Ei täältä löydy seuraa

Anonyymi-ap

Sitähän minä, että täällä moni etsii seuraa, mutta eihän sitä täältä löydy. Kuka laittaisi puhelinnumerons tänne? - Ei kukaan.

Yleisellä tasolla keskustelua yksinäisyydestä. Hyvä ja joo.

7

67

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Taitaa tämän foorumin vakioporukka olla niin täynnä itteensä, että seura ei voi korjata heidän yksinäisyyttä.

• Anonyymi00008

Tämä.

Onhan se kumma, kuinka kaksi yksinäistä ihmistä eivät voi pitää seuraa toisilleen?

• Anonyymi00004

Kukaan ei laita puhelinnumeroa koska tänne ei saa laittaa yhteystietoja. Onhan tänne jotkut laittanut puhelinnumeroita niin laita itse puhelinnumero jos haluat että joku soittaa. Miksi et siis itse laita numeroa tänne?

• Anonyymi00005

On se niin, että sinun tarttisi liittyä johonkin yhdistykseen tai seuraan, tai ruveta tekemään vapaaehtoistyötä. Sillä tavalla tutustuisit ihmisiin.

Itsenikin pitäisi ja aionkin heti syksystä. Myönnän, että oma vikani, mutta teen muutoksen asiaan.

• Anonyymi00006

Ei tietenkään kenenkään tulisi laittaa numeroaan tänne. Se olisi suorastaan ongelmien hankkimista itselleen.

• Anonyymi00007

Eihän tämä ole seuranhakupalsta, vaan palsta yksinäislle, että olisi edes kirjoitusseuraa ja kohtalontovereita yksinäisyydessään.

• Anonyymi00009
      UUSI

Tälle sivulle niitä yhteystietoja ei voi sääntöjen mukaan laittaa, mutta kokeilepa vaikka tuolta kirjeystävä-palstan kautta https://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/henkilokohtaiset/kirjeystavat---aikuiset
      sinne sp-osoite mihin sulle voi kirjoittaa. Suosittelen tekemään sp-osoitteen jollain muulla kuin omalla virallisella nimelläsi vaikka meiliboxiin ja sitä sitten käytät seuranhakuusi. Sähköpostilla ensin ja jos tuntuu mukavalta kaverilta niin sitten sähköpostissa antaa sen puhelinnumeronsa .
      Kaverihaku.net sivustolle myös voi laittaa maksuttoman ilmoituksen seuranhaustaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      86
      902
    2. 53
      839
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      67
      664
    4. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      610
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      58
      598
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      542
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      538
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      24
      512
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      468
    10. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      39
      453
    Aihe