miksi just sulle on tehty PALJON ohareita?
🤣🤣🤣🤣🤣
🤷🏼♂️
Ootko koskaan miettinyt
23
186
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä vikiset?
- Anonyymi00002UUSI
Ei kiinnosta!! Oon nunna!!
- Anonyymi00003UUSI
Koska olen liian hyväsydämminen
- Anonyymi00004UUSI
En oo koskaan ketään yrittänytkään
- Anonyymi00005UUSI
Eihän sua ees kukaa huolisi 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00006UUSI
🤏
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
🤏
Kyllä, pikumuna.
https://m.youtube.com/watch?v=PnPUKm9ExHo&list=RDPnPUKm9ExHo&start_radio=1&pp=ygUYZ2luYSBnIGp1c3QgYSBsaXR0bGUgYml0oAcB - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä, pikumuna.
https://m.youtube.com/watch?v=PnPUKm9ExHo&list=RDPnPUKm9ExHo&start_radio=1&pp=ygUYZ2luYSBnIGp1c3QgYSBsaXR0bGUgYml0oAcBHentaipili
- Anonyymi00007UUSI
Sille en voi mitään
- Anonyymi00008UUSI
Yksi psykopaatti esiintyy useana eri henkilönä feikkiprofiileiden avulla. Luulee olevansa ovela. Sille voi kirjoittaa vaikka monta päivää ”p*llu märkänä juttuja” ja ties mitä överiä gigulikiimablörinää ja se oikeasti uskoo ne kaikki. Se on niin hksi kertainen ettei ymmärrä kun sitä itseä vedätetään. Luuleeko se oikeasti, että naiset kirjoittaa sillä tavalla tosissaan. Se on niin nolo ja yksinkertainen. Ei edes tiedä, että siitä on tehty keskusteluryhmä ja sen peräsilmän tunnistaa kohta jo puoli suomea kun siitä otettua kuvaa on jaettu meemiksi saakka.
- Anonyymi00012UUSI
Vuoden teko!
- Anonyymi00019UUSI
Eipä oo tullut vastaan materiaalias.
Tästä sun jutusta paistaa todellinen katkeruus ihmiseen. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vuoden teko!
Oliko se vuoden teko kun pistit nistin ampuun sinun exän ettei tarvisi maksaa elareita?
- Anonyymi00009UUSI
Ei mulle ole koskaan tehty ohareita, repikää siitä!
- Anonyymi00010UUSI
Rasittava hymiön viljelijä, ei taida ihan täysillä käydä, voi voi.
- Anonyymi00011UUSI
minä ajattelin että voisi olla hauskaa rakentaa jotain elektronisia juttuja siksi myös miksi ehdoitin jotain tyyppiä jostain piä eli SA555 ei tuhoudu helposti jos parisot väärinpäin.
- Anonyymi00013UUSI
Joku rakastunut räkänokka katkerana
- Anonyymi00014UUSI
Mulle ei oo ikinä tehty ohareita.
- Anonyymi00017UUSI
Minä koen ohareita, miten käärme purressaan rengasta, en vaan reagoi mitenkään, muuten, vein käärmeen.......
T.pesusiänillä
https://m.youtube.com/watch?v=ICmjc4VAv6s&list=RDICmjc4VAv6s&start_radio=1&pp=ygUPTGFtYiBvZiBnb2QgcmVkoAcB
- Anonyymi00018UUSI
En. En ole edes halunnut treffeille.
- Anonyymi00021UUSI
Eipä niitä ole tehty, ei ainakaan sillä tavalla, mitä sinä tarkoitat.
Sen sijaan tiedän, miten kiinteästi liittyy minuun se ögalejuttu. Katsos, kun sehän tuli ekka kertaa kommenttina minun teksteihin jonkun muun kirjoittamana siis ja koska siinä oli myös minun nimi, jota kukaan täällä ei voinut tietää eikä myöskään sitä, että minä olin sen asiani kirjoittanut, niin eipä jää vaihtoehtoja, kuka tai ketkä pystyivät sen tietämään.
Onnittelut!- Anonyymi00022UUSI
Ja yks vielä meni kysymään siltä kenotyypiltä, että mitä mieltä se on niistä ögalejutuista. Juu juu.
- Anonyymi00023UUSI
Mitä ohareita?
En mä ole edes sopinut yhtäkään tapaamista kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73618- 65533