Kirjoitan vielä ainakin tämän tälle yötä. Olet vain niin ihana ihminen ja näytätkin niin ihanalta. Iloinen ja kiltin näköinen. Komistus mies. Tykkään niin kovin. Tuntuu, että olet minun mies jo nyt. Voi, että minun sydän on täynnä rakkautta ja hellyyttä sinua kohtaan. Olet minun unelma. Rakastan niin paljon.
Nuku vain rauhassa rakas
10
219
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
🤣🤣🤣🤣 totta.
- Anonyymi00002UUSI
Niin totta kun kirkon rotta sanon minä
Nassun omia kirjotuksia. Uskoo ken tahtoo
Minä en niele- Anonyymi00009UUSI
Minusta saa olla jo aika yksinkertainen tai itseriittoinen jos edes yrittää kuvitella näitä palstsäijän vaivaannuttavia itsensä petiin peittelyitä naisen kirjoituksiksi. Säälittäviä harrastuksia joillain
- Anonyymi00003UUSI
Kaikki samat sanat ja samanlailla kirjoittaa. Kuin minulle kirjoitti. Esim maitua puhuu.
Tois usein - Anonyymi00004UUSI
Nyt oli kyllä aikamoiset hehkutukset ja kauniisti kirjoitettu, etten uskalla edes haaveilla, että hän ajattelisi minusta noin. Mutta hyvää yötä sinulle.
- Anonyymi00005UUSI
KYLLÄ AJATTELEN. EN HALUA SINUA
- Anonyymi00006UUSI
MIKSET REILUSTI NÖSSÖ VASTAILE KUIN IRL VASTAILET? SILLAIN KUN KOTONA KAHDEN? KERRO MIKÄ OIKEASTI OLET
SIKA - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
MIKSET REILUSTI NÖSSÖ VASTAILE KUIN IRL VASTAILET? SILLAIN KUN KOTONA KAHDEN? KERRO MIKÄ OIKEASTI OLET
SIKAKERRO NÄILLE NAISILLE OIKEASTI MILLAINEN OLET! ET PYSTY. NE JOUTUU ELÄMÄÄN SUN KANSSA. MINÄ EN ENÄÄ IKINÄ SITÄ HELVETTIÄ TULE KOKEMAAN 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
NYT SAAT LAITTAA NÄILLE PYSSYÄ SUUHUN JA JUOTTAA AINEILLA JA TEHDÄ MITÄ TEET
- Anonyymi00008UUSI
Nainen kirjoitit kauniisti! Kiitos! Sivusta. mies
- Anonyymi00010UUSI
Kiitos kauniista sanoistasi, kuitenkin olisi tärkeää näyttää se livessä. Rehellisesti sanottuna tiedän olevani elinympäristössäni positiivista energiaa säteilevä mies, mutta minulle olisi hyvin tärkeää saada se energia kohdistettua yhteen naiseen, meidän vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101542- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538- 39518
- 40516