Oon niin masentunut ja ahdistunut...

Anonyymi-ap

Välillä on hyvä olo...

42

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miten se hyvä olo saatais pois 🤔? No ei sentään 😁.
      Alat höpöilemään tänne hassuja juttuja.

• Anonyymi00002
      UUSI

Jos olet stalkkeri sinun paha olosi ei kiinnosta minua tippaakaan! Olet häirinnyt todella kauan ja sellainen ei ole terveen ihmisen toimintaa koskaan!

• Anonyymi00003
        UUSI

Inhoan kaikkia pitkiä miehiä loppuelämäni ajan! Kiitos siitä tietylle henkilölle! Olen aina pitänyt vain lyhyistä miehistä!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Inhoan kaikkia pitkiä miehiä loppuelämäni ajan! Kiitos siitä tietylle henkilölle! Olen aina pitänyt vain lyhyistä miehistä!

Inhoat koska eivät antaneet munaa koska olet ärsyttävä jankuttaja!!!!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Outo kommentti. Lyhyet miehet ovat usein mukavampia. Ellei sitten lyhyys ole paha ongelma.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Outo kommentti. Lyhyet miehet ovat usein mukavampia. Ellei sitten lyhyys ole paha ongelma.

Sivusta, tämä ei tutkitusti pidä paikkaansa. Lyhyet miehet ovat usein täysiä kyrpiä koska lyhyys vaikuttaa heidän itsetuntoon.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Munaa en ole halunnut keneltäkään yli kymmeneen vuoteen, enkä koskaan enää tule haluamaankaan!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sivusta, tämä ei tutkitusti pidä paikkaansa. Lyhyet miehet ovat usein täysiä kyrpiä koska lyhyys vaikuttaa heidän itsetuntoon.

Taas sellaista turhaa yleistystä, jolla ei ole mitään konkreettista merkitystä!

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Munaa en ole halunnut keneltäkään yli kymmeneen vuoteen, enkä koskaan enää tule haluamaankaan!

Pistän sinua paljon paremmaks.Regina lehdissä ja Sinä minässä sekä Linna sarjoissa olleet tarinat eivät ollet totta seksin osalta.Paremmat ja voimakkaammat erittäin hyvät O:t olen saanut mielikuvituksella+ihastuneena itsekseni.Jos tuon parempia sais olisin tajuton eikä se taas oo tarkoitus.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Pistän sinua paljon paremmaks.Regina lehdissä ja Sinä minässä sekä Linna sarjoissa olleet tarinat eivät ollet totta seksin osalta.Paremmat ja voimakkaammat erittäin hyvät O:t olen saanut mielikuvituksella ihastuneena itsekseni.Jos tuon parempia sais olisin tajuton eikä se taas oo tarkoitus.

Unohdin.Psyykkisyys,se on yliarvostettua parilla ,psyykkistä mielihyvää saa netissäkin.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä en ole enää halunnut munaa keneltäkään noin 14 vuoteen ja sitä ennen ne kaksi kokeilua varmistivat sen, ettei seksi tulee enää koskaan kuulumaan elämääni! Ja sairaus puhkesi pian sen jälkeen, kun sain tiedon etten saanut jatkaa vakutuisena työntekijänä!

• Anonyymi00007
      UUSI

Kiittele Herraa niin kyllä se masennus lähtee.

• Anonyymi00010
        UUSI

Pitihän sut saada jotekin tajuamaan että en halua tutustua. Kun sanoin en halua tutustua sulla oli suu auki ja silmät pyöri päässä kun hedelmäpelissä. Olet niin ällöttävä äijä.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Pitihän sut saada jotekin tajuamaan että en halua tutustua. Kun sanoin en halua tutustua sulla oli suu auki ja silmät pyöri päässä kun hedelmäpelissä. Olet niin ällöttävä äijä.

Mutta aivan liian kauan se kesti. Ja mitä kauemmin se kesti, sitä syvemmäksi inho häntä kohtaan vahvistui!

• Anonyymi00019
        UUSI

Kiukutellen, rauhotus pikkusen......

• Anonyymi00008
      UUSI

Taas stalkkeri kirjoittelee aloituksia. Kukaan ei tollasta vanhaa lyhyttä typerää ukkoa halua.

• Anonyymi00009
      UUSI

kyr pää tässä tekis mieli

• Anonyymi00015
        UUSI

Kyllä se Reiska sulle leppyy.

• Anonyymi00020
        UUSI

Kysy kyr vältä. Kokeile eespäi.

• Anonyymi00011
      UUSI

Et hallitse itse omia mielialojasi oletan että olet tyttö/nainen mielialan vaihtelut ovat ominaisi tytöille/naisille osa kehitystä jos mies on masentunut on se mitä todennäköisimmin itse aiheutettua ollut/viettänyt aikaansa seurassa jossa ei ole hyvä olla

• Anonyymi00017
      UUSI

On sitä mielen jojoilua liikkeellä ollut koko ihmisten ajan. Meikämatillakin perinnöllisesti saadut ainekset pieneen angstiin harva se vuodenaika.
      Paljon piti elämän opettaa, ennenkuin uskoin, että kraanavesi viiileenä on itelle sopivin ja edullisin janojuoma.

Voi nukkua vain parin tunnin pätkiä kerrallaan, kun rakkovaiva herättää tyhjennyskäynnille. Sitä rataa eläkemiehellä jo vuosia.
      Tilasin netistä tosi kalliit lääkkeet. Vielä ainakaan ei ole parempaan päin näkyvää muutosta vaikka olen ottanut lähetyksen molempii capseleita ohjeen mukaan.

• Anonyymi00022
      UUSI

No mä en sille voi mitään että et osannu muuta kuin pelleillä

• Anonyymi00023
      UUSI

Jaksamista. Itse voinut fyysisesti päälle kuukauden todella huonosti enkä ole levännyt tarpeeksi vaikka selvästikin olisi pitänyt. Kauheasti asioita jotka tressaa päälle. Alkanut näkyä uupumuksena.

• Anonyymi00024
        UUSI

Voi voi

• Anonyymi00026
        UUSI

Kirjoitin aloittajalle. En sun toivotteluja kaipaa.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kirjoitin aloittajalle. En sun toivotteluja kaipaa.

Tiedän

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tiedän

Niin? Oliko muuta. Hypi sinä vaan riemusta tasajalkaa kun voin huonosti.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tiedän

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tiedän

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tiedän

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

112

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Voi voi

voi kuule minä olen ollut jo kauan uupunut, enkä en ole pystynyt tekemään töitäkään, koska olen pelännyt joutuvani kokemaan sitä kautta rantain kerrontaa jo todella kauan ja se on yksi syypää huonoon olooni kaiken muun lisäksi, mitä minut on pakotettu kokemaan voi sanoa, että kaikki ne ihmiset, jotka ovat olleet mukana esittämässä ovat myös syyllisiä projektin epöonnistumiseen, koska eivät uskoneet sitä, että olin jo kauan sitten ymmärtänys aivan kaiken ja minua kohdeltiin kuin pikkulasta, sitä typerää toistoa toistin jälkeenkin. yökättävää..

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Et ole ainoa joka voi huonosti, olen myös itse voinut huonosti koko projektin ajan.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

112

Soitin. Ne sano sulle terveisiä. Kun ihminen sairastaa fyysisesti näin vakavaa sairautta kuin minä. On normaalia että se uupuu välillä henkisesti jos ei lepää riittävästi ja kuormittaa itseään. Myös vttumaiset ihmiset pitää sulkea pois elämästään. Yötä.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

112

Tietty henkilö käy taas ylikierroksilla.. Kukaan jaksa tuollaista auttaa..

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Tietty henkilö käy taas ylikierroksilla.. Kukaan jaksa tuollaista auttaa..

Ai ei. Mä en ole pyytänyt tietääkseni mitään apuaja teiltä. En tunne teitä enkä tarvii apua. Ootte tunnekylmiä pskoja ihmisiä. Kiusaajia. Mulla irl ihmiset jotka musta välittää. Ja auttaa tarvittaessa jopa pyytämättä.

• Anonyymi00038
      UUSI

Olet onnekas.Hyvää onnellista olia ei olisi ellet olisi välillä huononakin.Tasanen elämä alkaa pitkässä juoksussa tympii ja kuolet henkisesti.

• Anonyymi00039
      UUSI

Samaa vikaan minullakin, kun on pakotettu olemaan keskipisteenä, että varmasti olisin kaiken ymmärtänyt! Ja kaikki se esitys mitä on esitetty, kun olen asunut tässä talossa on ollut täysin turhaa! Ajatelkaa seitsemän vuotta pelkkää samaa asiaa jauhettu! Kunpa olisitte ottaneet mukaan tietyn henkilön jonka kanssa olisi voinut keskustella kaikesta elämää suuresti häiritsevisrä asioista! AJATELKAA SEITSEMÄN VUOTTA TÄYSIN TURHAA ESITYSTÄ!! Jo paljon vähemmästäkin kiusaamisaajasta olisi voinut saada niin huonoja kokemuksia, että olisi jopa voinut sairastua vakavasti!!

• Anonyymi00044
      UUSI

minkähänlaista elämää vietät, onhan se esimerkiks vaikeaa, jos sortuu kaikenlaisiin sarjoihin ja tulla vaikka siitäkin takasin lukemaan kirjoja; kirjat todistetusti kehittävämpi hyvempi vaihtoehto esimerkiks...

tai jos totuttaa makunystyränsä sianlihaan ja sokeriin ja sen jälkeen yrittää jotain kasvisruokaa...

tai jos asuu Suomessa ja totuttaa itsensä kesään..

• Anonyymi00045
      UUSI

Voi sinnuu etkö saa keneltäkään mitään huomiota..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1818
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      67
      693
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe