Miten voisin vielä luottaa sinuun?

Anonyymi-ap

Kuitenkin annat pakit ja haukut vielä vaikka miksi vaikka olen vain rakastunut syvästi...

20

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sinuunko pitäisi luottaa... Mitä ihmettä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Oletko tosissasi, että sinun luittamusko tässä on kortilla?

• Anonyymi00003
      UUSI

Kääk, siis minkälaisena sä mua pidät? En hauku ketään joka toimisi noin rohkeasti♥️ Kehuisin ja kiittäisin luottamuksesta.

• Anonyymi00004
      UUSI

Jos sinä rakastat minua syvästi, oletko sen mies teoillasi osoittanut ja kunnolla sanonut?
      Et muuten ole.
      En minä hauku tai suutu tyhjästä tai turhasta.
      Minä rakastin sinua. Petyin lukuisiin asioihin...

• Anonyymi00005
        UUSI

Oliko sen arvoista?

• Anonyymi00019
        UUSI

Minä en hauku edes suuttuneena..
        Sivusta

• Anonyymi00006
      UUSI

Mitä tarkoitat pakkien antamisella? Aiotko kosia? Tai pyytää treffeille?
      Jos tarkoitat normaalia juttelemista, niin onko kaivattusi tosiaan luonteeltaan sellainen, että sanoisi sulle silloin: painu v*ttuun? Ja jos, kai sille olisi todella painava syy. Ainakaan palstakirjoitukset eivät normaalijärkiseen noin paljon vaikuta.
      Naisen mielipide

• Anonyymi00007
      UUSI

Luota vain siihen, millainen hän on sinua kohtaan IRL. Älä anna palstakirjoitusten vaikuttaa itsetuntoosi. Vaikka täällä kirjottaisi negatiivista kaivattusi (mikä olisi ihme), niin IRL näet kuitenkin totuuden. Ilmeistä ja puheesta, elekielestä näet, mitä hän sinusta ajattelee. Mitä harvemmin näet häntä IRL sitä helpommin alkaa mielikuvitus laukata. Usein huonoon suuntaan.

• Anonyymi00008
      UUSI

Sä voit vaikka uskoa noin jos siitä on sulle apua tai jotain hyötyä, ei kannata väkisin yrittää jos et oikeasti halua ja turvallisuushaku on kaiken a ja o. Siinähän kituuttelet itseksesi ja tunteidesi kanssa.

• Anonyymi00011
        UUSI

Tämä ei ollut minulta.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tämä ei ollut minulta.

Keneltä minulta? En luule tuntevani aloittajaa vaan ihan yleisesti kommentoin.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tämä ei ollut minulta.

Ei tietenkään. Se oli joltain toiselta😴

• Anonyymi00009
      UUSI

En tietenkään tee niin ❤️❤️❤️

• Anonyymi00010
      UUSI

Kaikenlaisiin miehet ihastuvat...Jos tuo on sinulla vaarana.

• Anonyymi00013
      UUSI

Näet silmistä sen mitä tuntee. Ja puhu hänelle.

• Anonyymi00014
      UUSI

Et osaa muuta kuin pelleillä mieti vähän mitä olet kirjoitellu ilkeitä ei kovin aikuismaista ollut

• Anonyymi00015
      UUSI

En haukun koskaan vaan kyllä mieheni tiesi jo ottaessaan, että hänen vaimostaan EI TULEE KUNNIALLISTA EDES TEKEMÄLLÄ ENÄÄN.

FB kunniallisia on valitettavasti maailman laajuisesti noin 3,07 miljardia käyttäjää joista tuli kaikista KUNNIALLISIA IHMISIÄ YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!

• Anonyymi00017
      UUSI

Jos olet mies, sanoisin: naiset luottavat ja ovat avoimia ja vastaanottavia niitä miehiä kohtaan, joiden kanssa ovat paljon kasvokkain tekemisissä. Ja epäilevämpiä ja torjuvampia, pelokkaampia ja vainoharhaisempia niitä kohtaan, joita näkevät harvoin/ vain netissä. Kautta aikojen se oikeassa elämässä kohtaaminen on ollut merkityksellisintä. Etäsuhteet yleensä hiipuvat väärinkäsityksiin tai siihen, että oikeassa elämässä joku säväyttää enemmän kuin nettisepustukset/kuvat.

• Anonyymi00018
      UUSI

minä en osaa muutakun soittaa suuta palstalla! ei tule minun kanssani kelleen mitään varmaan vielä aikoihin!

• Anonyymi00020
        UUSI

Huono homma!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      732
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      731
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      626
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    5. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      196
      504
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      496
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      484
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      48
      466
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      36
      440
    10. Ongelma: oon ihastunut sinuun...

Ja siksi karttelen, ku en haluu rakastuu! Tunteita on siullakin minuu kohtaan ja sinuun ois helppo rakastuu. Miettiny
      Ikävä
      18
      416
    Aihe