Ja siksi karttelen, ku en haluu rakastuu! Tunteita on siullakin minuu kohtaan ja sinuun ois helppo rakastuu. Miettiny oon, et pitäiskö kuitenki antaa palaa vaa ja nauttii tunteesta.?
Ongelma: oon ihastunut sinuun...
18
426
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Haluisin antaa palaa vaan, nauttia elämästä ;) Minulla ei ole kuin voitettavaa
- Anonyymi00002UUSI
Näinhän se on j-nainen.
- Anonyymi00004UUSI
Kuinka voit ap?
- Anonyymi00005UUSI
Suht hyvi...häntä ikävöin ja on haikee olo hieman.
- Anonyymi00006UUSI
Antaa palaa vaan, kohti kotipesää. Siinä ei paljon pesäpallotuomarin pillin vihellys auta kun kaksi energistä; nainen ja mies, löytävät vihdoin toisensa ja miettii: Mistähän päästä sitä pitäisi nyt aloittaa? Rakas, ei ole nyt päästä eikä säästä kiinni tämä meidän elämä, tartu kiinni siitä mistä saat pitävän otteen ja sitten mennään, pysyhän mukana ja sitten illalla kainalossa, kenties kauno suudelmakin, mutta tärkeintä: Me ollaan nyt ME ja nyt nautitaan toisistamme niin hitosti.
- Anonyymi00007UUSI
No just... lapatossunykänen vauhdissa
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No just... lapatossunykänen vauhdissa
Heti kateelliset valmiina. Olen ylpeä sinusta.
- Anonyymi00009UUSI
Voi sinnuu. Ihana M-nainen! 😘
- Anonyymi00012UUSI
En ole M-nainen jos niin luulet
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ole M-nainen jos niin luulet
Unelma Sirpa Leena. 😢
- Anonyymi00010UUSI
Anna palaa vaan
- Anonyymi00011UUSI
Kesä vaa lipuu ohi, häntä kaivaten. Mitä ei saa aikasiks, mikään ei huvita, kun häntä vain aattelen. Oot nii lähellä, mut kuitenkin kaukana
Voisi sitä elää kiihkeää rakkauselämääki, MUTTA..- Anonyymi00017UUSI
MUTTA = eng. BUTT. Sillä selviää pitkällekkö.
- Anonyymi00013UUSI
Ketä sä ikävöit ?
- Anonyymi00014UUSI
T miestä
- Anonyymi00015UUSI
Sekö on aloittajaäijä sinun ”nimesi” tänään? Heittäkää ny helevettiin. T naiselta
- Anonyymi00019UUSI
Anna mennä mies vain ❤️
- Anonyymi00020UUSI
Tunteeseen tottuu muutamassa kuukaudessa sen jälkeen tunnekin on vain osa arkea näin jos ihminen pysyy päivästä toiseen samana haasteena koitappa saada yksi ja sama ihminen joka aamu rakastumaan suhunnuudestaan miten luulette että käy kun tietää millainen toddella olet jos suhde on valheella alkanut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59788
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 44640
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla213578- 40534
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480