Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai huomaamaton? Mitä ajatuksia se herättää ?
TummaR
Onko kaivattusi seinäruusu?
37
480
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minä huomattu❤️hän huomaamaton
- Anonyymi00002UUSI
Kaivattuni on vyöruusu.
- Anonyymi00039UUSI
Ei helvetti ku nyt vyöruusua ikävöis tai kaipaisi...no ehkä sit sinä🥀🌹
- Anonyymi00003UUSI
VMP!
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä hänet huomataan, itse lähden välittömästi kulkemaan häntä kohti, en heti fyysisesti vaan rohkaistuessani. Kun kohtaamme käsivarren mitan päässä toisistamme, menetän maailmastani todellisuuden ja sorrun rakastamaan häntä. Hän ei ehkä ymmärrä mitä tapahtuu tai miten hänen olemus vaikuttaa, mutta olen pyrkinyt avautumaan hänelle ja luotan hänen ja ymmärrykseensä että olen vain heikko hänen läsnä ollessa. ❤️ ❤️ ❤️
https://www.youtube.com/watch?v=2ecvefVrDxY&list=RD2ecvefVrDxY&start_radio=1- Anonyymi00015UUSI
Kuvasit juuri niin hyvin sen tilanteen kuin sen koskaan ikinä kuvailla vain voi, ajatusteni filminauhalta elin sen tilanteen samalla uudestaan.. voi luoja.. se tilanne, siinä meinasi omakin todellisuus hävitä. Mistä se tunne tuli, mitä se kaikki oli, kuumaa intohimoa, maagista vetovoimaa, lopulta säikähdys ja poistuminen ennen kuin hallinta pettää lopullisesti..
Se oli kohtaaminen mikä ei unohdu ikinä. Eikä unohdu se tunnekaan, tuolla se on elämän taustalla kummittelemassa koko ajan ja en saa sinua mielestäni koskaan ❤️😣 - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuvasit juuri niin hyvin sen tilanteen kuin sen koskaan ikinä kuvailla vain voi, ajatusteni filminauhalta elin sen tilanteen samalla uudestaan.. voi luoja.. se tilanne, siinä meinasi omakin todellisuus hävitä. Mistä se tunne tuli, mitä se kaikki oli, kuumaa intohimoa, maagista vetovoimaa, lopulta säikähdys ja poistuminen ennen kuin hallinta pettää lopullisesti..
Se oli kohtaaminen mikä ei unohdu ikinä. Eikä unohdu se tunnekaan, tuolla se on elämän taustalla kummittelemassa koko ajan ja en saa sinua mielestäni koskaan ❤️😣❤️❤️❤️
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se oli kohtaaminen mikä ei unohdu ikinä. Eikä unohdu se tunnekaan, tuolla se on elämän taustalla kummittelemassa koko ajan ja en saa sinua mielestäni koskaan ❤️😣Jotenkin tuntuu tutulta tilanne. Meinasi unohtua missä ollaan. 😊
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jotenkin tuntuu tutulta tilanne. Meinasi unohtua missä ollaan. 😊
😄❤️
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se oli kohtaaminen mikä ei unohdu ikinä. Eikä unohdu se tunnekaan, tuolla se on elämän taustalla kummittelemassa koko ajan ja en saa sinua mielestäni koskaan ❤️😣Olisit katsonut loppuun, etkä paennut. Asiat kun pitkittyy, ne myös mutkistuu.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olisit katsonut loppuun, etkä paennut. Asiat kun pitkittyy, ne myös mutkistuu.
Siitä ne asiat olis vasta mutkistuneet jos olisin katsonut loppuun, usko huvikses. Enkä kyllä uskaltaisi vieläkään... En jaksa avata enempää (miksi avaisin kun menee erittäin todennäköisesti väärille henkilöille vain), jos henkilö jolle viestin tarkoitan lukee tämän ja muut viestini, niin hän kyllä ymmärtää mistä on kyse ja miksi jne jne.
- Anonyymi00005UUSI
Ei mun rinnalla pärjää huomaamattomat
- Anonyymi00006UUSI
Vaikea tietää täältä seinän ja tapetin välistä.
