Kuitenkin annat pakit ja haukut vielä vaikka miksi vaikka olen vain rakastunut syvästi...
Miten voisin vielä luottaa sinuun?
20
263
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sinuunko pitäisi luottaa... Mitä ihmettä.
- Anonyymi00002UUSI
Oletko tosissasi, että sinun luittamusko tässä on kortilla?
- Anonyymi00003UUSI
Kääk, siis minkälaisena sä mua pidät? En hauku ketään joka toimisi noin rohkeasti♥️ Kehuisin ja kiittäisin luottamuksesta.
- Anonyymi00004UUSI
Jos sinä rakastat minua syvästi, oletko sen mies teoillasi osoittanut ja kunnolla sanonut?
Et muuten ole.
En minä hauku tai suutu tyhjästä tai turhasta.
Minä rakastin sinua. Petyin lukuisiin asioihin...- Anonyymi00005UUSI
Oliko sen arvoista?
- Anonyymi00019UUSI
Minä en hauku edes suuttuneena..
Sivusta
- Anonyymi00006UUSI
Mitä tarkoitat pakkien antamisella? Aiotko kosia? Tai pyytää treffeille?
Jos tarkoitat normaalia juttelemista, niin onko kaivattusi tosiaan luonteeltaan sellainen, että sanoisi sulle silloin: painu v*ttuun? Ja jos, kai sille olisi todella painava syy. Ainakaan palstakirjoitukset eivät normaalijärkiseen noin paljon vaikuta.
Naisen mielipide - Anonyymi00007UUSI
Luota vain siihen, millainen hän on sinua kohtaan IRL. Älä anna palstakirjoitusten vaikuttaa itsetuntoosi. Vaikka täällä kirjottaisi negatiivista kaivattusi (mikä olisi ihme), niin IRL näet kuitenkin totuuden. Ilmeistä ja puheesta, elekielestä näet, mitä hän sinusta ajattelee. Mitä harvemmin näet häntä IRL sitä helpommin alkaa mielikuvitus laukata. Usein huonoon suuntaan.
- Anonyymi00008UUSI
Sä voit vaikka uskoa noin jos siitä on sulle apua tai jotain hyötyä, ei kannata väkisin yrittää jos et oikeasti halua ja turvallisuushaku on kaiken a ja o. Siinähän kituuttelet itseksesi ja tunteidesi kanssa.
- Anonyymi00011UUSI
Tämä ei ollut minulta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä ei ollut minulta.
Keneltä minulta? En luule tuntevani aloittajaa vaan ihan yleisesti kommentoin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä ei ollut minulta.
Ei tietenkään. Se oli joltain toiselta😴
- Anonyymi00009UUSI
En tietenkään tee niin ❤️❤️❤️
- Anonyymi00010UUSI
Kaikenlaisiin miehet ihastuvat...Jos tuo on sinulla vaarana.
- Anonyymi00013UUSI
Näet silmistä sen mitä tuntee. Ja puhu hänelle.
- Anonyymi00014UUSI
Et osaa muuta kuin pelleillä mieti vähän mitä olet kirjoitellu ilkeitä ei kovin aikuismaista ollut
- Anonyymi00015UUSI
En haukun koskaan vaan kyllä mieheni tiesi jo ottaessaan, että hänen vaimostaan EI TULEE KUNNIALLISTA EDES TEKEMÄLLÄ ENÄÄN.
FB kunniallisia on valitettavasti maailman laajuisesti noin 3,07 miljardia käyttäjää joista tuli kaikista KUNNIALLISIA IHMISIÄ YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN! - Anonyymi00017UUSI
Jos olet mies, sanoisin: naiset luottavat ja ovat avoimia ja vastaanottavia niitä miehiä kohtaan, joiden kanssa ovat paljon kasvokkain tekemisissä. Ja epäilevämpiä ja torjuvampia, pelokkaampia ja vainoharhaisempia niitä kohtaan, joita näkevät harvoin/ vain netissä. Kautta aikojen se oikeassa elämässä kohtaaminen on ollut merkityksellisintä. Etäsuhteet yleensä hiipuvat väärinkäsityksiin tai siihen, että oikeassa elämässä joku säväyttää enemmän kuin nettisepustukset/kuvat.
- Anonyymi00018UUSI
minä en osaa muutakun soittaa suuta palstalla! ei tule minun kanssani kelleen mitään varmaan vielä aikoihin!
- Anonyymi00020UUSI
Huono homma!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109732- 58731
- 43626
- 40516
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla196504- 70496
- 22484
- 48466
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36440Ongelma: oon ihastunut sinuun...
Ja siksi karttelen, ku en haluu rakastuu! Tunteita on siullakin minuu kohtaan ja sinuun ois helppo rakastuu. Miettiny18416