Valehtelu

Anonyymi-ap

Oletko valehdellut kaivatullesi?

46

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Itse en ole.

• Anonyymi00002
      UUSI

En ole, valehteleminen ei kuulu tapoihini.

• Anonyymi00004
      UUSI

Minulla ei ole kaivattua, joten on mahdotonta että olisin valehdellut!

• Anonyymi00042
        UUSI

Jos radiossa mainostetaan pianotunteja ja annetaan niitä tarjoavan puhelinnumero niin soitatko sinnekin kertoaksesi, ettet halua pianotunteja?

• Anonyymi00005
      UUSI

Itse hän aloitti valehtelemisen ja minä jatkoin pienellä valkoisella valheella koska säikähdin tunteitani.
      Taisikin olla vaan narsisti ja etsiä sellaista mitä mulla ei ollut hänelle tarjota.
      Se siitä.

• Anonyymi00027
        UUSI

Siinä on laitettu oikein hyvä kiertämään 😉

• Anonyymi00006
      UUSI

Tavallaan kyllä. Luen valehteluksi sen, mitä en kertonut. En kertonut, koska en muistanut.

• Anonyymi00007
        UUSI

Täh?Et muistanut?Tämä on kyllä paras vastaus vuosiin olitpa sitte kuka vain.Sinun kanssa varmasti ei ole työsää enkä tarkoita hyvällä tavalla.Huh!huh!

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Täh?Et muistanut?Tämä on kyllä paras vastaus vuosiin olitpa sitte kuka vain.Sinun kanssa varmasti ei ole työsää enkä tarkoita hyvällä tavalla.Huh!huh!

Se on totuus. En muistanut ja sitten kun muistin, se ei ollut enää ajankohtaista.

• Anonyymi00008
      UUSI

En valehtele kenellekään mutta jätän kertomatta kaikkea! Oblivion stout...

• Anonyymi00019
        UUSI

Jätät kertomatta kaikkea.. et siis kerro mitään?

• Anonyymi00010
      UUSI

Onko vale sellainen ettei itsekkään tiedä mikä on totuus ja siirtää sen toiselle.Käytännön asia.

• Anonyymi00011
        UUSI

Miten siirtää toiselle?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miten siirtää toiselle?

Kohtalon puuttuessa suunnitelmiin.Sanot jonku suunnitelman hänelle ja et voi sille mitään että suunnitelma ei toteudu sinusta riippumattomista syistä.Hän vaan ei saa tietoa heti siitä miksi suunnitelma ei mennyt kuyen sanoi.

• Anonyymi00012
      UUSI

Tein pilaa eikä edes tajunnu :D
      m-n

• Anonyymi00013
        UUSI

Sinähän se varsin reipas olet.

• Anonyymi00014
        UUSI

Oot håmå!

• Anonyymi00016
        UUSI

Sehän kiva. Toivottavasti voit katsoa itseäsi peilistä.

• Anonyymi00034
        UUSI

Luulet vain, etten huomannut.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sehän kiva. Toivottavasti voit katsoa itseäsi peilistä.

Samaa sanoisin! Luulisi ees hävettävän mutta ei, ei häntä hävetä, päinvastoin näyttää olevan ylpeä kaikesta! Nolo on, tosi nolo.

• Anonyymi00036
        UUSI

Kuten varsin hyvin tiedät, olen huomannut kaiken. Ja sehän sua ketuttaakin!

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kuten varsin hyvin tiedät, olen huomannut kaiken. Ja sehän sua ketuttaakin!

Tai oikeastihan sä sitä kyllä jsnoatkin että sut huomataan!!!!!

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Tai oikeastihan sä sitä kyllä jsnoatkin että sut huomataan!!!!!

Etkä muuten saa sitä aikaiseksi niin pitää hakea huomiota rikollisilla rumilla tempuilla.

• Anonyymi00015
      UUSI

En tietenkään.

• Anonyymi00017
      UUSI

Lukuisia kertoja täällä.

• Anonyymi00018
        UUSI

Mitä valehtelit ja miksi?

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mitä valehtelit ja miksi?

Yritin vakuutella muuta kuin, mitä on. Kai yritin uskotella myös itseäni ajattelemaan tietyllä tavalla.

• Anonyymi00020
      UUSI

slapää silava tulehuksist maininnu väjä sirl sun tääl

• Anonyymi00021
      UUSI

Olen, mikä vähän nolottaa, etenkin kun ei ollut mitään pakkoa valehdella. Kertomatta jättämistä en pidä valehteluna, ihan mahdotontahan se olisikin kaikesta tiedottaa.

• Anonyymi00022
        UUSI

Oletko oikqissut valheen?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Oletko oikqissut valheen?

