Jostain syystä jäi ne hommat tällä kertaa häneltä kokematta.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Vielä ehtii jos elättäjä tilaa pikaisesti Sofialle charter lennon.
- Anonyymi00004
Ei ukkeli edes itse lentele charter lennolla. Pakko pihistää jostain syystä kun on niin monta ex-elätettävänä ja vielä yksi nyksä.
- Anonyymi00002
Sofialla on niin vanha mies ettei se jaksa enää festareille mennä.
- Anonyymi00003
Juurikin näin on asia 52-vuotias ukkeli, ei varmasti enää rokkia jaksa kuunella. Sofia varmasti mielellään olisi esimerkiksi Roopen kanssa festareilla.
- Anonyymi00005
Sofian wanha elättäjä viettää lauantai-illat kotona ja katsoo Avaraa luontoa telkusta. Sofian on siihen sopeuduttava vaikka miten festarijalkaa vipattaisi 💃🥂
- Anonyymi00006
Elättäjä määrää kaiken, sanomiset ja tekemiset. Näin köy naisille, joilla ei ole omaa rahaa ei asuntoa ei koulutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479