tapaamisen, suhteen aloittamisen?
Mikä estää?
25
307
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sinähän sen tiedät mitä toisilta kysyt.
- Anonyymi00002UUSI
🧠
- Anonyymi00003UUSI
en minä täältä palstalta ketään löydä minulta minulle kuviteltua huttua
- Anonyymi00004UUSI
Ai että mun niin tekisi mieli kertoa jo nyt tähän se kaikki, mitä tehtiin sen estämiseksi.
Jätetään nyt kuitenkin se muualle. - Anonyymi00005UUSI
Kiinnostus. Et kiinnosta
- Anonyymi00006UUSI
Epävarmuus tilanteesta. Mutta nyt luulen tietäväni miten homma menee eteenpäin.
- Anonyymi00007UUSI
no mites?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
no mites?
En kerro. Kestää nyt muutaman viikon että voi tapahtua mitään, mutta on yksi idea mitä teen.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En kerro. Kestää nyt muutaman viikon että voi tapahtua mitään, mutta on yksi idea mitä teen.
Jos olet hän joka on stalkannut minua, en halua olla koskaan missään tekemisissä kanssasi! Olet minulle pelkkää ilmaa!
- Anonyymi00008UUSI
Ehkä se on oikeasta ajoituksesta kiinni.
- Anonyymi00011UUSI
Ihan turha edes kuvitella mitään pysy mahdollisimman kaukana.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihan turha edes kuvitella mitään pysy mahdollisimman kaukana.
Lähestymiskielto oin yhö voimassa stalkkerille! Jos lähestyt minua vielä kerrankin huudan kovaan ääneen, auttakaa minua stalkkeri ei suostu jättämään minua rauhaan! Ja lisään, hän on stalkannut minua jo monen vuoden ajan!
- Anonyymi00010UUSI
Ikäero varmaan, ikävä kyllä.
Naiselle- Anonyymi00014UUSI
Ja et varmaan anna tunnisteita?
- Anonyymi00015UUSI
Ainakaan et voi olla 13 vuotta nuorempi sillä hänen kanssa noin ei ole eli ohi
- Anonyymi00021UUSI
En todellakaan halua elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä koskaan!
- Anonyymi00012UUSI
se että asun täällä
- Anonyymi00013UUSI
noo tuutkos tänne päin?
Mä oon lukenu teidän tekstejä. Niin se aikaikkuna ja toisaalta se paikka. Siinä on kaks muuttujaa, niin harvemmin ne kohtaa. Ihminenhän ei välttämättä oo ees elossa samaan aikaan kun toinen, eikä sekään riitä kun pitää olla lisääntymiskykynenki.
- Anonyymi00016UUSI
Ei puoleltani mikään. Se varmaan estää, että tunteet eivät ole molemminpuoliset.
- Anonyymi00017UUSI
No minä, sinä, hän, me, te, he...
- Anonyymi00018UUSI
Minä en halua suhdetta kenenkään kanssa! Kunhan alan voida selvästi paremmin, jaksan alkaa etsiä 70v miestä ystäväkseni!
- Anonyymi00023UUSI
Mene mummo vanhainkotiin siellä löydät adoniksesi.
- Anonyymi00025UUSI
Oletan, että olet se katkera nainen. Koita päästä elämässäsi eteenpäin. Sivusta kommentoin.
- Anonyymi00024UUSI
Hän on varattu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5191598- 641176
- 61872
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691