En, ne on hyvässä tarkoituksessa kerrottu.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

En, ne on hyvässä tarkoituksessa kerrottu.

Ei sellaista ole, ellei puhuta täysin valkoisesta valheesta.

• Anonyymi00025
      UUSI

En.
      Hän on minulle ja paljon.

• Anonyymi00029
      UUSI

En mä ole valehdellu kelleen osaan toki senkin taidon jopa loistavasti halutessani ja munntunteet ei muutu mä luotan ensivaikutelmaan ihmisestä minkä itse saan onko sanonta rajat on rakkautta tuttu miksi mulla on tiukka kuri lapsilleni mut on kasvatettu s aatanan tiukan kiurin alla toimi silloin parhaiten mulle oli helpompaa muokata siitä opittuna itselleni parhaiten soveltuva tapa kasvattaa omani isäni tapa kasvattaa taas ois ollu varmin tapa että olisin ollu vankilassa jo viisitoista vuotiaana mutta kahdesta eri kasvatustavasta sovelsin auttoi se että tiedostan oman lapsuuteni viis vuotiaaseennen muista kovinkaan hyvin sen jälkeen oli vaikeampi unohtaa mielestäni tapani kasvattaa on kaltaiselleni paras välttyy lapset ainakin siltä kantapään kautta opettelulta jopa lapsenlapset uskoo pappaa papan velvoite ei vaan ole heitä komentaa se on vanhempien vastuu mu pappa voi varoittaa samalla tavoin kuin omiaankin

• Anonyymi00030
      UUSI
    • Anonyymi00033
      UUSI

nojaa potkinu pois elämästä en erityisemmin pidä ihmisistä

• Anonyymi00039
      UUSI

En!

• Anonyymi00040
      UUSI

Olen. Sanoin et haluan et lähtee vaikka en oikeasti halunnut.

• Anonyymi00041
      UUSI

En. Jos olisin ollut vähemmän suora ja vähemmän rehellinen niin kaikki olisi nyt paremmin.

• Anonyymi00043
        UUSI

ihmisillä on oma tahti asioiden omaksumisessa ja kaiken kippaaminen kerralla toisen pureksittavaksi ei ole hyvä juttu. Ja on hyväksi myös miettiä, mitä "tarjoaa" toiselle ja antaako rehellisyydellään ja suoruudella joustsmattoman kuvan... ota tai jätä.
        Hienotunteisuus kuuluu inhimillisyyteen.
        En tiedä liittyykö suoraan sinuun, mutta kuulostaa juuri siltä, että et ota vastuuta, vaan tökerön käytöksesi sijaan, syytät toisen reaktiota. Samalla painotat, että toinen vaihtoehto olisi ollut valehdella 🙄

• Anonyymi00044
      UUSI

Valehtelu kun ei kuulu hyviin tapoihin, niin en ole valehdellut, mutta enemmä nykyään on vallalla väärin ymmärrystä tai halutaan ymmärtää väärin kun ajetaan vain omia etuja ja kun itsessä ei ole koskaan mitään omaa syytä, erityisesti työelämässä käytetään härskisti juurikin tätä kaavaa.

• Anonyymi00045
      UUSI

En kertaakaan. En koko vuoden aikana 🙋‍♂️

• Anonyymi00046
        UUSI

🥇 😂

• Anonyymi00047
      UUSI

Rakkaus on tasapainossa elämistä niin itsen, toisen kuin ympäristön kanssa. Aito rakkaus lähtee itsensä hyväksymisestä sellaisena kuin on. Valehtelu satuttaa kaikista eniten omaa itseä ja siinä ajautuu kauemmaksi henkisestä tasapainosta. Jos kaikki on hyvin ja rakastaa aidosti, niin rehellisyys on ainoa tie, jolla kunnioitetaan sekä rakastetaan itseä ja toista.

• Anonyymi00049
      UUSI

En ole IRL valehdellut hänelle varmaan ikinä mitään. Täälläkin anonyyminä pyrin kirjoittamaan sellaisia kuivakkaan rehellisiä realistisia kommentteja. Kai mulla on joku pelko, että hänelle selviäisi mitä olen kirjoitellut. Vaikka onkin täysin absurdi ajatus anonyymipalstalla. Mutta jos joskus eksyn palstalle hetkiseksi pienessä huppelissa, voi vähän lipsua. Saatan kirjoittaa jotain tyhmiä tuoli- ym.juttuja. Ei ne valeita ole, mutta turhan provosoivia fantasioita meidän tilanteeseen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      968
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      113
      860
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      294
      850
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      59
      769
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      683
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      95
      599
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      46
      581
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      576
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      564
    Aihe