Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa?
Kertoisitteko miksi ette suostu?
Vaikka teidän mielestä ei olisi mitään jäänyt selvittämättä, tai jäänyt mieltä vaivaamaan,
ei se tarkoita etteikö sen toisen kannalta olisi.
Mikä siinä on vaikeinta tai kamalaa?
Vai onko tarkoituksellista että toisella on paha olla, että on surullinen, vai haluatteko vaan satuttaa sitä toista?
Sekö on syynä ettei se toinen jatka elämäänsä täysillä? Mahdollisesti jopa onnellisena.
Ehkä jonkun kanssa joka välittää siitä toisesta?
Miksi??????
😶
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
130
486
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voin selvittää välit hänen kanssaan. En aio paeta enää…
- Anonyymi00005UUSI
Josko sitten olisit reilu sekä rohkea, ja laitat viestin sille jonka kanssa sulla on selvitettävää?
- Anonyymi00006UUSI
Minulla ei ole mitään selvitettävää minua kauan stalkanneen henkilön kanssa! En halua olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään selvitettävää minua kauan stalkanneen henkilön kanssa! En halua olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan!
Kun suu ei auennut hänellä koskaan aloin kokea hänet yhtä vastenmieliseksi kuin lasteni isä! Ja toinen syy on se, että pidän vain suunnilleen omaa ikäluokkaa olevista miehistä! Ei ole mitään tarvetta selvittää mitään stalkkerin kanssa!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Asia on tullut selväksi.
Jos sopii niin älä sitten jankuta aiheesta enää missään muussa kuin omissa aloituksissasi.
Kaikella rakkaudella! - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Josko sitten olisit reilu sekä rohkea, ja laitat viestin sille jonka kanssa sulla on selvitettävää?
Olen aikoinaan laittanut viestiä… hän pelleili ja on sittemmin mennyt naimisiinkin.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näin se monesti on, ei uskota hyvään toisesta? Kokee toisen kyvyttömäksi reiluun mielipiteiden vaihtoon.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Näin se monesti on, ei uskota hyvään toisesta? Kokee toisen kyvyttömäksi reiluun mielipiteiden vaihtoon.
Tämä m- n.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen aikoinaan laittanut viestiä… hän pelleili ja on sittemmin mennyt naimisiinkin.
Vai sellasta sitten.
Mitenkäs hän sitten pelleili, voitko kertoa? - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kun suu ei auennut hänellä koskaan aloin kokea hänet yhtä vastenmieliseksi kuin lasteni isä! Ja toinen syy on se, että pidän vain suunnilleen omaa ikäluokkaa olevista miehistä! Ei ole mitään tarvetta selvittää mitään stalkkerin kanssa!
Anteeks! 😕
En olis saanut noin äksysti vastata sulle!! - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikö se helpottaisi sun oloa ja mieltä jos sä selvittäisit hänen kanssa asioita?
Saisit ehkä tietää miksi on toiminut mitenkin.b
Itse ainakin haluaisin tietää.
Syyn siihen, kuka sitä tekee, ihan kaiken. - Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Moni on niin reilu ja rohkea että kiertää kierot pelit kaukaa. Kannattaa syyllistää vaan itseään, jos kerran haluaa jotain syyllistää.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Moni on niin reilu ja rohkea että kiertää kierot pelit kaukaa. Kannattaa syyllistää vaan itseään, jos kerran haluaa jotain syyllistää.
Selvitä pääs ja ajattele sitten vaikka uudemman kerran kaikkea mitä sanoit.
- Anonyymi00092UUSI
Ap vastailee itselleen 😅
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä sinua trollaava äijä viehättää tässä hysteerinen täti - roolissa mitä vedät yksinkertaisten ihmisten prässättäväksi? T
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Asia on tullut selväksi.
Jos sopii niin älä sitten jankuta aiheesta enää missään muussa kuin omissa aloituksissasi.
Kaikella rakkaudella!Läpinäkyvää soopaa, aloittajaäijä kirjoittelemassa itselleen ”kaikella rakkaudella”. Mitä tulee aloituksen tempoon niin olipa sentimentaalisesti kirjoitettua soopaa sekin.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tämä m- n.
No skippaa hyvä mies tämä kyvytön äläkä täällä ulise, hönötiaisten lapsellista retoriikkaa lainatakseni. Naiselta
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vai sellasta sitten.
Mitenkäs hän sitten pelleili, voitko kertoa?Jopa sinua taas kiinnostaa tuntemattomien tarinallisuudet kun taas änkeät kyselemään trollaavalta apäijältä lisää tietoa jostain aivan avaruudellisesta. Ja sitten joku on mennyt naimisiinkin, mitä tuumaat tuosta guben provon osiosta?
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ap vastailee itselleen 😅
Kaikki joilla on vähänkään järkeä päässä tietää sen, että apäijä pitää näitä pateettisia näytöksiä vastaillen itselleen
- Anonyymi00002UUSI
Minulla on clarityä vaikka sille naiselle jakaa
- Anonyymi00007UUSI
Kerro ihmeessä enempi tuosta, jos vaan viitsit.
Entä miksi olet jättänyt selvittämättä asioita? - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kerro ihmeessä enempi tuosta, jos vaan viitsit.
Entä miksi olet jättänyt selvittämättä asioita?On ehkä kysymyksiä joiden vastaukset on vielä auki mutta you know
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
On ehkä kysymyksiä joiden vastaukset on vielä auki mutta you know
Toi ei kyllä ainakaan vastannut mulle yhtään mitään siihen et miksi olet jättänyt selvittämättä. Mutta ei yllätä yhtään. Ei taida kiinnostaa eikä olla väliä muulla kun itelläs.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Toi ei kyllä ainakaan vastannut mulle yhtään mitään siihen et miksi olet jättänyt selvittämättä. Mutta ei yllätä yhtään. Ei taida kiinnostaa eikä olla väliä muulla kun itelläs.
Onko aina joku pakko riidellä
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Onko aina joku pakko riidellä
Älä sano noin, mä en tietääkseni oo riidellyt. Enhän mä edes tiedä kuka sä oot.
- Anonyymi00104UUSI
Joo jätämmä väliin tällä kertaa keu keu apäijä ja ehkä jotkut muutkin
- Anonyymi00003UUSI
En halua olla tekemisissä julkeiden rikollisten kanssa.
- Anonyymi00004UUSI
Ei tainnut olla tässä aiheena tuollainen.
Tai ehkä sittenkin tämä aloitus koskee juuri sua.
Sulla varmaan on todisteet ja perusteet sanoa
tai syyttää jotakuta rikolliseksi? - Anonyymi00010UUSI
Kyllä stalkkeri kuuluu rikollisten joukkoon, onhan monet saaneet ´tuomionkin ja todella monille oan asetettu lähestymiskielto. Ehkä elokuussa sen saa kokea tietty häirikkökin!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä stalkkeri kuuluu rikollisten joukkoon, onhan monet saaneet ´tuomionkin ja todella monille oan asetettu lähestymiskielto. Ehkä elokuussa sen saa kokea tietty häirikkökin!
Elokuussa, mitä silloin tapahtuu?
Noita juttuja taitaa olla aika paljon ja erilaisia.
Syitäkin noihin on varmaan vaikka kuin monia.
Toiset suht viattomia mutta toiset sitten taas on kaukana viattomasta touhusta.
Joillain on sentään tiedossa kuka tekee ja miksi. Sekä missä, milloin ja miten tekee sitä.
Helpottaisi huomattavasti itteenikin kun tietäisi.
Mutta en tiedä enkä saa tietää koskaan. - Anonyymi00105UUSI
Oh these petty ”thiefs” you must mean bro
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei tainnut olla tässä aiheena tuollainen.
Tai ehkä sittenkin tämä aloitus koskee juuri sua.
Sulla varmaan on todisteet ja perusteet sanoa
tai syyttää jotakuta rikolliseksi?No on tietenkin perusteet syytellä vaikka koko keskustelupalstaa tuolla trollaajalla. Aivan yhtä lailla kuin sinulla lähteä nostamaan isoa ääntä siitä, että anonyymin keskustelupalstan kirjoitukset ahdistaa ja kohta on kunnianloukkaussajjolappu kourassa jollain kun sinun pähkähullua ajatuksenjuoksua seuraa. Olen seurannut apäijän teatterien yhteydessä
- Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jep jep palstaäijä niistä asetuksista mitä tästä roskasakille räätälöidyssä näytelmässä puhut saattaa saada vaikka paperiviillon käteen. Tällaista yhteiskunnallista kritiikkiä elämänkoululaisten sivistämiseksi piilotettuna helmenä. Ei vaan kunhan vttuilen sellaisille, jotka saa tämmöisestä skeidasta jotain kiksejä kun päässä ei liiku mtn
- Anonyymi00011UUSI
Manipuloivien ja vain omaa etua tavoittelevien ihmisten kanssa ei ole mitään järkeä selvittää yhtään mitään. Siinä vain työntää oman perceensä muurahaispesään.
- Anonyymi00025UUSI
Toi on sun käsitys ja mielipide asiasta.
Toisille, itelleni ainakin olisi erittäin tärkeää se että saisin selvittää ja jutella kaikki asiat mitkä jäi mieltä vaivaamaan. En voi jatkaa elämää näin.
En pysty vaikka haluaisinkin.
Ei kaikki aina ole kuitenkaan tuollaista vaik
ehkä vaikuttaisikin. On paljon väärinkäsityksiä just siks kun ei puhuta asioista yhdessä. - Anonyymi00075UUSI
Samaa mieltä. Manipulointia on yrittää syyllistää muita. Jos ite olis toiminu oikein, tuskin olis täällä vänisemässä ettei toinen "suostu" selvittämään 🤨
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Samaa mieltä. Manipulointia on yrittää syyllistää muita. Jos ite olis toiminu oikein, tuskin olis täällä vänisemässä ettei toinen "suostu" selvittämään 🤨
Samat sanat sulle takaisin.
