Ihme tapa Lieksassa, kun parkkipaikoilla, kun kolhitaan toisten autoja? Minulle on käynyt kaksi kertaa, että autoani kolhittiin? Eka kerran kun atollani oli ajettu 3000 km, niin lidlin parkissa kolhittiin ja kuski pakeni, mutta onneksi vaimoni istui autossa ja otti pakenijan rekisteinumeron lapulle? Soitin kolhijalle, mutta huonoin tuloksin ja poliisien kanssa piti asia selvittää. Shän se kolhijan vakuutusyhtiö maksoi kaikki ja minä en mitään- Tänä kesänä cttarin parkissa sama homma, mutta olin onneksi itse autossani ja menin ulos ja estin ukkoa pakenemasta`Teki mieli kajauttaa leukaan sitä horiskoa, mutta sekin maksaa kaikki kulut. Täällä Lieksassa jos on uudempi auto, niin kateuksissaan kolhivat vanhoilla romuillaan. kannattaa ottaa joku aina autoon vahtimaan ja mieluummin pesäpallomailan kanssa, että saa ainakin sillä losauttaa kolhijaa. Muillakin lienee vastaavia kokemuksia?
Paikallinen liikennekulttuuri
25
121
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Aika paljon on sikoja jota ei osaa ajaa ja evät välitä toisten autoista. Herää kysymys, että tarvitseeko tuommoiset taulapäät ajokortiia yleensäkään?
- Anonyymi00002UUSI
Ite oot humalassa ajellessasi kolhinut koslasi sillankaiteisiin ja pihapuihin, älä muita syyttele. Vai oletko jatkuvasyyttelijä?
- Anonyymi00006UUSI
Ajele sinä puli vaan huumepäissäsi pyörän romullasi, äläkä puutu aikuisten asioihin!
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ajele sinä puli vaan huumepäissäsi pyörän romullasi, äläkä puutu aikuisten asioihin!
Hauku nyt vielä reilusti törkyturpakuperkeikkahulluksi, niin tunnistus on varma...
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuka se nyt hermostuu siellä?
- Anonyymi00003UUSI
Eläkeläiset on parkkipaikkojen kolhijat. Onko monellakaan enää kortti voimassa.
- Anonyymi00005UUSI
Ei oo varaa uusia kun lääkärintodistus maksaa yli 300, sakot on pienemmät.
- Anonyymi00008UUSI
Ensin pitäisi saada liikenettä Lieksaan 🤪
Pielisentiellä menee muutama auto tunnissa, parkkipaikat tyhjiä.- Anonyymi00009UUSI
ei voi kiistää...
- Anonyymi00010UUSI
Se on muuten ihmeellinen juttu, että jos uudehkon auton jättää melkein tyhjän ison parkkipaikan kauimmaiseen nurkaan ettei sitä kolhita, niin eikö helvetissä joku aja omaa autoaan siihen viereen vaikka tyhjiä ruutuja olisi sata määrin.
- Anonyymi00011UUSI
Epäilen myös, että aloittaja on ihan itse humalaspäissään kolhinut autonsa.
- Anonyymi00012UUSI
Ei kaikki ole samanlaisia juoppoja kuin sinä? Sellaisia sossun elättejä joilla on vain tuulenhuhtoma perse ja ei auton omistuksesta tietoakaan. Kateus näkyy olevan suurin syy, kun itsellä ei ole mitään.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei kaikki ole samanlaisia juoppoja kuin sinä? Sellaisia sossun elättejä joilla on vain tuulenhuhtoma perse ja ei auton omistuksesta tietoakaan. Kateus näkyy olevan suurin syy, kun itsellä ei ole mitään.
Jos autonomistajalla ei ole tuulenhuuhtoma perse, niin sillä on kasko joka kolhut korvaa.
Sinulla taitaa olla vain velka-auto ja se tuulenhuuhtoma perse, kun tuollainen poru mokomasta asiasta? - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
keppi kolahti minne se kalahti 🤣
- Anonyymi00013UUSI
Puolet lieksalaisista ei tiedä liikenneympyrän sääntöjä. Kuka vilkuttaa mihinkin suuntaan, osa ei mihinkään. Etuajo-oikeudesta ei hajuakaan.
- Anonyymi00019UUSI
Mille siellä vilkutellaan, kun yksi auto tunnissa yksin ympyrässä????
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mille siellä vilkutellaan, kun yksi auto tunnissa yksin ympyrässä????
Kaverille :)
- Anonyymi00014UUSI
Minä parkkeeraan jalkakäytäville, siinä ei kolhuja autoon tule. Siinäpähän kävelijät kiertää.Kylän poliisit niin saatanan laiskoja etteivät sakota.
- Anonyymi00020UUSI
Asia selvisi, aloittaja oli itse kolhinut auton jäteastiaan, yritti vedättää korvauksia
- Anonyymi00021UUSI
Näin kävi, no ainakin yritin
- Anonyymi00023UUSI
Etkö huomannut asuntosi heilahdusta, jos siihen auto osui? Sinähän asut jäteastiassa, kun puli olet!
- Anonyymi00022UUSI
no ainakin yritin 🤔
- Anonyymi00025UUSI
Minä ostin parivuotta sitten siistin auton jossa ei ollut peltipinnoilla yhtään virhettä.
Citterin ja lidlin parkkipaikoilla alkoi niitä lommoja ym tulla.
Parkkiruudut on liian pieniä ja kun viereen ajaa auto niin monesti sieltä nousee ihmisä jotka leväyttää ovat täysin auki jolloin ne osuu toiseen autoon.
Vaikka cittarin parkkipaikalla pysäköin autoni kauemmaksi kaupan etuovesta, parkkipaikan äärilaitaan missä oli tyhjää, niin kun tulen kaupasta on autoni viereen pysäköity kummallekkin puolelle auto. Oudoksuttaa moinen kun tyhjiä parkkipaikkoja olisi useita ympärillä.- Anonyymi00026UUSI
Kateus on kova sana tällä kylällä, joten on parempi jos et mene kauppojen parkkipaikoille uudella autolla!
- Anonyymi00027UUSI
Mitä sitten? Jos autosi vieressä on tyhjä ruutu niin kyllä siihen saa pysäköidä.
Ja mitä ne pikku kolhut jo valmiiksi ruttuisessa corollassasi haittaa, eihän ne edes erotu entisten joukosta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62998
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla323937- 61812
- 55703
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96613- 25602
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46591- 57590
- 79564
- 67560