Onko teillä paljon lääkeitä ?

Anonyymi-ap

Kuinka te osaatte jakaa ammua ja ilya lääkkeet niin että niistä ei ole haittaa esm mahalle,

otatteko ruuan kanssa lääkkeet vai tyhjään mahaan,
minulla on niin monenlaisia lääkeitä että tuottaa vaikeuksia miten ne ottaa ja missä järjestyksesä,

18

112

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aamulla 6 tbl, illalla n. 16 tbl.
      Ei noista ole ollut mitään haittaa vatsalleni.

• Anonyymi00010

Kaikki lääkkeet ei haittaa vatsaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kaikki lääkkeet ei haittaa vatsaa.

Ovat sydän- ja verenpainelääkkeet, epilepsia, vatsa, ym.

• Anonyymi00002

Ei vain maha vaan munuaiset/ maksa
      Kai teilla testataan kreatiniini ja alat? kun lääkkeitä on paljon. Järjestys on vaikea sanoa, kun lääke ei kuulu ruokavalioon

En ole vielä ostanut apteekista lääkkeitä tänä vuonna, käytän pientä statiinia koska se on monitoimilääke. Varalla verenpaine-kaksikko

Mutta. käytän aminohapposarjoja ja mineraali/vitamiinilisiä, nämä ovat ikään kuin ravintoa, joissa valtaosa on jauheina, organisointi on oleellinen

ja kokoan valmiiksi 6 päivän annoksen kerralla kaappiin (purkkeihin kuivina jne), jotka juon hitaasti aamu/ ilta-annoksina, aika laimeina

• Anonyymi00005

Onko ne itsehoitolääkeitä,,,, vai onko ne lääkäri määränny,,,,

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Lääkäri hoitaa sairaita lasaretissa eli sairashuoneella, tässä on kyse terveydestä

Vihje. Jos joudutte pysyvämmälle lääkekuurille valitkaa lääke ( esim. statiini) siten, että se auttaa usempaan vaivaan vaikkei niitä teillä ole kaksi tai kolme kärpästä yhdellä maksa-iskulla

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Uskomushoitoon on paljon pillereitä.

• Anonyymi00003

Rauhanenkeli liihotteli vatsakivuissa, lääkelistaa monikin osaa tarjota, mutta auttaako mikään?
      Lääkelistani on lyhyt ; verenpaineeseen 1/2 aamulla.

• Anonyymi00004

Lääkkeet otan mukaan. Toiset ruuan kanssa, toiset ennen tai jälkeen aamiaisen tai syömisen.

• Anonyymi00006

Yksi pilleri joka päivä puoli tuntia ruuan jälkeen.

• Anonyymi00009

Itse kukin vastaa lääkkeidensä ottamisesta. Sinun ei lie tarvetta muista huolehtia.
      Omien lääkkeittes kansa saat käyttöohjeet APTEEKISTA!
      Heikkomahanen ja sappivikanen on aivan eri kuin tavalliset verenpaine ja sydänlääkeitä hoidoksi saaneet.

Liihottele kysymään ohjeita , nehän sa aina kun hakee märättyjä lääkkeitä Apteekista.

• Anonyymi00012

8 eri lääkettä.

• 9 lääkettä plus 1 lääke kahden viikon välein, ensi kuussa tulee yksi lääke lisää.

• Anonyymi00013

mua on alkanu lääkkeet oksettamaan,
        siis inhoan kun pitää niitä käyttää
        muuten ei pysy hengissä,
        enkä uskalla jättää poiskaa,muten kuolee, heh

-- kaikesta huolimatta toivon kuolemaa,
        ett ´ pääsis äkkiä lähtemään ilman kipuja ilman mitään toimenpiteitä siis vaan kupsahtaisi tosta vaan,
        kuten vanhempani molemmat vaan kupsahtivat
        ensin äiti ja kymmen vuoden päästä isä,

hidas kivulias sekopää kuolemaan en haluaisi omalle kohdalle, se on kauhistus itselle ja vielä kauheempaa omaisille ja hoito-henkilökunnalle,

• Anonyymi00014

Ei ihme kun suomessa on paljon satavuotiaita
      johtuu siitä, lääkkeet on lian hyviä,
      niillä pysyy hengissa huonokuntoneki vanhus
      vaikka yli satavuotiaaksi
      jos jaksaa niitä syödä ,

• Anonyymi00015

Lääkeitä ja sata vuotoaita on avan likaa

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Lääkeitä ja sata vuotoaita on avan likaa

Täysin samaa mieltä, kumpa en olisi antanu mennä leikkeleen itseäni ja sen jälkee syömään kalliita lääkeitä en olisi nyt kirjoittelemassa tässä
        valitusvirsiäni, että kuolispa pois,
        ku ei kuole niin ei kuole, eletään sitten vaikka yli sata vuotiaaksi
        ku kesivät syöttää vielä noita lääkeitäki, nyt ne ei kehtaa niitä jättää pois kun tietvät että kuole heti kohta jos niitä en syö ,,,
        OMA VIKA
        OMA TYHMYYS ku annoin leikellä itteä aikoinaan,

• Anonyymi00017

Yksi käytössä oleva resepti lääke.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      457
      932
    2. 57
      608
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      524
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe