Kuhilaskuja nistikuja linnakuja

Anonyymi-ap

Miksi asuttavat näitä tänne no siksi kun tietävät että vakioasukkaat herkästi ilmoittavat häiriöistä isännöintiin sossuun ja poliisille.Siunsote säästää jälkihuollossa.

Haluammeko me näitä tänne emme halua.
Tässä on ainakin 3 tukiasuntoa näille varattuna...saunallisia hissillinen talo.

Jos nämä eivät ole kuivilla eikä ole niin miksi näitä asutetaan normaalien ihmisten sekaan?

Nämä kuuluvat laitoshoitoon!

V..ttu!

Uskokaa pois jokaisesta narahduksesta lähtee ilmoitukset isännöitsijälle sossuun terveydenhuoltoon ja poliisille!

Aivan sekopäin isolla porukalla öyhäävät pihalla rappykäytävässä mustalierihattuinen äijä majaa rötköttää ja köytävällä huumeneulapurkki!

Viekää sossut omaan kotiinne nämä pakkohan heidänkin on jossain asua niin ON LAITOKSESSA.

5

112

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tavallisen, normaalin työssäkäyvän ihmisen ei missään nimessä pidä koskaan ottaa asuntoa kuhilaskujalta! Kavahtakaa!

• Anonyymi00002

Nuo elämänkoululaisten tukiasunnot pilaa koko taloyhtiön.

Aina on muutama asunto näitä pellejä asuttamassa.Edelliset paskakurjet lähtee ja uudet tulee tilalle.

Viekää rantakylänkadulle nuo ympäristön paskojat.

Ja veronmaksajat maksaa näitten asumiset.

Mikä siinä muuten on että nämä päihdehörhöt saa paljon reilummalla kädellä tukia ja palveluita on klinikkaa on tukiasuntoja on vaikka mitä padkaa sioille jotka ei arvosta saamaansa.

Annas olla kun normi ihminen tarvitsisi jotain ei tipu ei.

• Anonyymi00004

näitä ongelmatapauksia on joka kaupunginosassa. joihinkin taloyhtiöihin näitä vaan pesiytyy enemmän, kun toiseen.

• Anonyymi00005

Niin se menee vuodesta toiseen.

• Anonyymi00006

Kannattaa vuokratessa katsoa myös minkä nimisiä henkilöitä asuu. Jos sielä on jotain ahmedeja ja muhametteja niin kannattaa etsiä jotain muuta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe