Kuinka te osaatte jakaa ammua ja ilya lääkkeet niin että niistä ei ole haittaa esm mahalle,
otatteko ruuan kanssa lääkkeet vai tyhjään mahaan,
minulla on niin monenlaisia lääkeitä että tuottaa vaikeuksia miten ne ottaa ja missä järjestyksesä,
Onko teillä paljon lääkeitä ?
18
112
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Aamulla 6 tbl, illalla n. 16 tbl.
Ei noista ole ollut mitään haittaa vatsalleni.- Anonyymi00010
Kaikki lääkkeet ei haittaa vatsaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaikki lääkkeet ei haittaa vatsaa.
Ovat sydän- ja verenpainelääkkeet, epilepsia, vatsa, ym.
- Anonyymi00002
Ei vain maha vaan munuaiset/ maksa
Kai teilla testataan kreatiniini ja alat? kun lääkkeitä on paljon. Järjestys on vaikea sanoa, kun lääke ei kuulu ruokavalioon
En ole vielä ostanut apteekista lääkkeitä tänä vuonna, käytän pientä statiinia koska se on monitoimilääke. Varalla verenpaine-kaksikko
Mutta. käytän aminohapposarjoja ja mineraali/vitamiinilisiä, nämä ovat ikään kuin ravintoa, joissa valtaosa on jauheina, organisointi on oleellinen
ja kokoan valmiiksi 6 päivän annoksen kerralla kaappiin (purkkeihin kuivina jne), jotka juon hitaasti aamu/ ilta-annoksina, aika laimeina- Anonyymi00005
Onko ne itsehoitolääkeitä,,,, vai onko ne lääkäri määränny,,,,
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lääkäri hoitaa sairaita lasaretissa eli sairashuoneella, tässä on kyse terveydestä
Vihje. Jos joudutte pysyvämmälle lääkekuurille valitkaa lääke ( esim. statiini) siten, että se auttaa usempaan vaivaan vaikkei niitä teillä ole kaksi tai kolme kärpästä yhdellä maksa-iskulla - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Uskomushoitoon on paljon pillereitä.
- Anonyymi00003
Rauhanenkeli liihotteli vatsakivuissa, lääkelistaa monikin osaa tarjota, mutta auttaako mikään?
Lääkelistani on lyhyt ; verenpaineeseen 1/2 aamulla. - Anonyymi00004
Lääkkeet otan mukaan. Toiset ruuan kanssa, toiset ennen tai jälkeen aamiaisen tai syömisen.
- Anonyymi00006
Yksi pilleri joka päivä puoli tuntia ruuan jälkeen.
- Anonyymi00009
Itse kukin vastaa lääkkeidensä ottamisesta. Sinun ei lie tarvetta muista huolehtia.
Omien lääkkeittes kansa saat käyttöohjeet APTEEKISTA!
Heikkomahanen ja sappivikanen on aivan eri kuin tavalliset verenpaine ja sydänlääkeitä hoidoksi saaneet.
Liihottele kysymään ohjeita , nehän sa aina kun hakee märättyjä lääkkeitä Apteekista.- Anonyymi00012
8 eri lääkettä.
9 lääkettä plus 1 lääke kahden viikon välein, ensi kuussa tulee yksi lääke lisää.
- Anonyymi00013
mua on alkanu lääkkeet oksettamaan,
siis inhoan kun pitää niitä käyttää
muuten ei pysy hengissä,
enkä uskalla jättää poiskaa,muten kuolee, heh
-- kaikesta huolimatta toivon kuolemaa,
ett ´ pääsis äkkiä lähtemään ilman kipuja ilman mitään toimenpiteitä siis vaan kupsahtaisi tosta vaan,
kuten vanhempani molemmat vaan kupsahtivat
ensin äiti ja kymmen vuoden päästä isä,
hidas kivulias sekopää kuolemaan en haluaisi omalle kohdalle, se on kauhistus itselle ja vielä kauheempaa omaisille ja hoito-henkilökunnalle,
- Anonyymi00014
Ei ihme kun suomessa on paljon satavuotiaita
johtuu siitä, lääkkeet on lian hyviä,
niillä pysyy hengissa huonokuntoneki vanhus
vaikka yli satavuotiaaksi
jos jaksaa niitä syödä ,- Anonyymi00015
Lääkeitä ja sata vuotoaita on avan likaa
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lääkeitä ja sata vuotoaita on avan likaa
Täysin samaa mieltä, kumpa en olisi antanu mennä leikkeleen itseäni ja sen jälkee syömään kalliita lääkeitä en olisi nyt kirjoittelemassa tässä
valitusvirsiäni, että kuolispa pois,
ku ei kuole niin ei kuole, eletään sitten vaikka yli sata vuotiaaksi
ku kesivät syöttää vielä noita lääkeitäki, nyt ne ei kehtaa niitä jättää pois kun tietvät että kuole heti kohta jos niitä en syö ,,,
OMA VIKA
OMA TYHMYYS ku annoin leikellä itteä aikoinaan,
- Anonyymi00017
Yksi käytössä oleva resepti lääke.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a457932- 57608
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160583- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166548Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232524Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72477Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20456Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93451Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430