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Samat sanat mistä? En kaipaa mitään selvityksiä keneltäkään eikä ole tarvetta heittäytyä marttyyriksi ja syyllistellä anonyymejä.
- Anonyymi00108UUSI
Aivan- tarkoitatko aloittajaäijä sitä ”olen sinun ystävä nyt täällä tässä tilanteessa”- linjaa? On se hyvä kun ei ole itsellä ollut tilannetta
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Joo tai sitten aloittajaäijän ajatuksia herättävä aloitus on taas tällainen sille perinteinen kuuden centin kuriositeetti, mihin tietyt tapaukset tulee vetämään omaa juontoa tai muuta agendaa
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Parempaa jatkoa ja tokenehan pian sinäkin aamuyön keskustelija
- Anonyymi00137UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Parempaa jatkoa ja tokenehan pian sinäkin aamuyön keskustelija
Ei oo kirjottanu mitään, että tokene itteksesi.
- Anonyymi00012UUSI
Erikoista kuvitella, että suostumisesta olisi millään tasolla kyse.
- Anonyymi00026UUSI
Kuinka niin?
Kyllä se suostumisesta on kiinni joillakin. - Anonyymi00033UUSI
Ei ainakaan stalkkerin kanssa ole koskaan mistään suostumisesta kyse koska en pidä hänestä!
- Anonyymi00112UUSI
No kerro ihmeessä mistä tässä palstaäijän eli aloittajan pläjäyksessä on mielestäsi kyse vaikka rämän toisen olemattoman osapuolen kannalta. T
- Anonyymi00014UUSI
Kaikki on ohi ja tuo on pelkkää jätetyn narsistin itkua.
- Anonyymi00034UUSI
Sitäpä juuri, hänellä taitaa olla tapana rääkyä, kun asiat eivät mene juuri hänen toiveidensa mukaisesti!! Todella vastenmielinen tapaus!
- Anonyymi00037UUSI
Pari pikku juttua tossa meni hieman huti sulla.
Musta ei kyllä ikinä voisi sanoa sellainen joku tuntee
mua oikeesti yhtään et olisin narsku.
Olisinkin vaan sellainen niin olis ehkä helpompi olla. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sitäpä juuri, hänellä taitaa olla tapana rääkyä, kun asiat eivät mene juuri hänen toiveidensa mukaisesti!! Todella vastenmielinen tapaus!
Et todellakaan tunne mua, uskon ettet edes tiedä mua oikeassa elämässä.
Ainakaan et ole vuosiin, lähes kymmeneen vuoteen et ole ollut mun elämässäni mikäli joskus olisit ollut.
Mutta et silloinkaan olisi tuntenut vaikka olisit tiennyt. - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Pari pikku juttua tossa meni hieman huti sulla.
Musta ei kyllä ikinä voisi sanoa sellainen joku tuntee
mua oikeesti yhtään et olisin narsku.
Olisinkin vaan sellainen niin olis ehkä helpompi olla.Saattaa ne sanoakin - selkäsi takana. Sellaista elämä on.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Saattaa ne sanoakin - selkäsi takana. Sellaista elämä on.
Saattaa sanoa sitäkin, kuten paljon muutakin, se on täällä huomattu kyllä.
Mutta ne on niitä jotka ei tunne mua yhtään oikeesti. - Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Et todellakaan tunne mua, uskon ettet edes tiedä mua oikeassa elämässä.
Ainakaan et ole vuosiin, lähes kymmeneen vuoteen et ole ollut mun elämässäni mikäli joskus olisit ollut.
Mutta et silloinkaan olisi tuntenut vaikka olisit tiennyt.Oliko 10 vuotta sitten edellinen syrjähyppysi
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Oliko 10 vuotta sitten edellinen syrjähyppysi
Ei mulla ole ollut mitään syrjähyppyjä.
- Anonyymi00135UUSI
No on se aloittajaäijä hienoa, jos satusi on päässyt edes tuohon pisteeseen kun naisena esiintymistarinasi jää aina vähän vietkalle annin osalta @tulen aina kantamaan sinua sydämmessäni”- jne mitä puppua näille aivottomille tuotatkaan
- Anonyymi00015UUSI
Mä olen kyllä koittanut mut eihän siitä mitään tule musta sukkainen hän on hautaan saakka mut nyt ei sitten enää ikinä olla yhteydessä kun ei ole mitään asiaa
- Anonyymi00032UUSI
Mitä ihmettä toi nyt on?
- Anonyymi00016UUSI
Ei naisten kanssa voi selvittää mitään asioita koska mies on aina väärässä ja nainen oikeassa.
Jos mies ei taivu samalle kannalle naisen kanssa alkaa henkinen ja usein jopa fyysinen väkivalta.
Vastasiko tämä kysymykseen?- Anonyymi00017UUSI
Noin se menee joidenkin naisten kanssa, mutta kaikki eivät ole samanlaisia
- Anonyymi00027UUSI
Olet ollut tekemisissä hankalien ja epäkypsien naisten kanssa. Miksi? Toistuuko kaava? Siinä tapauksessa jos vastasit kyllä, kannattaa katsoa peiliin.
- Anonyymi00031UUSI
Ei vastannut todellakaan.
Harmi jos olet tuota mieltä.. - Anonyymi00042UUSI
Kylläpäs on taas paskapuhetta.
Olen nainen ja haluan nämä ympärilläni pyörineet asiat selvitettyä .
Ikinä en ole lyönyt taikka ollut väkivaltainen ketään kohtaan. Enkä tule olemaan. - Anonyymi00131UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kylläpäs on taas paskapuhetta.
Olen nainen ja haluan nämä ympärilläni pyörineet asiat selvitettyä .
Ikinä en ole lyönyt taikka ollut väkivaltainen ketään kohtaan. Enkä tule olemaan.Sehän on naisia järjen riemuvoitoille esittävä aapee mukava kuulla. Itse sanon että tällainen ikivanhojen muistelu ei ole kovin kristillistä ja syytön heittäköön ensimmäisen kiven tai tomaatin. Hieron jotain naamaan koska jääkaapin kokoinen toisen puolesta voimakkasti tuohtunut nyyhkivä jättiläistaapero pyhään vihadiinsa vihkiytyneenä lähinnä tästä syystä. Äärioikeisto huhhuh
- Anonyymi00133UUSI
Anonyymi00131 kirjoitti:
Sehän on naisia järjen riemuvoitoille esittävä aapee mukava kuulla. Itse sanon että tällainen ikivanhojen muistelu ei ole kovin kristillistä ja syytön heittäköön ensimmäisen kiven tai tomaatin. Hieron jotain naamaan koska jääkaapin kokoinen toisen puolesta voimakkasti tuohtunut nyyhkivä jättiläistaapero pyhään vihadiinsa vihkiytyneenä lähinnä tästä syystä. Äärioikeisto huhhuh
Ja sattumaa oli K.O ei ole sinänsä rikottu fysiikan lakeja get over it kakkiainen
- Anonyymi00021UUSI
Painu vttu fiidaltelemasta
- Anonyymi00028UUSI
Kerrotko miksi ja mieluusti suomennosta tuohon jos voit kertoa myös.
Niin joo ja kuka käskee ja kenen painua?
Kerro nyt rohkeasti ja suoraan kun noinkin kerran kehtaat sanoa. - Anonyymi00029UUSI
Voisiko joku suomentaa tuon sanan 🧐🤔🤨
- Anonyymi00129UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kerrotko miksi ja mieluusti suomennosta tuohon jos voit kertoa myös.
Niin joo ja kuka käskee ja kenen painua?
Kerro nyt rohkeasti ja suoraan kun noinkin kerran kehtaat sanoa.Ja kerrotko mitä aloittajaäijän välipöräys mielestäsi tarkoitti ja myös sen, että miksi tämäkin ”suoraan sanominen” kalsareitasi hiertää? Taisi puhua fiidaamisesta, se on vissiin joku sexuaalinen Vetissi tai en tiedä onko, mutta josko se rauhoittaa mieltä vaikka hetken
- Anonyymi00130UUSI
Anonyymi00129 kirjoitti:
Ja kerrotko mitä aloittajaäijän välipöräys mielestäsi tarkoitti ja myös sen, että miksi tämäkin ”suoraan sanominen” kalsareitasi hiertää? Taisi puhua fiidaamisesta, se on vissiin joku sexuaalinen Vetissi tai en tiedä onko, mutta josko se rauhoittaa mieltä vaikka hetken
Anteeksi tuosta typosta iso kirjain tuli vahinKossa
- Anonyymi00030UUSI
Jos ei tiedä että hänen kuuluu ottaa yhteyttä niin on paras kun ei ota yhteyttä 🤔
- Anonyymi00035UUSI
Olet oikeassa. En ota yhteyttä ja asiaan tule piste.
- Anonyymi00036UUSI
Tietyssä kauan jatkuneessa tapauksessa ei kummankaan pidä ottaa yhteyttä koskaan toiseen osapuoleen!
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jos se on sinun halu niin piste se sitten on
- Anonyymi00040UUSI
Silloin onkin ihan eri asia jos ei tiedä,
mut kun tietää erittäin hyvin niin...
Ja kyllähän sitä voi ottaa yhteyttä johkin ihmiseen josta välittää, vaikka ei tietäisikään tuollaista.
Kysyä kuulumisia tai muuten vaan. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Toivottavasti se joku johon et ota yhteyttä ei ole siinä osassa joka jäi miettimään ja suremaan.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Silloin onkin ihan eri asia jos ei tiedä,
mut kun tietää erittäin hyvin niin...
Ja kyllähän sitä voi ottaa yhteyttä johkin ihmiseen josta välittää, vaikka ei tietäisikään tuollaista.
Kysyä kuulumisia tai muuten vaan.Mutta stalkkerin en halua koskaan ottavan yhteyttä minuun millään tavalla, kauhistuttaa pelkkä ajatuskin hänestä samassa bussissa!
