Oletko loukannut häntä tarkoittamatta ja miten niin kävi?
Miten olisit voinut välttää sen?
Loukkaaminen
24
147
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En harrasta tuollaisia. Ei kannata sinunkaan.
- Anonyymi00002UUSI
Olen loukannut naista ja hän ei taida leppyä, mistä olen todella surullinen.
- Anonyymi00004UUSI
Mitä teit? Sivusta
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä teit? Sivusta
Kytät kyselee... miksi sua kiinnostaa kaikkien asiat juoru ämmä. Oletko taas aikeissa sotkea suhteita?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kytät kyselee... miksi sua kiinnostaa kaikkien asiat juoru ämmä. Oletko taas aikeissa sotkea suhteita?
Tässäpä malliesimerkki siitä, miten helppoa on loukata toista ihmistä... 🙃
sivu - Anonyymi00009UUSI
Mitä sitten, jos leppyisi? Olisitko ansainnut mitä? Ajatteletko, että tunteet palaisi ennalleen?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tässäpä malliesimerkki siitä, miten helppoa on loukata toista ihmistä... 🙃
sivuJos sinulta viedään elämä tollasen korppikotkan tavoin olisit sinäkin. Kerro osote kaverille niin otetaan sustakin kaikki irti. Olen koston puollella 100- 0 loppuun asti. Minä odotan oikeeta hetkeä. Tapaamista
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos sinulta viedään elämä tollasen korppikotkan tavoin olisit sinäkin. Kerro osote kaverille niin otetaan sustakin kaikki irti. Olen koston puollella 100- 0 loppuun asti. Minä odotan oikeeta hetkeä. Tapaamista
T. - ihan tosi paljon oikeelta sivust tämä
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ohi
- Anonyymi00003UUSI
Varmasti. Täytyis varmaan tota harkintaa alkaa käyttään, ja järkeä... .
- Anonyymi00010UUSI
Miten olet toiminut vailla harkintaa? Missä asioissa olisi pitänyt käyttää järkeä?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten olet toiminut vailla harkintaa? Missä asioissa olisi pitänyt käyttää järkeä?
Miksä Mikäs tirehtööri sinä olet määräilemään mitä toiset tuntee ! Tämä on palsta missä saa kaikki kirjottaa
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä sä kyselet ja tenttaat ketään ja millä oikeudella hä
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä sä kyselet ja tenttaat ketään ja millä oikeudella hä
Ajatteletko olevasi ratkiriemukas, et ole!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ajatteletko olevasi ratkiriemukas, et ole!
OHI !
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
OHI !
Sulla nyt menee kaikki ohi, sattuneesta syystä 🤣
- Anonyymi00007UUSI
En ole loukannut. Mutta olen loukkaantunut. Luulin miestä aivan toiseksi. Lopulta piti vain todeta. Etten tunne enää koko ihmistä.
- Anonyymi00008UUSI
Oli aivan eri mies kuin mitä alkuun esitti olevansa.
- Anonyymi00015UUSI
Samat sanat naisesta. Kääntyi kelkka yhdessä hetkessä.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Samat sanat naisesta. Kääntyi kelkka yhdessä hetkessä.
Mitä hän teki?
- Anonyymi00026UUSI
Ps sinä vtuttava lentävä arvuuttelija et minun kommentteja poistata, kirjoitan uuden joka osoittaa sinun misogyynisen matalan mielen ja TYPERYYDEN kuten tykkäät monotonisesti kuvailla mm naista esittävän ankeita trollotteluita naista pienessä päässäsi arvostellen
- Anonyymi00019UUSI
Oletko loukannut häntä tarkoittamatta ja miten niin kävi? Joo. Otin häntä kädestä. Olin humalassa ja se tuntui minusta mukavalta. Hänestä se oli loukkaavaa.
Miten olisit voinut välttää sen? Olisin voinut pitää kädet taskuissa.- Anonyymi00020UUSI
Kai toivut tuosta 😫?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kai toivut tuosta 😫?
Kyllä minä toivuin. Minähän olin se loukkaaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101532- 39518
- 40516