Millaista käytöstä sinun on vaikea ymmärtää?
Millainen käytös suututtaa sinua?
26
273
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vaikkapa misogynia joka vtun väliin pitää päästä kertomaan kuin prseestä naiset on ja kuinka rumia ja läskejä jne. Sitte päteminen ja holhoaminen.
- Anonyymi00005UUSI
Taitaaa johtua äidin läsnäolon puutteesta, rahalla saa ja sub laudalla pääseee😆
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Taitaaa johtua äidin läsnäolon puutteesta, rahalla saa ja sub laudalla pääseee😆
Äitini on 70 vuotias. Ja erittäin raskasta seuraa ajoittain.
- Anonyymi00002UUSI
Satuttamista ja kostoa.
- Anonyymi00003UUSI
Kiusaaminen, aivan naurettavaa aikuisilta ihmisiltä, ja toisten alentaminen, tietoinen satuttaminen ja sen toistaminen.
- Anonyymi00004UUSI
Mykkäkoulu, asioiden selvittämättömyys...
Välttely jos erimielisyyttä.- Anonyymi00014UUSI
Olen jo sanonut miljoona krt.Tn kanssa olosi olipa se kaveruutta,ystävyyttä ,mitä vain en halua olla tekemisissä.
Sen sinua 9v.vanhemman Tn nimittäin.
- Anonyymi00006UUSI
Parisuhteessa pettämistä,tämä tarkoittaa muutakin kun seksuaalista pettämistä.Petoksesta voisin puhua,pettää perheensä.
Persoonallishäiriöinen kuka ei sisäistä lausetta; EN sinua tahdo vaikka olisit maailman ainoin ihminen.- Anonyymi00009UUSI
Itse en tykkää vihaisista ihmisistä JA katkerista.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse en tykkää vihaisista ihmisistä JA katkerista.
Itse en tykkää percesilmän vastaajista ja se saa minut aggressioon.Toisinsanoin kodinrauhan ja intimiteettisuojan rikkojaa odottaa huonot ajat.
- Anonyymi00008UUSI
Parkkihallissa kaahaaminen.
- Anonyymi00011UUSI
Mua ärsyttää sellainen hiljainen panttaaminen.
- Anonyymi00012UUSI
Ylipäänsä kaikki vain omaan napaan tuijottelu, minäminäminä. Ollaan kokoajan saamapuolella.
- Anonyymi00013UUSI
Antopuolihan se tässä runsasta on ollut!
- Anonyymi00015UUSI
Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.
- Anonyymi00025UUSI
Seuraan sun metaa loppu elämäni ja näen sitten kun sinäkin lopetat saamasta.Siihen ei mene kauaa.
- Anonyymi00018UUSI
En ole suuttuvainen tyyppi, mutta typeryys eri muodoissaan koettelee hermoja.
- Anonyymi00019UUSI
Millainen typeryys?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Millainen typeryys?
Monenlainen. Ei ole tarvetta kuvailla sen tarkemmin, varsinkaan tällä palstalla.
- Anonyymi00021UUSI
Joskus omakin? Ainakin itseä joskus, mutta aina voi ottaa opikseen.
- Anonyymi00022UUSI
Luottamuksen pettäminen, kiusaaminen, liiallinen itsekeskeisyys, manipulointi, persoonallisuushäiriöihin viittaava käytös, impulsiivisuus luonteenpiirteenä, tunnekylmyys.
- Anonyymi00026UUSI
Ei mulla ole vaikeuksia ymmärtää minkäänlaista käytöstä käytökselle löytyy aina syy sitä en ole oppinu että vaikka joku olisikin itse hyväksikäytön uhri niin mikä on silti ristissä korvienvälissä että antaa itse itselleen oikeuden hyväksikäyttää jotain toista sekin on hyvä opetella kostamaan sille jonka kokee käyttäneen itseä hyväksi
- Anonyymi00027UUSI
Luottamuksen pettäminen ja rajojen rikkominen. Tunkeilu ja uteliaisuus.
- Anonyymi00028UUSI
Ilkeämielisyys ja itsekeskeisyys, teeskentely.
- Anonyymi00029UUSI
Eli noin 80 % tämän palstan sisällöstä! 😅
- Anonyymi00030UUSI
En arvosta sellaisia jotka kaikin keinoin yrittävät pilata jonkun elämän ja sitten uhriutuvat
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 99973
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54908Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61810Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142741- 65685
- 78531
- 39508
- 40506
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86497- 70486