tapaamisen, suhteen aloittamisen?
Vastaukset 99
- Anonyymi00001
Sinähän sen tiedät mitä toisilta kysyt.
- Anonyymi00044
Elämäntilanteen epävakaus (mielikuva). Silloin parempi tyytyä vain yksinoloon. Toki hyvä seura ei ole silloinkaan pahasta. Sivusta totean.
- Anonyymi00002
🧠
- Anonyymi00003
en minä täältä palstalta ketään löydä minulta minulle kuviteltua huttua
- Anonyymi00004
Ai että mun niin tekisi mieli kertoa jo nyt tähän se kaikki, mitä tehtiin sen estämiseksi.
Jätetään nyt kuitenkin se muualle. - Anonyymi00005
Kiinnostus. Et kiinnosta
- Anonyymi00006
Epävarmuus tilanteesta. Mutta nyt luulen tietäväni miten homma menee eteenpäin.
- Anonyymi00007
no mites?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
no mites?
En kerro. Kestää nyt muutaman viikon että voi tapahtua mitään, mutta on yksi idea mitä teen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
En kerro. Kestää nyt muutaman viikon että voi tapahtua mitään, mutta on yksi idea mitä teen.
Jos olet hän joka on stalkannut minua, en halua olla koskaan missään tekemisissä kanssasi! Olet minulle pelkkää ilmaa!
- Anonyymi00055
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos olet hän joka on stalkannut minua, en halua olla koskaan missään tekemisissä kanssasi! Olet minulle pelkkää ilmaa!
Rakkaus EI sammu ikinä!
- Anonyymi00008
Ehkä se on oikeasta ajoituksesta kiinni.
- Anonyymi00011
Ihan turha edes kuvitella mitään pysy mahdollisimman kaukana.
- Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihan turha edes kuvitella mitään pysy mahdollisimman kaukana.
Lähestymiskielto oin yhö voimassa stalkkerille! Jos lähestyt minua vielä kerrankin huudan kovaan ääneen, auttakaa minua stalkkeri ei suostu jättämään minua rauhaan! Ja lisään, hän on stalkannut minua jo monen vuoden ajan!
- Anonyymi00010
Ikäero varmaan, ikävä kyllä.
Naiselle- Anonyymi00014
Ja et varmaan anna tunnisteita?
- Anonyymi00015
Ainakaan et voi olla 13 vuotta nuorempi sillä hänen kanssa noin ei ole eli ohi
- Anonyymi00021
En todellakaan halua elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä koskaan!
- Anonyymi00012
se että asun täällä
- Anonyymi00013
noo tuutkos tänne päin?
Mä oon lukenu teidän tekstejä. Niin se aikaikkuna ja toisaalta se paikka. Siinä on kaks muuttujaa, niin harvemmin ne kohtaa. Ihminenhän ei välttämättä oo ees elossa samaan aikaan kun toinen, eikä sekään riitä kun pitää olla lisääntymiskykynenki.
- Anonyymi00016
Ei puoleltani mikään. Se varmaan estää, että tunteet eivät ole molemminpuoliset.
- Anonyymi00017
No minä, sinä, hän, me, te, he...
- Anonyymi00066
Tämä, tuo, se, nämä, nuo, ne 😁
- Anonyymi00075
Tää oli hyvä ja muistit tuon.
- Anonyymi00018
Minä en halua suhdetta kenenkään kanssa! Kunhan alan voida selvästi paremmin, jaksan alkaa etsiä 70v miestä ystäväkseni!
- Anonyymi00023
Mene mummo vanhainkotiin siellä löydät adoniksesi.
- Anonyymi00025
Oletan, että olet se katkera nainen. Koita päästä elämässäsi eteenpäin. Sivusta kommentoin.
- Anonyymi00085
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oletan, että olet se katkera nainen. Koita päästä elämässäsi eteenpäin. Sivusta kommentoin.
Joku sipuli varmaan yrittää tulkuttaa vanhemmalle naiselle heliumäänellä, samaa mieltä olen
- Anonyymi00024
Hän on varattu.
- Anonyymi00035
Ei estä viestittelyä ja myöhemmin jotain muuta
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Estää meidän kohdalla, joilla on moraali.
- Anonyymi00060
On se ollut tiedossa!
- Anonyymi00076
Kerro kenen kanssa ?
T. Hän - Anonyymi00087
Anonyymi00040 kirjoitti:
Estää meidän kohdalla, joilla on moraali.
Joillakin on. Ja joillekin se tulee yllätyksenä, että on. 😂
- Anonyymi00091
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllä estää!! Miksi tuhota toisen parisuhde? Hän on jo valinnut.
- Anonyymi00092
Anonyymi00035 kirjoitti:
Estää! En halua saada sellaista mainetta, että vien toiselta.
- Anonyymi00093
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kerro kenen kanssa ?
