Että menetin ainoan sielun kumppani miehen koska hän valitsi toisin sen kanssa on elettävä muilla miehillä ei ole merkitystä eikä kiinnosta.
Olen hyväksynyt
15
150
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nääääh.....
Jos se on aito,
sitä ei menetä ikinä lopullisesti.
Ei, ei mitenkään mahdollista.
Vaikka itse niin haluaisi, niin ei siltikään ❤ - Anonyymi00002UUSI
Ehkä vain luulit toisten onnea, rakkautta ja sielun kumppanuutta omaksesi. Sinulle pn ollut olemassa kokoajan joku ihan muu.
- Anonyymi00003UUSI
Olitko vaikeasti tavoiteltava?
- Anonyymi00004UUSI
Olet kyllä pahin p*skanpuhumisen graalin malja jonka olen ikinä tavannut. Suustasi ei tule yhtään mitään sellaista ulos mikä ei pohjimmiltaan tähtäisi sun oman hyödyn saavuttamiseen keinoja kaihtamatta ja kenestäkään muusta piittaamatta. Koko toi sun kirjoitus on hyvä esimerkki siitä. Tunteisiin vaikuttamista ja valehtelua. Annat ymmärtää jotain mikä on sun luoma illuusio jonka olet kopioinut muualta.
- Anonyymi00006UUSI
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, hän on pelkkä paskan puhuja ja oman edun tavoittelija!
- Anonyymi00005UUSI
Sielunkumppanin ja kaksoisliekit ym. on ihan täyttä pskaa.
- Anonyymi00007UUSI
Olen aina ollut sitä mieltä! Ihmiset jotka uskovat huuhaa juttuihin eivät ehkä käy ihan täysillä!
- Anonyymi00009UUSI
Niin mäkin ennen ajattelin. :D
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin mäkin ennen ajattelin. :D
Kannattaa edelleen. Selviää ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi00008UUSI
Mul sama juttu. Ja ei ole mitään ku*etusta, sen kun tietää sen oikean niin ei muut enää kiinnosta. Oon kyl yrittänyt mut akanut vaan itseni pahempaan oloon. Eikä edes ketään vähäälään kiinnostavaa ole tullut vastaan, vaik oon miten etsinyt kun hän valitsi omat polkunsa.
- Anonyymi00010UUSI
Ei kiinnosta kenenkään mielipide. Yksi ainut mies oli mulle ja se on mun juttu. Menkään omiin ketjuihinne ja tehkää mitä itse haluatte mua ei kiinnosta.
- Anonyymi00012UUSI
Joku voi olla oikea ja tuntua ainoalta oikealta, olla sopiva ja herättää vaikka mitä tunteita, olla samankaltainen tai opastaja, mutta Ei ne silti oli noita hörhöjuttuja.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joku voi olla oikea ja tuntua ainoalta oikealta, olla sopiva ja herättää vaikka mitä tunteita, olla samankaltainen tai opastaja, mutta Ei ne silti oli noita hörhöjuttuja.
ÄLÄ TULE MÄÄRÄÄMÄÄN MUN ELÄMÄÄ. LOPETA SE HENKINEN VÄKIVALTA JA YLI KÄVELY!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
ÄLÄ TULE MÄÄRÄÄMÄÄN MUN ELÄMÄÄ. LOPETA SE HENKINEN VÄKIVALTA JA YLI KÄVELY!
Ihan samat sanat voisin sanoa stalkkerille! Stalkkaminen ei ole millään tavalla hyväksyttäävä puuhaa koskaan! Se on aina laissa rangaistava teko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331758Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533