Porilainen röyhkeä viranomaisvaino vaikuttaa hieman vaimentuneen ainakin toistaiseksi, olisiko syynä lukuisat esitykset paikallisviranomaisten toiminnan ottamisesta erityistarkkailun kohteeksi. Vanha stalinistinen ajattelu ja toimintamalli ei kuulu enää tälle vuosisadalle, edes Porissa. Kultapossukerhon jäsenyys ei oikeuta laittomuuksiin. Meillä on toiminut jopa rikollinen oikeusjärjestelmässä oikeuden asiantuntijana, ollessaan samaan aikaan itse rikosilmoitettuna.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
tietynlaiset apinat hakeutuvat tietynlaisiin hommiin, tämä pätee kautta pallon
- Anonyymi00002
Jo aiemmin virkarikoksesta tuomittu, ja myöhemminkin rikosilmoitusten kohteena ollut ja yhä oleva ylilääkäri saa toimia rikosoikeudellisissa oikeuden istunnoissa oikeuslääkärin asemassa arvioimassa syytettyjen terveydentilaa, mikä on todella koomista ja Suomen lakia halveksivaa touhua. Rikolliset tekemässä päätöksiä syytettyjen laillisesta asemasta? Oikeuslaitos on todella syvälle korruptoitunut, laki ei merkitse tälle muurariryhmälle yhtään mitään.
- Anonyymi00003
Sellainen on tuomio, millaiseksi lopputuloksesta eniten maksanut taho sen haluaa.
- Anonyymi00004
Miksi tapaus ja asiakirjat julistetaan salaisiksi ja julkaisukieltoon tapauksissa, jossa puhutaan mahdollisesti viranomaisesta ja hänen osallisuudestaan henkirikokseen? Eikö laki olekaan kaikille sama? Tässä haisee päivänselvästi epärehellisyys ja laiton tapauksen käsittely, toisin sanoen korruptio ja viranomaisrikollisuus, joka koskee koko Suomen kansaa. Tällainen laittomuus tulee jatkumaan, ja perustuslailliset oikeudet on pian kaikkien kansalaisten saavuttamattomissa. Suomalaisia orjuutetaan yhä syvemmälle, hyvänä osoituksena siitä tapetilla oleva lakialoite eduskunnassa, jossa kaavaillaan valtion ja hallituksen negatiivista julkista arvostelua kriminalisoitavaksi. Miksi se tulisi koskemaan vain hallintoa, miksei samainen intimiteettisuoja koskisi myös kansalaisia? Laki kieltää sen jo nyt kunnianloukkauksena, mutta kukaan ei noudata sitä.
- Anonyymi00006
Tutkimusten mukaan mm. Suomen oikeustoimi on korruptoitunut:
https://www.uwasa.fi/fi/news/piilokorruptiotutkimus
- Anonyymi00005
Suomen lakikirja, Finlex, tuntuu olvan pelkkä vitsikirja, ja klovnit johtaa ohjelmaa.
- Anonyymi00007
onhan se vanha sanonta jotta laki on kuten se tulkitaan
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
onhan se vanha sanonta jotta laki on kuten se tulkitaan
Ei Porissa osata edes tulkita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532