Sanon tämän kaikella rakkaudella, ethän siis pahastu. Olisin ymmärtänyt, hyväksynyt ja ottanut kaiken vastaan sellaisena, kuin se tulee. Olisin rakastanut. Et varmaan ole tottunut siihen, että sinut hyväksytään omana itsenäsi, keskeneräisenä. Luulen, että kukaan muu ei ole nähnyt sieluusi, oikeastaan tiedän sen.
Miehelle
Olet keskenkasvuinen kakara
8
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukaan ei ole satuttanut minua yhtä pahasti, kuin sinä. 😢
- Anonyymi00002
Ohi
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ohi
Ohi!
- Anonyymi00004
Aloitus kävisi minun kirjoittamakseni myös ja sivusta titean vaan, että mies on satuttanut mua myös ihan hlvetisti. Silti rakkaus ei lopu, eikä elämäkään kyllä etene, kun tietää mitä haluaa niin muut ei kelpaa, mut haluis näit juttuja yhdes toteuttaa kun tietää et se ois se juttu. Just nyt on niin hirveä ikävä taas toista. On rivien välistä kyllä kertonut mitä haluaa, mutta toimi täysin toisin ja näin satutti minua ja minä satutin takaisin. Olen kiivas ja kun kohtaa elämänsä rakkauden se saa ihan sekaisin.
- Anonyymi00005
Minä en olisi koskaan kirjoittanut noin paljon nuorempaan henkilöön liittyen! Koin etten olisi enää jaksanut ruveta auttamaan noin huonosti vuorovaikutteista ihmistä! Lasteni isä oli todella vähäpuheinen ja se oli parisuhteessa todella iso ongelma! Siksi minulla ei ollut ymmärrystä enää hyväksyä toista vastaavaa ihmistä elämääni!
- Anonyymi00006
Ei Multa.
- Anonyymi00007
En laittaisi tällaista. Ei ole varaa arvostella muita, kun on itse hukassa.
- Anonyymi00008
Minä en ole hukassa. Olen löytänyt oikean polun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473