Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
Eilinen
22
215
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Saderintama oli kohdallani, ukon ilmaa odotin vai ukonilmaa, en tiedä.
- Anonyymi00003UUSI
Mitä sitten tarkoittaakaan 🤔
- Anonyymi00002UUSI
Eilinen ainakin nollasi some hommat minä oli hyvä asia koska olin aivan sekaisin missä mennään. Sen tiedän että haluan sinua ja voidaan jatkaa mihin jäätiin. Kaikki siitä enemmän on sinusta kiinni ja mitä sinä haluat. Minulle sopii se mitä haluat.
- Anonyymi00004UUSI
Nollasi somehommat?
- Anonyymi00005UUSI
Liittyykö tuo ihmisten väleihin?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Liittyykö tuo ihmisten väleihin?
Kyllä liittyy. Mihin muuhunkaan?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nollasi somehommat?
Luulen että olet väärä tai sitten minä olen ollut jossain omissa maailmoissa ja silloin ei ole ihme että tilanne on mikä on.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Luulen että olet väärä tai sitten minä olen ollut jossain omissa maailmoissa ja silloin ei ole ihme että tilanne on mikä on.
Vääriä ollaan toisillemme, se on ollut selvää koko ajan! En ole koskaan halunnut olla tekemissä oman lapseni ikäiseni kanssa ystävyyden merkeissäkään! Siksi en ole koskaan pystynyt näkemään edes mielikuvissani olevani samassa tilassa häirikön kanssa!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Puhutko nyt suhdestatuksesta vai mistä?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Puhutko nyt suhdestatuksesta vai mistä?
Meillä on vähän outo tilanne menossa. Toivon vain että jatkamme siitä mihin jäätiin silloin joskus. Hänen toimintansa on myös viitannut siihen että haluaa jatkaa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Meillä on vähän outo tilanne menossa. Toivon vain että jatkamme siitä mihin jäätiin silloin joskus. Hänen toimintansa on myös viitannut siihen että haluaa jatkaa.
🤔 Minkälainen toiminta?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Laittoi itsensä samaan työvuoroon kanssasi?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
🤔 Minkälainen toiminta?
Semmonen läheinen fyysinen toiminta, mutta ei ole seksiä (ainakaan vielä).
- Anonyymi00007UUSI
Vahvisti vain sitä, mikä olisi tapahtunut muutoinkin.
- Anonyymi00008UUSI
Avaisitko vähän?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Avaisitko vähän?
En. Hyvä asia kuitenkin. Ainakin minusta.
- Anonyymi00011UUSI
Olin tosi väsynyt ja taulu nollassa. Nukuin pitkät yöunet. Semmosta.
- Anonyymi00015UUSI
Että pienistä kaloista aloittavat tai ovat jo aloittaneet perämerellä pyydystämisen
- Anonyymi00018UUSI
Oli mukava lukea viestisi.
- Anonyymi00021UUSI
Täälläkö? Mitä siinä sanottiin?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Täälläkö? Mitä siinä sanottiin?
Antoi minulle lisää toivoa.
- Anonyymi00020UUSI
Vahvisti että hänestä on tullut minulle rakas. Ja että tuntuu pahalta jos tunne ei ole molemminpuolinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 59769
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95599Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 57580
- 23576
- 79564