Ja taas oli

Anonyymi-ap

kaupassa sitä esitystä projektiin liittyen ja myös ulkona näin sitä! Itken kun en enää muista, milloin olisin saanut kulkea ilman sitä vastenmielistä esitystä! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa. Banaanit siinä tiskillä muistuttamassa homoista. yök! Sanon tämän vielä mionta kertaa, etten halua olla missään tekemisissä yhdenkään homon kanssa koskaan! Olen todella surullinen siitä, kun en saanut tehdä töitä vakituisesti itselle todella mieluisassa työpaikassa! Ja stalkkaaminen on rikollista toimintaa, jos eitys ei kohta lopu kokonaan, niin sitten teen polisille ilmoituksen vakabvasta kauan jatkuneesta stalkkaamisesta ja muusta häirinnästä! Olen inhonnut stalkkaajaa jo siitä lähtien, kun muutin tähän taloon, joten hän ei todellakaan voi koskaan olla sellainen henkilö minulle jota haluaisin auttaa! Onko minun kohta pakko mennä terapiaan, koska voin nyt todella huonosti! En voi sietää pitkää ihmistä, niin vastenmieliseksi hänet koen! Kaikki pitkät miehen laukaisevat minussa sterssireaktion! Ja kun odotin bussia, kulki siellä kävelytiellä kaksi ihmistä, toinen lyhyt ja toinen pitkä! Minun valinta on jo vuosien ajan ollut lyhyt mies! Miksi ette hyväksy sitä???? Miksi yhä rääkkäätte minua joka ikinen päivä!! Eikö minulla saa olla omia mielipiteitä ollenkaan! Olen kauan pitänyt lyhyistä tummatukkaisista miehistä ystävyyden merkeissä! Ja stalkkeria en ole koskaan halunnut elämääni, nekä tule koskaan haluamaankaan! Projektin aloittajille, teitte valtavan virheen, kun ette ottaneet huomioon ollenkaan sitä mitä minä elämältäni haluan jo koska ette ottaneet sitä huomioon, pilasitte minulta monia todella hyviä vuosia sillä kaikeilla typerällä esityksellä ja minua todella syvästi ahdistavalla esityksellä! Ette kunnioiittaneet koskaan minun mielipidettä , koska ette kysyneet mitään minulta ennen projektin aloitusta! HÄVETKÄÄ!!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
        Ikävä
        131
        1612
      2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
        Hallitus
        124
        1427
      3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
        Ikävä
        139
        1225
      4. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
        Kajaani
        58
        1182
      5. 40
        864
      6. vapaa

sana :) 🚮
        Ikävä
        74
        841
      7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
        Ikävä
        25
        822
      8. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        103
        813
      9. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
        Huittinen
        13
        728
      10. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
        Sinkut
        114
        674
      Aihe