kaupassa sitä esitystä projektiin liittyen ja myös ulkona näin sitä! Itken kun en enää muista, milloin olisin saanut kulkea ilman sitä vastenmielistä esitystä! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa. Banaanit siinä tiskillä muistuttamassa homoista. yök! Sanon tämän vielä mionta kertaa, etten halua olla missään tekemisissä yhdenkään homon kanssa koskaan! Olen todella surullinen siitä, kun en saanut tehdä töitä vakituisesti itselle todella mieluisassa työpaikassa! Ja stalkkaaminen on rikollista toimintaa, jos eitys ei kohta lopu kokonaan, niin sitten teen polisille ilmoituksen vakabvasta kauan jatkuneesta stalkkaamisesta ja muusta häirinnästä! Olen inhonnut stalkkaajaa jo siitä lähtien, kun muutin tähän taloon, joten hän ei todellakaan voi koskaan olla sellainen henkilö minulle jota haluaisin auttaa! Onko minun kohta pakko mennä terapiaan, koska voin nyt todella huonosti! En voi sietää pitkää ihmistä, niin vastenmieliseksi hänet koen! Kaikki pitkät miehen laukaisevat minussa sterssireaktion! Ja kun odotin bussia, kulki siellä kävelytiellä kaksi ihmistä, toinen lyhyt ja toinen pitkä! Minun valinta on jo vuosien ajan ollut lyhyt mies! Miksi ette hyväksy sitä???? Miksi yhä rääkkäätte minua joka ikinen päivä!! Eikö minulla saa olla omia mielipiteitä ollenkaan! Olen kauan pitänyt lyhyistä tummatukkaisista miehistä ystävyyden merkeissä! Ja stalkkeria en ole koskaan halunnut elämääni, nekä tule koskaan haluamaankaan! Projektin aloittajille, teitte valtavan virheen, kun ette ottaneet huomioon ollenkaan sitä mitä minä elämältäni haluan jo koska ette ottaneet sitä huomioon, pilasitte minulta monia todella hyviä vuosia sillä kaikeilla typerällä esityksellä ja minua todella syvästi ahdistavalla esityksellä! Ette kunnioiittaneet koskaan minun mielipidettä , koska ette kysyneet mitään minulta ennen projektin aloitusta! HÄVETKÄÄ!!
Ja taas oli
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535