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Toivottavasti se joku johon et ota yhteyttä ei ole siinä osassa joka jäi miettimään ja suremaan.
No sille en voi mitään jos joku kärsii, mutta minä en sure ollenkaan vaan iloitsen siitä, että voin todella pitkästä aikaa kulkea ilman minkäänlaista esitystä! En edes muista koska niin olisi ollut! Olen ollut kauan ahdistunut, stressaantunut ja jopa peloissani ja nuo ovat sellasia tekijöitä, jotka eivät todellakaan tee hyvää terveydelle, eikä psyykelle! en oliso koskaan halunnut osallistua projektiin, jos minulle olisi tarkasti kerrottu mikä sen tarkoitus oli!
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
No sille en voi mitään jos joku kärsii, mutta minä en sure ollenkaan vaan iloitsen siitä, että voin todella pitkästä aikaa kulkea ilman minkäänlaista esitystä! En edes muista koska niin olisi ollut! Olen ollut kauan ahdistunut, stressaantunut ja jopa peloissani ja nuo ovat sellasia tekijöitä, jotka eivät todellakaan tee hyvää terveydelle, eikä psyykelle! en oliso koskaan halunnut osallistua projektiin, jos minulle olisi tarkasti kerrottu mikä sen tarkoitus oli!
Mutta sä olet sentään tiennyt että on joku prkl projekti.
Ja tiedät edes jonkun ihmisen nimen sun muuta joka liittyy asioihin.
Kaikki ei todellakaan ole niin hyvässä asemassa.
Jos sä vaan tietäisit kuinka paljon ja vakavaa täällä suunnassa on meneillään, ja mitä on tapahtunut ja tapahtuu edelleen, niin et valittais yhtään enää. - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Mutta sä olet sentään tiennyt että on joku prkl projekti.
Ja tiedät edes jonkun ihmisen nimen sun muuta joka liittyy asioihin.
Kaikki ei todellakaan ole niin hyvässä asemassa.
Jos sä vaan tietäisit kuinka paljon ja vakavaa täällä suunnassa on meneillään, ja mitä on tapahtunut ja tapahtuu edelleen, niin et valittais yhtään enää.Minä valitan vain silloin kun siihen on aihetta mm. stalkkaaminen saa minut voimaan todella huonosti!
- Anonyymi00125UUSI
Anonyymi00090 kirjoitti:
Minä valitan vain silloin kun siihen on aihetta mm. stalkkaaminen saa minut voimaan todella huonosti!
Eli mitään et ole silläkään saralla saanut aikaan kun päänsärkyä itelles gubbe
- Anonyymi00126UUSI
Anonyymi00125 kirjoitti:
Eli mitään et ole silläkään saralla saanut aikaan kun päänsärkyä itelles gubbe
Eikö ole päivänselvää että onneton keke esittää ää..mahtaville ihmisille ns uhria
- Anonyymi00127UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mutta stalkkerin en halua koskaan ottavan yhteyttä minuun millään tavalla, kauhistuttaa pelkkä ajatuskin hänestä samassa bussissa!
Eli bussissa on aloittajaäijä emäntiä tyttöjä kyylännyt. Ei oo vissiin ollu pysyvä vaikutus kun elää toisten puulesta uudelleen näitä kokemuksellisuuksia
- Anonyymi00128UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tietyssä kauan jatkuneessa tapauksessa ei kummankaan pidä ottaa yhteyttä koskaan toiseen osapuoleen!
Joo kyllä on sovittelut off the table joissain asioissa, sopii yrittää lirkutella
- Anonyymi00043UUSI
Eiköhän tällä palstalla ole juuri ne, joiden mielessä jotain ON jäänyt selvittämättä, mutta kynnys häiritä sillä muita on korkea.
- Anonyymi00047UUSI
Täällä palstalla on myös se toinenkin osapuoli, aloittajan tapauksessa ainakin.
En muuten tätä olis tänne tuupannutkaan.
Saattaa olla että se mies on kommentoinutkin tähän jo.
Tai luulen ainakin niin jostain kommentista. - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Täällä palstalla on myös se toinenkin osapuoli, aloittajan tapauksessa ainakin.
En muuten tätä olis tänne tuupannutkaan.
Saattaa olla että se mies on kommentoinutkin tähän jo.
Tai luulen ainakin niin jostain kommentista.Sillä lailla ne asiat selviää, että luulee satunnaisia kommentteja vastauksiksi itselle.
Logiikka ei ole vahvana sinussa. - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Sillä lailla ne asiat selviää, että luulee satunnaisia kommentteja vastauksiksi itselle.
Logiikka ei ole vahvana sinussa.Logiikka ei taida sullakaan olla kovinkaan vahvana nyt.
Älä väitä mitään tollasta kenestäkään, tai mistään, jos et tiedä asiasta edes jotain. - Anonyymi00121UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Sillä lailla ne asiat selviää, että luulee satunnaisia kommentteja vastauksiksi itselle.
Logiikka ei ole vahvana sinussa.Logiikka ei ole vahvana sinussa kun et ikinä pysty ymmärtämään sitä tosiasiaa että nämä aloittajaäijän surkuhupaisat teatterit alkaa aina nk sukupuolineutraaleina ja yleensä saa tällaisen ”se mies” muodon kun kyseinen äijä kirjoittaa teille elämänkoululaisille oikeastaan itsestään tai muuten tätä naisenaesiintymispuppua saadakseen toksisten ja lapsellisten tapausten huomion. T naiselta
- Anonyymi00122UUSI
Anonyymi00121 kirjoitti:
Logiikka ei ole vahvana sinussa kun et ikinä pysty ymmärtämään sitä tosiasiaa että nämä aloittajaäijän surkuhupaisat teatterit alkaa aina nk sukupuolineutraaleina ja yleensä saa tällaisen ”se mies” muodon kun kyseinen äijä kirjoittaa teille elämänkoululaisille oikeastaan itsestään tai muuten tätä naisenaesiintymispuppua saadakseen toksisten ja lapsellisten tapausten huomion. T naiselta
Joo kirjoitin että toksisten ja lapsellisten ihmisten huomio. Sillä ei vielä ihan rosikseen esim päädy, mutta jatkakaa päivystämistä
- Anonyymi00123UUSI
Anonyymi00122 kirjoitti:
Joo kirjoitin että toksisten ja lapsellisten ihmisten huomio. Sillä ei vielä ihan rosikseen esim päädy, mutta jatkakaa päivystämistä
Tuskin kukaan tuomari sentään niin räikeää hoorausta lähtee vetämään eteenpäin
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00121 kirjoitti:
Logiikka ei ole vahvana sinussa kun et ikinä pysty ymmärtämään sitä tosiasiaa että nämä aloittajaäijän surkuhupaisat teatterit alkaa aina nk sukupuolineutraaleina ja yleensä saa tällaisen ”se mies” muodon kun kyseinen äijä kirjoittaa teille elämänkoululaisille oikeastaan itsestään tai muuten tätä naisenaesiintymispuppua saadakseen toksisten ja lapsellisten tapausten huomion. T naiselta
Niin ja tietenkin näitä tenavien mieleen olevia vammaisia feikkitappeluita ja nk palstapareja kuten se nalli ja pöhköt vai mik tu se olikaan. Joillekin näistä tulee luonnollisia henkilöitä pienissä päissä kun ote todellisuuteen irtoaa
- Anonyymi00044UUSI
Kun olette kerran olleet suhteessa, niin miten tuo toinen reagoi, jos soitat tai tekstaat että haluaisit selvittää asiat?
- Anonyymi00045UUSI
Ei olla oltu suhteessa..
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei olla oltu suhteessa..
Eikä tulla koskaan olemaankaan, eikä ole sitä mahdollisuutta että voisimme olla edes ystäviä koskaan toistemme kanssa, koska se toisi kaikki huonot muistot aina esiin!
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei olla oltu suhteessa..
Okei, ette ole olleet missään suhteessa ja kuitenkin olisi sinulla selvitettävää ja oletat että toinen haluaa ehkä satuttaa. Vaikka ei ole yhteistä historiaakaan. Kuulostaa tosi oudolta jutulta.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Okei, ette ole olleet missään suhteessa ja kuitenkin olisi sinulla selvitettävää ja oletat että toinen haluaa ehkä satuttaa. Vaikka ei ole yhteistä historiaakaan. Kuulostaa tosi oudolta jutulta.
Tai sitten satuttaja esittää sitä toista ja haluaa näin erottaa.Samassa koulussa,työssä,kursseilla,harrastuksissa,asuinpaikassa näin pystyy tekemään.Ennenkö on mitään suhdetta tapahtunut.Sillä ennalta ehkäistää tehokkaasti koko tutustuminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Tai sitten satuttaja esittää sitä toista ja haluaa näin erottaa.Samassa koulussa,työssä,kursseilla,harrastuksissa,asuinpaikassa näin pystyy tekemään.Ennenkö on mitään suhdetta tapahtunut.Sillä ennalta ehkäistää tehokkaasti koko tutustuminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No joku kyllä esitti täällä molempia meistä.. Ja luultavasti myös muuallakin..
Siinäpä yks syy miksi olis ollut tärkeetä selvittää asioita vielä. - Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tosiaan ei oltu parisuhteessa, mutta kai muissakin ihmissuhteissa voi olla selvitettävää.
Enkä väittänyt että kaikki aloituksessa mainitut asiat liittyisi yhteen ja samaan juttuun.
Aloituksen tapaista sattuu muillekin kuin itselleni, luulisin ainakin niin. - Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Tosiaan ei oltu parisuhteessa, mutta kai muissakin ihmissuhteissa voi olla selvitettävää.
Enkä väittänyt että kaikki aloituksessa mainitut asiat liittyisi yhteen ja samaan juttuun.
Aloituksen tapaista sattuu muillekin kuin itselleni, luulisin ainakin niin.MITÄ KIEROILUA tuo koko aloitus oikein o ?? Nyt sanot että aloituksessa kaikki ei välttämättä liitykään samaan juttuun, mutta silti kirjoitat siitä toisesta ilkeästi esim sanomalla:
"Sekö on syynä ettei se toinen jatka elämäänsä täysillä? Mahdollisesti jopa onnellisena. Ehkä jonkun kanssa joka välittää siitä toisesta?
Miksi??????"
Tiedätkö ap, kierot ihmiset kompastuvat aina lopulta omaan pelailuunsa... - Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
No joku kyllä esitti täällä molempia meistä.. Ja luultavasti myös muuallakin..
Siinäpä yks syy miksi olis ollut tärkeetä selvittää asioita vielä.Nyt kuulostaa jo todella oudolta, "joku esitti täällä molempia meistä"
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
MITÄ KIEROILUA tuo koko aloitus oikein o ?? Nyt sanot että aloituksessa kaikki ei välttämättä liitykään samaan juttuun, mutta silti kirjoitat siitä toisesta ilkeästi esim sanomalla:
"Sekö on syynä ettei se toinen jatka elämäänsä täysillä? Mahdollisesti jopa onnellisena. Ehkä jonkun kanssa joka välittää siitä toisesta?
Miksi??????"
Tiedätkö ap, kierot ihmiset kompastuvat aina lopulta omaan pelailuunsa...Kun sä et tiedä mistä on ees kyse, niin ei ehkä kannata syytellä.
Tai ihan sama, siinähän haukut mua, ihan kuin paljon sitten haluatkaan. - Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
MITÄ KIEROILUA tuo koko aloitus oikein o ?? Nyt sanot että aloituksessa kaikki ei välttämättä liitykään samaan juttuun, mutta silti kirjoitat siitä toisesta ilkeästi esim sanomalla:
Miksi??????"
Tiedätkö ap, kierot ihmiset kompastuvat aina lopulta omaan pelailuunsa...Ja näin huomasin sen olevan olevan jo niistä sanotaanko hieman kummalisista katseista jo vuosia sitten! Hänestä näkyi aivan selvästi monesti kiukkuiset ilmeet, koska hän odotti minun sanovan hänelle jotain, mutta sitä en halunnut koskaan tehdä. Hän osaa näytellä hyvin ja jo se sai minulla ´kellot soimaan! Ja se oli minulle täysin vieras ajatus, että lähtisin auttamaan minulle täysin vierasta ihmistä hänen kotiinsa? Siihen en olisi koskaan suostunut!
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ja näin huomasin sen olevan olevan jo niistä sanotaanko hieman kummalisista katseista jo vuosia sitten! Hänestä näkyi aivan selvästi monesti kiukkuiset ilmeet, koska hän odotti minun sanovan hänelle jotain, mutta sitä en halunnut koskaan tehdä. Hän osaa näytellä hyvin ja jo se sai minulla ´kellot soimaan! Ja se oli minulle täysin vieras ajatus, että lähtisin auttamaan minulle täysin vierasta ihmistä hänen kotiinsa? Siihen en olisi koskaan suostunut!
Kiva jos sulla soi kellot päässä.
Ei kuitenkaan liity sun juttus aloitukseen taikka aloittajaan millään tavalla. - Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kun sä et tiedä mistä on ees kyse, niin ei ehkä kannata syytellä.
Tai ihan sama, siinähän haukut mua, ihan kuin paljon sitten haluatkaan.Ite haukuit aloituksessa syyllistämällä sitä toista osapuolta jostain hähmäsestä muka-kiusaamisesta. Sotkeudut omiin viritelmiis. Kato peiliin.
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ite haukuit aloituksessa syyllistämällä sitä toista osapuolta jostain hähmäsestä muka-kiusaamisesta. Sotkeudut omiin viritelmiis. Kato peiliin.
Kato ite peiliin.
Mulla ei ole ensinnäkään mitään viritelmiä,
ei pelejä, ei kieroiluja tai muutakaan.
Kuten itsekin näet aloitus on monikko muodossa eli ei yhdelle ihmiselle, vaan yleisesti samassa kuin jollekin tietylle miehelle.
Ihan oikeutettua on sanoa mitä sanoinkin siinä. - Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Kato ite peiliin.
Mulla ei ole ensinnäkään mitään viritelmiä,
ei pelejä, ei kieroiluja tai muutakaan.
Kuten itsekin näet aloitus on monikko muodossa eli ei yhdelle ihmiselle, vaan yleisesti samassa kuin jollekin tietylle miehelle.
Ihan oikeutettua on sanoa mitä sanoinkin siinä.Miehelle? Tarkotat varmaan "Mieheltä"
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Miehelle? Tarkotat varmaan "Mieheltä"
Enpä kyllä tarkoittanut.
Mut väitä mitä tykkäät ei oo mitenkään uus juttu. - Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Miehelle? Tarkotat varmaan "Mieheltä"
No niinpä- aloittajaäijän läpinäkyvän elämänkouluteatterin osio tämäkin huuhaakommentti, mitä lapselliset ja yksinkertaiset titityyt tirkistelee kaikkea muuta ku hyvällä tahdolla kun ”nainen” kirjoittaa uffaffaa. T naiselta
- Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ite haukuit aloituksessa syyllistämällä sitä toista osapuolta jostain hähmäsestä muka-kiusaamisesta. Sotkeudut omiin viritelmiis. Kato peiliin.
Ja sinäkö täällä itkuvirret taustalla soiden tulit ”syyllistymään” palstaäijän provosta? Mikäli näin, kuuppas on ehkä vähän soseessa
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Nyt kuulostaa jo todella oudolta, "joku esitti täällä molempia meistä"
Sinulla ei siis vieläkään ole mitään suhteellisuudentajua mitä tulee aloittajaäijän lapsellisiin ja sekaviin sisennyksiin? TaTo
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Jaa no mihin mainitsemistasi miljöistä olet aloittajaäijä rakentanut tämän tarinallisuuden?
- Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Osaatko sanoa, että mikä elämässäsi on mennyt pieleen kun ammennat nyansseja palstaäijän, eli aloittajan teatterin kautta- oletko jäänyt koukkuun ihan tähän tärkeilyn kun esität sille tarkentavia kysymyksiä ja etsit kerronnasta epäkohtia? Trollaavalla äijällä ei muuta olekaan surrealistisissa teksteissä, joten saat toteuttaa itseäsi huolella🥱
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Eikä tulla koskaan olemaankaan, eikä ole sitä mahdollisuutta että voisimme olla edes ystäviä koskaan toistemme kanssa, koska se toisi kaikki huonot muistot aina esiin!
Niinniin aloittajaäijä ja jotain skismaa ja selvittämättömiä asioita oli vielä äitisikin kanssa? -TT
- Anonyymi00051UUSI
Ei ole tarkoituksellista. Näen meidät erilaisina. Hänellä vaikuttaa olleen tyystin toisenlainen historia, kuin minulla.
- Anonyymi00058UUSI
Vai että vaikuttaa olleen toisenlainen.
Mitä merkitystä muuten historialla on, eikö se ole mennyttä aikaa?
Tärkempää kai nykyhetki on, sekä tuleva aika.
Siltikin vaik olis erilainen historia ym niin ei se kerro millainen ihminen on nyt.
Toivottavasti ei jäänyt toisen mieltä vaivaamaan mikään, juttelitte kai kaiken yhdessä? - Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Siltikin vaik olis erilainen historia ym niin ei se kerro millainen ihminen on nyt.
Toivottavasti ei jäänyt toisen mieltä vaivaamaan mikään, juttelitte kai kaiken yhdessä?Historia on tärkeää, sitä ei pidä väheksyä. Se juttelee, kenellä on asiaa. Siitä voi päätellä: jos ei juttele, ei ole asiaa. Niin yksinkertaista se on.
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Historia on tärkeää, sitä ei pidä väheksyä. Se juttelee, kenellä on asiaa. Siitä voi päätellä: jos ei juttele, ei ole asiaa. Niin yksinkertaista se on.
Olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa!
- Anonyymi00132UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Toivottavasti ei jäänyt toisen mieltä vaivaamaan mikään, juttelitte kai kaiken yhdessä?Muotoilin hieman väärin. En tarkoittanut historian määräävän nykyisyyttä vaan, että elämämme näyttäisi olleen hyvin erilaiset ja en näe meillä oikein mitään yhteistä paitsi muuten mahdollisena ystävyytenä. Vaivaamaan... emme ole jutelleet, joten ylämainittu on omaa tulkintaani mutta vaikea nähdä hänen näkevän minussa unelmakumppania, siis jos hän on sellaista etsimässä. 00.30
- Anonyymi00072UUSI
Hyvin voin selvittää laitat vaan viestiä 👍
- Anonyymi00077UUSI
Minneköhän sitten laittaisin?
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Siinäpä pulma heh..
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Siinäpä pulma heh..
No niinpä taitaa olla..
Ei se mitään. - Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Jos et ees tiedä minne laittaisit, niin eiköhän se kerro kaiken olennaisen!
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Jos et ees tiedä minne laittaisit, niin eiköhän se kerro kaiken olennaisen!
No eipä kyllä kerro tollasesta.
En todellakaan tiedä kuka sä olet. - Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Siinäpä pulma heh..
Miten se sinun vmmainen leikekirjanen muuten edistyy ja missä ajattelit olevan esityskelpoinen? Sivusta
- Anonyymi00102UUSI
sehän ei joskus käynyt kun piti vain hakata minun elämä. nyt tehdään samoin... teille...
- Anonyymi00110UUSI
Selvitä pääs ja mee vaikka johkin päivystykeen hakee apua itelles.
- Anonyymi00136UUSI
Mä en itse kaipaa mitään selvittämistä. Asiat on hyvin selvät. Olen valmis selvittämään ne, mutta aloitteen täytyy tulla siltä , joka haluaa ne selvittää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591888Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 90912
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2737- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543