vaikuttaa voimakkaalta hienoa paras mitä ihminen voi kokea
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Hienoksi se muuttuu kun ei tarvitse sitä enää netissä kirjoitella.
- Anonyymi00002
Onhan tuo ihan erilaista oikeat tunteet kun taas yhdellä treffisivulla pari etsii kolmatta no mitäs se mulle kuuluu aloin vaan miettiä sitä puuhaa ollaan kuin suht tunteettomat perunasäkit
kuule mee sä tohon ja alat lutkuttaa tosta niin me samalla jyystetään näin vai miten se siinä videolla meni ollaanko menyt samalla tavalla joko sait et joko nyt ala lutkuttaa nouse ja mee viereen jyystät siitä jne :) :) tehkää parhaanne onneksi ei tarvitse olla mukana - Anonyymi00003
Mistä se alkoi tai iski se rakkaus? Tuleeko siitä koskaan vapaata siitä sellaisesta rakkaudesta? Entä sitten? Rakkaushs ”femme-lesboja” erilaisessa tapahtumassa Helsingissä? Siinäkö on rakkaus?
Fakta.- Anonyymi00004
Onhan siellä muitakin kuin vain lesboja. Sulla on aika ahdas katsantokanta mun mielestä ja varmaan monen muunkin, mutta en nyt puhu noiden muiden suulla.
Mihin pohjaat tuon, että lesbot ovat rakkaudessa vain jossain tapahtumassa Helsingissä? Missään muualla se ei näy tai sitä ei ole vai?
Siihenkö loppuu se rakastaminen ja sen näyttäminen, sen tunteminen ja yhdessä oleminen?
Eli jos tuota tapahtumaa ei olisi ollenkaan, ei sinun logiikan mukaan olisi myöskään lesboja eikä etenkään heidän rakkautta.
Ja se on sun mukaan fakta?
Juupajuu. Pike
- Anonyymi00005
Näin juuri, mikä mahtavampaa kuin tykätä jostain tytöstä jonka kanssa syntyy kaikkea mielenkiintoista ja jännittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628