Olen vaihtamassa asuinpaikkaani. Aivan ensimmäisenä tuli mieleeni paikkakunta nimeltään Suomussalmi. Antakaa hyvää mainosta minulle.
T. Suurituloinen eläkeläinen pääkaungista.
T. Suurituloinen eläkeläinen pääkaungista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 38
Vanhimmat
Haista v... Taasko aloitat joka pitäjältä kyselyn asuinpaikasta. Mene Inariin asumaan.
Älä yhtään epäröi muuttaa muualle!
Itse tein virheen aikoinaan ei, ei ja ei! ,
Kommentoikaa jotain positiivista! Onko paljon valmiiksi tuunattuja villoja tarjolla? Hinnasta ei väliä.
Hetkinen…..? Ei tuu kyllä mitään mieleen ?
Täällä on ihan hirveä asua. Mene Hyrynsalmelle tai Puolankalaan. Niissä ei ole ihan yhtä hirveää.
aprillipäivä on vaihtunu vai🤔
Ei kuulosta olevan kovin huonoa asua Suomussalmella teidän kirjoituksien mukaan. Taidan muuttaa sinne ja tuoda lisää euroja kuntaanne.
Elähän hättäile. Täällä on tosi paha olla. Alkuviikosta kehoitin yhtä portugalilaista moottorijengiporukkaa kääntämään mopojensa keulat takaisin kohti Kajaania ja sitä kautta kohti autolauttoja.
Suomussalmella ei ole mittään ja Ämmänsaaressa ei sitä vähää. Sotien muistelulla täällä yritetään elää ja sekin muistelu alkaa puuduttamaan jo turistiakin.
Älä tee sitä!
Ei ne suuret sanat suuta halkaise! Olet rahaton lehmänostaja,,luulen.
On sinulla hyvä mielikuvitus!
Tuot euroja. Kylläpä vitsin murjasit 😂😂😂😂😂 naurattaa että mahaan sattuu.
On villoja, on! Lampaat kun keritään kahdesti vuoteen niin siinä sitä riittää sitten tuunausta. 🙃😃🤣🐑
Kerran muinoin oli Suomussalmi slogan kilpailu.
"Elähän hättäile, vaan hetki Suomussalmella käppäile"
Tuota oli ehdotettu.
Justiin niin💪
On. Täällä on poroja pihalla paskomassa.
Porot on kyllä pienin murhe
Ohitit juuri Hyrynsalmen, seuraavana Kuusamo!
Sananarvoisia kommentteja teiltä. Kiitän suuresti. Muuttoauto kuukauden kuluttua Suomussalmelle, jos talonosto on meklarin toimesta tehty asiakirjojen mukaan.
Onhan siellä pankki vai onko?
On vaikka kuin monta. OP, Nordea, ja eläkeläisille SYP
Hienoa! On varmaan elävä kunta, kun on noin monta toimivaa pankkia. Kuulostaa rikkaalta alueelta.
Näin on. Kultaa huuhdotaan aittokoskesta.
Arvasin melkein, että siellä elämä kukoistaa. Siksi haluan muuttaa Suomussalmelle.
Täälä ei ole puutetta kurjuuvesta
Taas kerran tekaistu provo alku, ettääpäästään parjaamaan Suomussalmea ja sen asukkaita. Antasit jo olla!!!
Aivan niin! Mistä näitä riittää?
Varmaan sieltä kylmäkoskelta.
Aloittaja kysy suoraan kuntalaisilta mitä pidätte Suomussalmesta .
Onko kaikki hyvin ym.
Tämähän on Suomussalmen 24 keskustelupaikka.
Siksipä kysyinkin suoraan teiltä. Kiitos kaikesta.
.
Mee kyselemään ihmisiltä face to face.
Minä muutin pois! Elämänlaatu parani 110%🤩
Ei ole kuin 100% maksimi.
Onnea onnea🥳
Avarakatseiset positiiviiset elämänmyönteiset ja ei kateelliset ihmiset asuu… Suomussalmella 😉😉
Hyvä retorinen kysymys💪
Riippuu keltä kysyt? Yks tykkää äitistä toinen serkkutytöstä . Nämä vastaa varmasti jos tuon kysymyksen heille esität.
Maailman paras paikka meijän koko suku on täälä ja halua olla niitten lähellä.
Yhdennäköisyys selvää,ja se näkyy.
Ei ole hyvä asua ja voin olla ylpeä itsestäni kun lähdin sieltä pois 40 vuotta sitten. Meni monta vuotta saada se kateuden moodi pois itsestäni. Onhan siellä kaunis luonto mutta olisiko jotakin muuta hyvää, eipä tule mieleen vaikka kuinka yritän muistella.
Hyvä että lähdit. Kuitenkin kiinnostaa näillä sivuilla käydä.
Minun mielestäni on, jonkun toisen mielestä ei.
...että ihan asuinpaikkaa ... kunhan ei vain toisen kerroksen konttorissa , jonkun "liikennevalon" takana olisi ristikonteon ja juoruilun lomaan tullut idea jostain "tyytyväisyystutkimuksesta " ...
Just noin.