Minnekkä mä voin kipata nämä hellyyden tunteet? Olen ajatellut jotain roskalavaa mutta luulen että ne kuuluu oikeasti ongelmajätteisiin, kirpputorilla en voi myydä kun ei jää voittoa. Voiko tänne johonkin nurkkaan jättää tarpeettomana vai otetaanko täälläkin jotakin maksua tai veroa? Tietysti voisi kierrättää ja tehdä lasia niin särkyisivät miljooniksi sirpaleiksi tai biojätteeksi eläinten märehdittäväksi.
Tottakai myyn eniten tarjoavalle tai ilmatteeksi, ihan miten vaan. Pakko päästä eroon.
Hätätilanne ehkä
10
171
Vastaukset
- Anonyymi00001
Käännät ne voimaksi.
- Anonyymi00002
Niin, käytä omaksi polttoaineeksi.
- Anonyymi00003
Miksi et tee asian eteen jotain?
- Anonyymi00004
Tilaa T-paita missä lukee 10 hali
Sitten kun paita tulee menet se päällä torille tai baatiin tai minne vaan.
Jos ei kauppa käy niin toinen paita missä sopiva hinta.- Anonyymi00005
Joo tuo on hyvä idea!
- Anonyymi00006
Eiköhän ne karise kun hetken täällä kirjoittelet.
- Anonyymi00007
Ei, minulla on hyvin sisäsyntyistä tämä. Mulla on ollut aina tosi suuri tarve antaa toiselle hellyyttä ja pitää hyvänä. Se on omasta mielestä suuri ongelma koska harvat ihmiset tykkäävät hellyden hukutuksista. Tottakai kunnioitan aina toisen omaa henkilökohtaista aluetta enkä lääpi tai tule iholle kuitenkaan kokoaika tai ilman lupaa tmv. Pyrin pidättäytymään liiallisesta ylitsevuotavasta hellyydestä vaikka sisälläni se on intohimoisen vallattoman suurena ja hyvin voimakkaana, joten siksi lukitsen sen hyvin useasti sisälleni. En tiedä miksi olen tälläinen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei, minulla on hyvin sisäsyntyistä tämä. Mulla on ollut aina tosi suuri tarve antaa toiselle hellyyttä ja pitää hyvänä. Se on omasta mielestä suuri ongelma koska harvat ihmiset tykkäävät hellyden hukutuksista. Tottakai kunnioitan aina toisen omaa henkilökohtaista aluetta enkä lääpi tai tule iholle kuitenkaan kokoaika tai ilman lupaa tmv. Pyrin pidättäytymään liiallisesta ylitsevuotavasta hellyydestä vaikka sisälläni se on intohimoisen vallattoman suurena ja hyvin voimakkaana, joten siksi lukitsen sen hyvin useasti sisälleni. En tiedä miksi olen tälläinen.
Miehelle se on aika iso ongelma. Koska ei tahdo löytyä naista joka tykkäsi läheisyydestä yhtä paljon. Se että olisi käsikädessä kävelyitä, kainalossa viihtyisi ja pussailusta pitävää.
Ehkä se tarve johtuu siitä, ettei ole lapsena saanut tarpeeksi hellyytä.
Voi se olla joku luonne (vika) myös. En ole tarkemmin analysoinut. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ootko miettinyt et voisit ruveta antamaan yksinäisille ihmisille kenguruhoitoa niinkuin pikkuvauvoille tehdään. Otat paidan sisään iho ihoa vasten. Se vois olla ratkaisu ongelmaasi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ootko miettinyt et voisit ruveta antamaan yksinäisille ihmisille kenguruhoitoa niinkuin pikkuvauvoille tehdään. Otat paidan sisään iho ihoa vasten. Se vois olla ratkaisu ongelmaasi.
No joo mikä ettei hyvä idea tuokin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60824
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490