T. HänHän tietää kenen kanssa on varattuna!
- Anonyymi00027
Vanhempi mies ei oikeasti ollutkaan kiinnostunut. Pelleili vaan
- Anonyymi00068
Olet väärässä
- Anonyymi00028
Kaikki mikä liittyy häirikkkköön todella monen vuoden ajalta, estää totaalisesti häirikköön tutustumisen! Hän on todella harvoja sellaisiá ihmisiä joita en voi sietää!
- Anonyymi00029
Olin vain niin pienituloinen ja ujo sille naiselle niin meillä ei kohdannut kemiat
- Anonyymi00043
Tulot eivät liity kemioihin.
- Anonyymi00030
Se, että rakkaani Pm on varattu ja silti on paljon muitakin naisia joka puolella. Pelimies ja se sattuu...
Mn tumma- Anonyymi00062
Ja taudit leviää!
- Anonyymi00031
Universumi ja maailma💫🌏
- Anonyymi00067
Universumi paremminkin työnsi meidät yhteen, maailmassa mahdottomassa, arvaamattomassa, jossa ihmeitä tapahtuu, mutta joihin myös varkaat havahtuu..
- Anonyymi00079
Anonyymi00067 kirjoitti:
Universumi paremminkin työnsi meidät yhteen, maailmassa mahdottomassa, arvaamattomassa, jossa ihmeitä tapahtuu, mutta joihin myös varkaat havahtuu..
Milloin kiität sitä universumia!
- Anonyymi00032
Jos ihminen on vain niin "pirun" ujo. Toki se varmaan helpottuu heti, jos pääsee vain alkuun.
- Anonyymi00033
Hänen tahtonsa.
- Anonyymi00034
H- mies ei välitä
- Anonyymi00036
Yksi tapaus sivusta seuranneena. Kannustin nuorta neitiä avoimesti juttelemaan erään nuoren miehen kanssa josta selvästi oli kiinnostunut. Sanoi että kun jatkuvasti vain kuulin että kenen kanssa hän nyt on jne. ja syvällistä keskustelua kyseisen miehen kanssa on mahdoton käydä koska on pelleilijä. Niin eihän tästä synnyt mitääne0 kun nainen vielä kaiken lisäksi on herkkä ja syvällinen ja erittäin ujo . Näin tämä tapaus on ilmeiseti taputeltu.
- Anonyymi00063
Kyllä se on jo taputeltu!
Mutta oisithan sä rouvashenkilönä tarjota tälle neidille kahvia ja pullaa, niin ois saanu paremman mielen.
- Anonyymi00037
Ei vaan pysty sen kaiken jälkeen...
- Anonyymi00050
Aina pystyy jos haluaa eikä luovuta.
- Anonyymi00038
Väkivaltaisuus
- Anonyymi00039
Se, että kaikki meni niin vtun pilalle!
- Anonyymi00041
No tää
- Anonyymi00049
Mikään ei ole pilalla, jos niin ajattelee varmasti on. Itsestä kiinni.
- Anonyymi00042
👨🧱👩
- Anonyymi00078
Tuo mies on väärän värinen.
- Anonyymi00045
Hänellä EI ole omaa kännykkää!
- Anonyymi00094
Et voi pyytää treffeille?
- Anonyymi00046
Varattu! Hänellä on tulossa kihlajaisjuhlat! Hän kuuluu jo toiselle.
- Anonyymi00064
Tuo on hyvä uutinen!
- Anonyymi00047
Parisuhteessa on! He puhuvat jo avioon menosta ja lapsien hankkimisesta. Yrittävät jo saada omia lapsia ja harrastavat siksi seksiä joka päivä, kunnes onnistuu!
- Anonyymi00095
Voisin yrittää rikkoa ton onnen!
- Anonyymi00048
Tapaamista sattumalta tai töiden merkeissä ei muu kuin fyysinen etäisyys. Suhteen aloittamista se, että molemmat ovat varattuja.
Nainen - Anonyymi00051
En tiedä missä on enkä saa mitään kautta yhteyttä.
- Anonyymi00054
Sama
- Anonyymi00052
Tussuuni meni tulos
- Anonyymi00053
Osaa miehistä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen. Ja olen eräs heistä. Joskus ehkä toiveissa,nykyään ei edes haaveissa.Sokea en kuitenkaan ole, hyvännäköinen piristää mieltä ainakin hetkeksi.
- Anonyymi00065
Suhteita on monenlaisia, siitä voi tehdä molemmille sopivan. Perinteinen parisuhde ei tarvi olla, omaa aikaakin pitää saada. Ilman pettämistä tietenkin. sivusta
- Anonyymi00080
Anonyymi00065 kirjoitti:
Suhteita on monenlaisia, siitä voi tehdä molemmille sopivan. Perinteinen parisuhde ei tarvi olla, omaa aikaakin pitää saada. Ilman pettämistä tietenkin. sivusta
Oma aika naisella tarkoittaa tindaamista ja pettämistä, poikkeuksetta.
