden palauttamisessa kieroon sosialistijärjestelmään.
Vaikka hän jättääkin politiikan ensi keväänä, jää hänestä esimerkki tuleville isänmaan pelastajille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432