Montako musliminaista nähdään kilparadalla. Eipä noissa kekkereissä kaapupinkojia paljoa ole näkynyt. Alistamista, ja julmaa sellaista, on kieltää tytöiltä luonnollinen urheileminen ja alistaa heidät verhotuiksi synnytyslaitoksiksi.
MM-yleisurheilusta
10
400
Vastaukset
- ................
Montako botswanalaista/surinamilaista/intialaista/georgialaista
/angolaista naista nähdään MM-kisoissa urheilemassa? ei varmaan kovin montaa... - Karim
Kyllä kai kaavutkin voi laittaa/sitoa niin ettei niihin kompastele tai ettei ne pahemmin aiheuta tuulen vastustusta.
Siis miksi niissä juoksemista ei sallita niille naisille jotka ehdottomasti haluavat noudattaa uskoaan niin? Miksi säännöt määräävät piukat pöksyt ja paljastavat asut?
Eräs veli muuten mainitsi että joko Koraanissa tai haditheissa on kohta jossa sanotaan tulen kiertävän ympäri maailman. Tuli vain mieleen että eikös olympia-tuli tee niin?- Suomi-poika
silmät hiukka näkyen juokseva musliminainen olisi varmaan ehdoton ennakkosuosikki naisten 100 m juoksussa.
Eikö? - Tepponen
Saatais ainakin kunnon naurut!
- qanja
katso peiliin pelle... säännöt!!!!
vaikken ole mikään urheiluhullu olen nähnyt musliminaisia yleisurheilukisoissa.
- liput on
Katsomossa en uskaltaisi lähelle mennä istumaan, vai montako kymmentä metriä on itsemurhapommittajaan kätketyn pommin keskikantama?
- Musliminainen
Miksi ainut vaihtoehto liikunnan harrastamisessa on kilpailu?
Itse käyn juoksemassa ulkona "kaapu" päällä - ei ole mikään este. Lisäksi harrastan liikuntaa oman kodin seinien suojassa, jolloin pukeudun teidän mielestänne "sopivasti".
Luonnollinen urheilu on siis mielestäsi vain kilpailua? Itsestään voi pitää huolta niin monella tavalla, urheilulajeja on paljon, niistä jokainen voi valita mieleisensä..
Sinun ajatusmaailmasi on ennemminkin alistettu tietylle ajatuskaavalle musliminaisista ja taitaisit olla ällikällä lyöty noine ajatuksinesi kun tietäisit millaista elämämme on todellisuudessa, koska emme suinkaan ole "verhottuja synnytyslaitoksia" kuten väität.- minerva
mustikkametsässä?
Harrastatko veneilyä tai patikoimista? - Musliminainen
minerva kirjoitti:
mustikkametsässä?
Harrastatko veneilyä tai patikoimista?onkohan nämä jotenkin "oleellisia" harrastuksia?
Sinänsä ei niissä mitään vikaa ole ja kaikkia olen harrastanut ihan musliminakin.. en vaan järin usein kun ei ole niin suurta kiinnostusta eikä esimerkiksi veneilyyn (soutuveneellä siis) ei ole kovin usein edes mahdollisuutta, kerran pari kesässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792