Olen ajatellut viettää lomaa Lehmirannassa. Olen käynyt ehkä 20 v. sitten jollakin viikonloppu-aktiivilomalla, Oli silloin aika hiljaista. Olin vielä työelämässä tietenkin silloin.
Nyt menen kun sillä viikolla on musiikkia.
Onko kokemuksia paikasta?
Kotomaan lomasta
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Tarkoitantko Leningradia?
- Anonyymi00002
Onkos tää joku vitsi kun on lehmiranta niin onko se sinulle Leningrand Cowboys.
Voi asian noinkin ilmaista mutta lomanviettopaikan kaupunki on Salo. - Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onkos tää joku vitsi kun on lehmiranta niin onko se sinulle Leningrand Cowboys.
Voi asian noinkin ilmaista mutta lomanviettopaikan kaupunki on Salo.Suomen "kuollein kaupunki", mutta tuttuni oli joku vuosi sitten
Lehmirannassa ja piti siitä.
- Anonyymi00003
Itse en ole käynyt, mutta sisareni on ollut siellä tuetulla lomalla ja sanoi että paikka sopii hyvin sellaisille jotka haluaa olla omissa oloissaan suurimman osan aikaa. Paljoa ei kuulemma viikon aikana tapahtunut ja vieraat jo varttuneempia, onhan se Eläkeliiton paikka.
- Anonyymi00004
Olen minä eläkeläinen. Sitä vähän ajattelinkin että on hiljaista, siksi valitsen ajan Pelimanniviikolta, että on musiikkia ja yksi konserttikin, se vuorokausi on vähän kallilnpi.
Sitä vähän närkästelen kun siitä ei ollut nettisivuillaan mitään, vaan lause. Voit myös tulla muutamaksi päiväksi, hinta 99e/vrk/hlö. Mutta puhelimessa kertoi että konserttivuorokausi on kalliimpi. Kannattaisin hintojen suhteen olla ainakin vanhuksille tarkka, ja kai muillekin. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen minä eläkeläinen. Sitä vähän ajattelinkin että on hiljaista, siksi valitsen ajan Pelimanniviikolta, että on musiikkia ja yksi konserttikin, se vuorokausi on vähän kallilnpi.
Sitä vähän närkästelen kun siitä ei ollut nettisivuillaan mitään, vaan lause. Voit myös tulla muutamaksi päiväksi, hinta 99e/vrk/hlö. Mutta puhelimessa kertoi että konserttivuorokausi on kalliimpi. Kannattaisin hintojen suhteen olla ainakin vanhuksille tarkka, ja kai muillekin.Jos yksin olet menossa niin hintahan on muutenkin kalliimpi kuin tuo 99e/vrk/hlö. Kyllä sieltä hinnastosta se selviää: Hinnat alkaen.
Majoitus aamiaisella 1hh huoneessa 108 € / huone.
Majoitus aamiaisella 2hh huoneessa 150 € / huone.
Puolihoitovuorokausi alkaen 99€ / hlö.
Yhden hengen hotellihuoneen lisämaksu 33 €/vrk. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos yksin olet menossa niin hintahan on muutenkin kalliimpi kuin tuo 99e/vrk/hlö. Kyllä sieltä hinnastosta se selviää: Hinnat alkaen.
Majoitus aamiaisella 1hh huoneessa 108 € / huone.
Majoitus aamiaisella 2hh huoneessa 150 € / huone.
Puolihoitovuorokausi alkaen 99€ / hlö.
Yhden hengen hotellihuoneen lisämaksu 33 €/vrk.Luulitko tosiaan etten minä asiaa netistä tarkistanut.
Katoppa vaan! Soittoni jälkeen on tehty toiseen tapahtumaan korjaus:
Ensin oli: Muistathan, että voit myös saapua lomaviikolle vaikka muutamaksi päiväksi.
Normaali hinta 99 € /hlö /vuorokausi.
Nyt soittoni jälkeen lisätty: (to-la 115€ /hlö /vrk). Muutos on tehty eilen.
Toinen tasan samanlainen viikko on seuraavassa kuussa. Siihen tuo viimeinen lause on jätetty lisäämättä, ilmeisesti vahingossa. Sen perusteella vajaa viikko olisi vain 99 e/hlö, No menköön. Maksan sen 16 enemmän kuin mitä juuri tämän ilmoituksen perusteella pitäisi maksaa. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Luulitko tosiaan etten minä asiaa netistä tarkistanut.
Katoppa vaan! Soittoni jälkeen on tehty toiseen tapahtumaan korjaus:
Ensin oli: Muistathan, että voit myös saapua lomaviikolle vaikka muutamaksi päiväksi.
Normaali hinta 99 € /hlö /vuorokausi.
Nyt soittoni jälkeen lisätty: (to-la 115€ /hlö /vrk). Muutos on tehty eilen.
Toinen tasan samanlainen viikko on seuraavassa kuussa. Siihen tuo viimeinen lause on jätetty lisäämättä, ilmeisesti vahingossa. Sen perusteella vajaa viikko olisi vain 99 e/hlö, No menköön. Maksan sen 16 enemmän kuin mitä juuri tämän ilmoituksen perusteella pitäisi maksaa.Edelleen normaali hinta 99 € /hlö /vuorokausi + Yhden hengen hotellihuoneen lisämaksu 33 €/vrk jos yksin menet.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Edelleen normaali hinta 99 € /hlö /vuorokausi Yhden hengen hotellihuoneen lisämaksu 33 €/vrk jos yksin menet.
Niin mutta meidän loma oli to-la.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101960
- 60883
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41645
- 61639
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33548Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512- 46484
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478