Olet keskenkasvuinen kakara

Anonyymi-ap

Sanon tämän kaikella rakkaudella, ethän siis pahastu. Olisin ymmärtänyt, hyväksynyt ja ottanut kaiken vastaan sellaisena, kuin se tulee. Olisin rakastanut. Et varmaan ole tottunut siihen, että sinut hyväksytään omana itsenäsi, keskeneräisenä. Luulen, että kukaan muu ei ole nähnyt sieluusi, oikeastaan tiedän sen.

Miehelle

8

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kukaan ei ole satuttanut minua yhtä pahasti, kuin sinä. 😢

• Anonyymi00002

Ohi

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ohi

Ohi!

• Anonyymi00004

Aloitus kävisi minun kirjoittamakseni myös ja sivusta titean vaan, että mies on satuttanut mua myös ihan hlvetisti. Silti rakkaus ei lopu, eikä elämäkään kyllä etene, kun tietää mitä haluaa niin muut ei kelpaa, mut haluis näit juttuja yhdes toteuttaa kun tietää et se ois se juttu. Just nyt on niin hirveä ikävä taas toista. On rivien välistä kyllä kertonut mitä haluaa, mutta toimi täysin toisin ja näin satutti minua ja minä satutin takaisin. Olen kiivas ja kun kohtaa elämänsä rakkauden se saa ihan sekaisin.

• Anonyymi00005

Minä en olisi koskaan kirjoittanut noin paljon nuorempaan henkilöön liittyen! Koin etten olisi enää jaksanut ruveta auttamaan noin huonosti vuorovaikutteista ihmistä! Lasteni isä oli todella vähäpuheinen ja se oli parisuhteessa todella iso ongelma! Siksi minulla ei ollut ymmärrystä enää hyväksyä toista vastaavaa ihmistä elämääni!

• Anonyymi00006

Ei Multa.

• Anonyymi00007

En laittaisi tällaista. Ei ole varaa arvostella muita, kun on itse hukassa.

• Anonyymi00008

Minä en ole hukassa. Olen löytänyt oikean polun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1354
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1289
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1085
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      117
      1010
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      52
      636
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      142
      599
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      495
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      473
    Aihe