Kuinka itseensä täynnä ihmiset ovat. Otetaan selfieitä, vessassa, hississä, kaupassa, parturissa, baarissa, kas kun ei paskalla ja punttisalilla.
Täytyy olla itseään täynnä kun omaa lärviä ja kroppaa viitsii kuvata. Ja tottakai ne mitättömät tatuoinnit pitää näkyä kuvassa ja peukutus ja hauiksenpullistelu kuuluu näköjään asiaan. Ja kaljalasi baarinpydässä ja itsellä semmonen 2,5 promillen virnistys, hymy vai onko se irvistys, jokainen päättäköön itse. Itse näytän mieluummin 500 eurosta ottamaani kuvaa kuin jotain känni-irvistystä.
Pitää olla ihmisen vähän vinksallaan ajatusmaailmassaan kun oma minä minä minä - kuva on jotenkin coolia.
Kai niillä kuvilla pönkitetään omaa mitätöntä itseluottamusta, en muuta niille keksi.
Ihmisten itseriittoisuus
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olet muuten todella oikeassa. Samaa olen itsekin ihmetellyt. Oltuani joskus vain facessa, niin ajattelin, jotta ei helvetti! Niitä "kavereita", pyllistelyä edestä ja takaa, ruoka-annoksia kera viinin, omakuvia omakehujen kera ym ym. Viisi (5) vuotta sitten totesin, ei ole mun juttu ja pistin poikki. Samaa paskaa lehdet. Julkaisevat kuvia, kun pimut on esim jossain kuntosalilla ison peilin edessä tuhannen mutkalla kännykkä kädessä ym todella typerää.
On typerää, todella typerää. No kukin taaplaa tyylillään, minä lopetin enkä muuten koskaan laittanut ensimmäistäkään omakuvaani. Jos mun kuva löytyy jostain alustalta, niin on ihme tai sitten on hakkeroitu poliisin tietokanta😄 - Anonyymi00002UUSI
Voi voi taas tätä kylä kyyläri munkin purijaa nou life nou wife
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591888Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 90912
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2737- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543