- Anonyymi00084
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ehkäpä sinun hälyttävän synkkä ja epäluuloinen ihminen kannattaa välttää näitä parisuhteita näin ollen mistä proosailet mennen lievästi sanoen asioiden edelle skenaarioissasi. Ainakin sen osapuolen olisi hyvä välttää virhe nimeltä sinä. Naiselta- oot ihan himmeen oloinen tapaus
- Anonyymi00090
Anonyymi00080 kirjoitti:
No ei ole minun juttuni, voihan se jollekin olla.
- Anonyymi00056
Menossa avioliittoon pari vuoden sisällä. Luvannut jo toiselle. Heillä on ollut jo kihlajaisjuhlat ja bulla on jo uunissa ja heille on tulossa lapsi. Kihlajaisjuhlissa kuulin, että lapsi on tulossa.
- Anonyymi00057
Asumisyksikkö henkilökunta EI hyväksy minua!
- Anonyymi00096
Harmi homma!
- Anonyymi00058
Hänen vanhempansa eivät hyväksy minua. Laittaa välit poikki heidän lapsensa kanssa, jos minä tulen kuvioihin.
- Anonyymi00077
Monen surullinen tarina.
- Anonyymi00100
Anonyymi00077 kirjoitti:
Monen surullinen tarina.
Vanhemmat huolehtivat, ettei heidän arvokodissaan laukkaa arveluttavia henkilöitä.
- Anonyymi00059
Liian nuori hän on. Pitää odottaa muutama vuosi. Sitten vasta voimme aloittaa suhteen tai edes tapailemisen. Minä jaksan kyllä odottaa. Sitten hän voi itse päättää keitä näkee ja kenen kanssa on!
- Anonyymi00070
tarvii nuoremman puolison sää harmaannut
- Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
tarvii nuoremman puolison sää harmaannut
Kuten jo totesin että juuri se ikäero on ongelma, koska en koe meillä olevan juuri mitään yhteistä, vaikka kyseessä olisi ollut vain ystävyysuhde!
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Kuten jo totesin että juuri se ikäero on ongelma, koska en koe meillä olevan juuri mitään yhteistä, vaikka kyseessä olisi ollut vain ystävyysuhde!
jep typerää on se et marssii nuorena suhteeseen alapään peräs kunnes tajuaa et ei vttu mikä tää ihminen on
- Anonyymi00083
Anonyymi00073 kirjoitti:
jep typerää on se et marssii nuorena suhteeseen alapään peräs kunnes tajuaa et ei vttu mikä tää ihminen on
Voi kultapieni toiset kutsuu sitä tilannetta mm aviokiitoksi. Oli gubbe pakko nauraa sulle ohimennen
- Anonyymi00069
ei kohtaa päät
sanotaanko et jos vaan alapäät kohtaa homma menee monilta muulta osin ihan vtuiksi 🤣 en jakda siinä vaiheessa yrittää enää - Anonyymi00071
Kenellä kenenkä kanssa ei ole kukaan kai osannu osoitettani selvittää
- Anonyymi00081
voi olla joku hylkäämisen tulemisen pelko. kuin joku Pelko-Peter.
- Anonyymi00082
Sinun luonnevikasi vain mies vrt tapaaminen suhteen aloittaminen sahaisin vaikka raajan irti jotta pääsisin tilanteesta
- Anonyymi00086
Hän itse estää. Ei halua että näkisin edes hänen profiilin facessa. Kaikki on estetty.
Joskus voi tulla tilanne että hän jää yksin. Totaalisesti yksin ja sitten on kyllä turha yrittää ottaa yhteyttä. - Anonyymi00097
Miehen ikävä luonne, tyhmyys, päihdeongelma…
- Anonyymi00098
Emmä ees sua haluais luulit vaan heehee hivooi
- Anonyymi00099
Avioliitto nyt ainaki. Semmottis voi olla voimassa vaan yhen kanssa kerrallaan.
- Anonyymi00101
Hänen feministinen maailmankatsomuksensa.
- Anonyymi00102
Jos nainen ja mies tykkäävät toisistaan on esteet ylitettävissä. Usein niitä on epävarmoilla tai tai vähemmän yhteiselosta nauttivilla, silloin löydetään jokin pieni seikka, jolla estetään tapahtumasta mitään peruuttamatonta. Mutta jos kaipaa vaikkapa naista rinnalleen, vie läheisyydestä ja ystävyydestä nauttivan vahva tunne voiton ja ihana elämä koittaa.
Näin unta naisen pehmeistä hiuksista, kuin kesäyön tuulesta, kuiskeesta, tuoksusta. Ne laskeutuivat rinnalle, kuin silkkinen vyö, ja valona loistivat, kun tummana hohkaa yö
.Ne kertoivat salaisuuden kauneimman, siitä hetkestä herkästä, lumoavimmasta. Vain uneen ne piirtyvät, nuo säikeet maan, ja syliini sulkevat kaiken kauniin ja unohtumattoman.
https://www.youtube.com/watch?v=rQDynCl2GwY&list=RDrQDynCl2GwY&start_radio=1 - Anonyymi00103
🤎 🤍 🩶
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801452
- 851293
- 1041038
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.89553Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542