- Anonyymi00007UUSI
Ootko sellainen mikä paljastuu remonttia tehdessä ja tädit ihastelee kuinka ihana 70-luvun kukkatapetti
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ootko sellainen mikä paljastuu remonttia tehdessä ja tädit ihastelee kuinka ihana 70-luvun kukkatapetti
Just sellainen, joo, kauhtuneita ruskeita ja oranssin sävyjä, ja outoja kukkakuvioita, jotka sopivassa valossa/kulmassa/tilassa näyttää hyökkääviltä marakateilta.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Just sellainen, joo, kauhtuneita ruskeita ja oranssin sävyjä, ja outoja kukkakuvioita, jotka sopivassa valossa/kulmassa/tilassa näyttää hyökkääviltä marakateilta.
Aivan aivan. Spessu
- Anonyymi00008UUSI
Ei todellakaan!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=wTdkN-7iHcE&list=RDwTdkN-7iHcE&start_radio=1
🩵 🖤 🩶 - Anonyymi00010UUSI
En mä jaksa miettiä tuollaisia. Oikeesti.
- Anonyymi00012UUSI
Mitä väliä mitä muut ajattelevat.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä väliä mitä muut ajattelevat.
Mistä voisi edes tietää mitä muut ajattelevat? Kuka niin jaksaa tarkkailla?
- Anonyymi00013UUSI
Ihan on normi.
- Anonyymi00014UUSI
mies haluaa huomiota kaikkialta ja on hyvin oma hyväinpn omat rahat ja OMA ELÄMÄ useita suhteita useita autoja jne
- Anonyymi00016UUSI
Hän on komea, näyttävä mies, pidän siitä liikaa…
Yleensä minuunkin kiinnitetään huomiota, mutta varmaan vähemmän kuin häneen. - Anonyymi00017UUSI
Mun on kyl pakko sanoo että sä mies näytit jotenkin kyllästyneeltä. Se elo oli pois sun silmistä. Niiku sillon siellä😁
Olit jotenki elossa✨️💫- Anonyymi00021UUSI
Pitää vaan löytää innostavaa seuraa.
- Anonyymi00020UUSI
Tuskin hän erityisemmin päitä kääntää, tavallinen ihminen kun on. Minun pääni hän tosin saa aina kääntymään, joten en ole muiden päitä silleen seurannut. Yhdessä me kyllä käännämme päitä. Sen olen huomannut.
- Anonyymi00023UUSI
Ei TO-DEL-LA-KAAN ole. Hän on sellainen säihkyvä ruusu, joka kyllä huomataan. Itse aika perus.
- Anonyymi00024UUSI
Ei ole seinäruusu vaan päät kääntyvät
- Anonyymi00025UUSI
En seuraa mitä muut tekee. Tosin tänään tuli vahdittua kuin haukka erään silmiä🧐👀valkkas vielä tumman myyjän
- Anonyymi00027UUSI
Oon tosi luonnostani tosi karismaattinen! Se ilmenee yleensä niin että kompastelen, törmäilen tai muuten vaan kolistelen niin että tulen huomatuksi. Siinä muut unohtuu.
(henkisestiblondiR)- Anonyymi00029UUSI
Eikö tuo ole kömpelyyttä.
- Anonyymi00030UUSI
No ei tuo mitään karismaattisuutta ole. 🤣
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eikö tuo ole kömpelyyttä.
Vetovoimaa se on! Ja ehkä vähän painovoimaakin? Maailma on vain aivan liian ahtaasti kalustettu ja sisustettu, siroon mutta jyräävään vartalooni nähden.
- Anonyymi00038UUSI
Tai sit sulla voi olla ADHD ehkä? Siihen ainakin liittyy kömpelyys toki pitää olla niitä muitakin asioita mitkä kuuluu siihen kirjoon.
- Anonyymi00032UUSI
Hänestä tulee WAU 🤩 efekti. Minusta taas 🫣 Kuka päästi tuon häkistä?!?
- Anonyymi00034UUSI
VAU on AUH toisinpäin, ainakin melkein.
- Anonyymi00037UUSI
Mä teen toisesta silmätikun helpoin tapa selvittää kuinka nopeasti vaihtaa parempaan varakkaampaan mun kantantilta huomioon otettuna se yksi prosentti jota mulla ei ole kun ei 99% riitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59788
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 44640
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla213578- 40534
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480