Että loukkasin taas sinua. Pelkään niin tutkimusta. En ole fyysisestikään terve. Kuolen pian. Sitten pääset minusta. 😭😭😭😭😭😭
Anteeksi
17
171
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No voi. Sellaista se on. Ikävää läheisellesi mut onpahan yksi kiusaaja maailmasta sitten pois 🥳
- Anonyymi00002UUSI
Onko sinulla palstaäijä kenties jotenkin kehno fiilis kun virittelet näin synkkää tarinaa palstalaisten päiviteltäväksi? Kokeile vaikka coopin lageria ja uuteen nousuun👍
- Anonyymi00003UUSI
Mikä se tutkimus on? Että sen takia pitää kiusata? Tulenko pitämään käjestä?
- Anonyymi00007UUSI
Älä emojihimmeleihin tai sekaviin kertomuksiin uskova viisastelija enää kehtaa nolata itseäsi guben aloituksissa
- Anonyymi00004UUSI
Ei se muiden vika jos sinä oot sairas! Mieti vähä
- Anonyymi00006UUSI
Kuka ottaa vaivaannuttava spinnaaja vastuun sinun päräyttävästä ajattelumallista kun katsot asiaksesi kirjoitella tällaisia vastineita palstaäijän pateettisiin provoihin? Sinä itse se et selväati sisällön perusteella tule olemaan. T naiselta
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuka ottaa vaivaannuttava spinnaaja vastuun sinun päräyttävästä ajattelumallista kun katsot asiaksesi kirjoitella tällaisia vastineita palstaäijän pateettisiin provoihin? Sinä itse se et selväati sisällön perusteella tule olemaan. T naiselta
Mä edes lue näitä T nainen että onnee vaan☺️
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mä edes lue näitä T nainen että onnee vaan☺️
Niin niin. Etpä tietenkään väliin mutisemaan ängennyt aloittajaäijä teennäisen hyväntuulista esittäen ja sitä nääs oikein emojiella kuvaten
- Anonyymi00005UUSI
sonjar lyö laukulla jos et täyttele? vooi
- Anonyymi00008UUSI
No lopeta hänen loukkaaminen!!! Miten voi olla noin hankalaa käyttätytyä inhimillisesti!?
- Anonyymi00009UUSI
jäätellapsia ostamaan ötökän kuva amppari-jäätelössä .. hyvin voisi tehdä pihvejäveitsellä petteri-urpon mahasta ja aleksi-anteron ohkeista nam,
- Anonyymi00010UUSI
Olet tehnyt kuolemaa jo pari vuotta. Hyvässä vedossa olet siellä.
- Anonyymi00011UUSI
Onko palstaäijän esitykset sinunkin mielestäsi vähän liian suttuisia, eli näkyykö järjen valo jo tunnelin päässä?
- Anonyymi00014UUSI
Ohi!
- Anonyymi00013UUSI
Mä toivon että se palaa kuin liekki bensassa🤣🖤👹kaikella rakkaudella kuin soihtu uuden vuoden taivaalla kuole saatana
- Anonyymi00016UUSI
Sitä saa mitä tilaa 🤣 🎸🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
- Anonyymi00018UUSI
Hän pelkää tutkimusta.
Oletteko koskaan pelänneet tutkimusta.
Minä olen. Yhtä kammottavaa joka kerralla kun omaan kehoon kosketaan ja pistellään. Ei ole naurun eikä pilkan asia. Vai ootteko niin vahvoja ettei mikään jännitä eikä pelota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103561Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90548- 78541
- 53527
- 39518