Olen hyväksynyt

Anonyymi-ap

Että menetin ainoan sielun kumppani miehen koska hän valitsi toisin sen kanssa on elettävä muilla miehillä ei ole merkitystä eikä kiinnosta.

15

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Nääääh.....
      Jos se on aito,
      sitä ei menetä ikinä lopullisesti.
      Ei, ei mitenkään mahdollista.
      Vaikka itse niin haluaisi, niin ei siltikään ❤

• Anonyymi00002
      UUSI

Ehkä vain luulit toisten onnea, rakkautta ja sielun kumppanuutta omaksesi. Sinulle pn ollut olemassa kokoajan joku ihan muu.

• Anonyymi00003
      UUSI

Olitko vaikeasti tavoiteltava?

• Anonyymi00004
      UUSI

Olet kyllä pahin p*skanpuhumisen graalin malja jonka olen ikinä tavannut. Suustasi ei tule yhtään mitään sellaista ulos mikä ei pohjimmiltaan tähtäisi sun oman hyödyn saavuttamiseen keinoja kaihtamatta ja kenestäkään muusta piittaamatta. Koko toi sun kirjoitus on hyvä esimerkki siitä. Tunteisiin vaikuttamista ja valehtelua. Annat ymmärtää jotain mikä on sun luoma illuusio jonka olet kopioinut muualta.

• Anonyymi00006
        UUSI

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, hän on pelkkä paskan puhuja ja oman edun tavoittelija!

• Anonyymi00005
      UUSI

Sielunkumppanin ja kaksoisliekit ym. on ihan täyttä pskaa.

• Anonyymi00007
        UUSI

Olen aina ollut sitä mieltä! Ihmiset jotka uskovat huuhaa juttuihin eivät ehkä käy ihan täysillä!

• Anonyymi00009
        UUSI

Niin mäkin ennen ajattelin. :D

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin mäkin ennen ajattelin. :D

Kannattaa edelleen. Selviää ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi00008
      UUSI

Mul sama juttu. Ja ei ole mitään ku*etusta, sen kun tietää sen oikean niin ei muut enää kiinnosta. Oon kyl yrittänyt mut akanut vaan itseni pahempaan oloon. Eikä edes ketään vähäälään kiinnostavaa ole tullut vastaan, vaik oon miten etsinyt kun hän valitsi omat polkunsa.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ei kiinnosta kenenkään mielipide. Yksi ainut mies oli mulle ja se on mun juttu. Menkään omiin ketjuihinne ja tehkää mitä itse haluatte mua ei kiinnosta.

• Anonyymi00012
        UUSI

Joku voi olla oikea ja tuntua ainoalta oikealta, olla sopiva ja herättää vaikka mitä tunteita, olla samankaltainen tai opastaja, mutta Ei ne silti oli noita hörhöjuttuja.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joku voi olla oikea ja tuntua ainoalta oikealta, olla sopiva ja herättää vaikka mitä tunteita, olla samankaltainen tai opastaja, mutta Ei ne silti oli noita hörhöjuttuja.

ÄLÄ TULE MÄÄRÄÄMÄÄN MUN ELÄMÄÄ. LOPETA SE HENKINEN VÄKIVALTA JA YLI KÄVELY!

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä kanssasi!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

ÄLÄ TULE MÄÄRÄÄMÄÄN MUN ELÄMÄÄ. LOPETA SE HENKINEN VÄKIVALTA JA YLI KÄVELY!

Ihan samat sanat voisin sanoa stalkkerille! Stalkkaminen ei ole millään tavalla hyväksyttäävä puuhaa koskaan! Se on aina laissa rangaistava teko!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1758
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe