Perjantai ja pitäis olla hauskaa, mut ku ei oo...
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ei oo tänäänkään lauantaina.
- Anonyymi00002
Hauskaa on milloin on. Ei hauskuutta voi pakottaa.
Minusta tavallinen on paras! Sellainen tasainen rauha. - Anonyymi00003
Ootko vielä yksin?
- Anonyymi00004
Miksi juuri perjantaina pitäisi olla hauskaa? Miksi ei joka päivä?
Minusta elämä on hauskaa melkein joka päivä, ihan itsestään. - Anonyymi00005
no elä sure, täällä yhtä kanssa tyhjän, hauskaa ei ole, eikä kivaa tule.
- Anonyymi00006
Alkaa yksinäisyys olla jo niin normaalia, siihen on vähän kuin tottunut, pakon edessä.
Kurjaahan tämä on, kun ei ole oma valinta, mutta kestettävä on, tahtoi tai ei.
Toki saattaa ajan myötä muuttua ahdistavaksi ja vaikeaksi, se jää nähtäväksi.- Anonyymi00007
Jossakin parisuhteessa on vielä vaikeampaa kuin yksin, joka päivä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jossakin parisuhteessa on vielä vaikeampaa kuin yksin, joka päivä.
Olen sitä mieltä, että mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Miksi pitäisi roikkua huonossa suhteessa ainoastaan välttääkseen yksinäisyyden ?
Toki jokainen voi ihan itse valita, mitä elämältään ja elämässään haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241546Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681367- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731092Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629