Anteeksi

Anonyymi-ap

Että loukkasin taas sinua. Pelkään niin tutkimusta. En ole fyysisestikään terve. Kuolen pian. Sitten pääset minusta. 😭😭😭😭😭😭

17

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

No voi. 🫩 Sellaista se on. Ikävää läheisellesi mut onpahan yksi kiusaaja maailmasta sitten pois 🥳

• Anonyymi00002
      UUSI

Onko sinulla palstaäijä kenties jotenkin kehno fiilis kun virittelet näin synkkää tarinaa palstalaisten päiviteltäväksi? Kokeile vaikka coopin lageria ja uuteen nousuun👍

• Anonyymi00003
      UUSI

Mikä se tutkimus on? Että sen takia pitää kiusata? Tulenko pitämään käjestä?

• Anonyymi00007
        UUSI

Älä emojihimmeleihin tai sekaviin kertomuksiin uskova viisastelija enää kehtaa nolata itseäsi guben aloituksissa

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei se muiden vika jos sinä oot sairas! Mieti vähä

• Anonyymi00006
        UUSI

Kuka ottaa vaivaannuttava spinnaaja vastuun sinun päräyttävästä ajattelumallista kun katsot asiaksesi kirjoitella tällaisia vastineita palstaäijän pateettisiin provoihin? Sinä itse se et selväati sisällön perusteella tule olemaan. T naiselta

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuka ottaa vaivaannuttava spinnaaja vastuun sinun päräyttävästä ajattelumallista kun katsot asiaksesi kirjoitella tällaisia vastineita palstaäijän pateettisiin provoihin? Sinä itse se et selväati sisällön perusteella tule olemaan. T naiselta

Mä edes lue näitä T nainen että onnee vaan☺️

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mä edes lue näitä T nainen että onnee vaan☺️

Niin niin. Etpä tietenkään väliin mutisemaan ängennyt aloittajaäijä teennäisen hyväntuulista esittäen ja sitä nääs oikein emojiella kuvaten

• Anonyymi00005
      UUSI

sonjar lyö laukulla jos et täyttele? vooi

• Anonyymi00008
      UUSI

No lopeta hänen loukkaaminen!!! Miten voi olla noin hankalaa käyttätytyä inhimillisesti!?

• Anonyymi00009
      UUSI

jäätellapsia ostamaan ötökän kuva amppari-jäätelössä .. hyvin voisi tehdä pihvejäveitsellä petteri-urpon mahasta ja aleksi-anteron ohkeista nam,

• Anonyymi00010
      UUSI

Olet tehnyt kuolemaa jo pari vuotta. Hyvässä vedossa olet siellä.

• Anonyymi00011
        UUSI

Onko palstaäijän esitykset sinunkin mielestäsi vähän liian suttuisia, eli näkyykö järjen valo jo tunnelin päässä?

• Anonyymi00014
        UUSI

Ohi!

• Anonyymi00013
      UUSI

Mä toivon että se palaa kuin liekki bensassa🤣🖤👹kaikella rakkaudella kuin soihtu uuden vuoden taivaalla kuole saatana

• Anonyymi00016
      UUSI

Sitä saa mitä tilaa 🤣 🎸🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

• Anonyymi00018
      UUSI

Hän pelkää tutkimusta.
      Oletteko koskaan pelänneet tutkimusta.
      Minä olen. Yhtä kammottavaa joka kerralla kun omaan kehoon kosketaan ja pistellään. Ei ole naurun eikä pilkan asia. Vai ootteko niin vahvoja ettei mikään jännitä eikä pelota.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1031
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      979
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      798
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      561
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      90
      548
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      527
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe