Tiilitehtaan katu/Valvatinkatu,, on monesti aivan tukossa, kun enemmän on liikennettä, onnettomuus vaara. Joku "lahopää" päätti sulkee Lidlin takaa menevän reitin, kun kaukolämpö tms putkea tehtiin, sen reitin olisi voinut jättää auki, olisi hieman helpottanut liikennesumaa. Kyseiseen risteykseen voisi kunta tehdä NS kiertoliittymän, tilaa olisi tehdä se.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Hyvä että suljettiin oli vaarallinen pyörätiellä liikkujille.
- Anonyymi00002
Kiertoliittymä ei välttämättä paranna tilannetta. Prisma on hyvä esimerkki ja ymmärrän jos Lidl ei halua liikennettä heidän takapihalla/parkkipaikalle. Nyt kyseinen pätkä oli vähän kuin oikopolku.
- Anonyymi00003
Mikäs Prisman ympyrässä, hyvin toimii. Ja toimisi vielä paremmin jos kaikki autoilijat käyttäisi vilkkua kääntyessään, tai siis vähän ennen kääntymistä tietenkin. Nyt osa aremmista autoilijoista jää odottamaan kuinka monta kierrosta tuokin ajaa jne.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikäs Prisman ympyrässä, hyvin toimii. Ja toimisi vielä paremmin jos kaikki autoilijat käyttäisi vilkkua kääntyessään, tai siis vähän ennen kääntymistä tietenkin. Nyt osa aremmista autoilijoista jää odottamaan kuinka monta kierrosta tuokin ajaa jne.
Prisman piha on hankala!Motonetin puolelta tultaessa on kolmio ja Alkon puolelta ei!Eipä sitä kolmiota juurikaan noudateta ja parkkihallistakin ajetaan kovaa ulos!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaasu pohjaan ja kulku säädetään kytkimellä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaasu pohjaan ja kulku säädetään kytkimellä.
Monen autilijan tulisi myös sisäistää nää oikealta tulevien oikeudet myös parkkipaikoilla ja jättää se keskisormi pois käytöstä varsinkin jos ei itse osaa liikennesääntöjä parkkialueilla.
- Anonyymi00007
Jos menen Prismaan niin en koskaan parkkeeraa pihan oikealle puolelle. Syy: oikealta poistuessa, siinä on suojatie eli väistät ensin kevyenliikenteen, siinä on myös
kolmio eli väistät parkkihallista tulevat, ympyrästä halliin tai vasemmalle ajavat sekä vastakkaiselta parkkipaikalta tulijat.. - Anonyymi00008
Olen alkanut Prismassa toimimaan niin että Linnalankadun puolelta parkkihalliin sisään ja oikealta puolelta hallista ulos.
- Anonyymi00009
Linnalankadun puolelta on hyvä tulla myös ulos kun katu ei ole vilkkaasti liikennöity.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Linnalankadun puolelta on hyvä tulla myös ulos kun katu ei ole vilkkaasti liikennöity.
Linnalankadun puolelta kun tullaan sisään niin kaistamerkinnät on kuluneet pois oikealta kaistalta kun se on ollut ja on vieläkin kaksikaistainen muutaman kerran on ollut kylkikosketus lähellä.
Osuuskaupalta on ilmeisesti rahat loppu kun saa niitä maalatuksi, mutta itse olisin valmis osallitumaan kolehtikeräykseen jos silleen sais turvallisuutta lisää. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Linnalankadun puolelta kun tullaan sisään niin kaistamerkinnät on kuluneet pois oikealta kaistalta kun se on ollut ja on vieläkin kaksikaistainen muutaman kerran on ollut kylkikosketus lähellä.
Osuuskaupalta on ilmeisesti rahat loppu kun saa niitä maalatuksi, mutta itse olisin valmis osallitumaan kolehtikeräykseen jos silleen sais turvallisuutta lisää.Ei se merkeistä oo kiinni kun ei pysytä liikenneympyröissäkään omalla kaistalla. V.... mitä kaistapäitä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Osuuskaupalta on ilmeisesti rahat loppu kun saa niitä maalatuksi, mutta itse olisin valmis osallitumaan kolehtikeräykseen jos silleen sais turvallisuutta lisää.Ei meillä kaupat omista katuja. Aina voi kaupungille laittaa palautetta jos huomaa epäkohtia ja tai on kehitysehdotuksia.
- Anonyymi00012
Kannattaskoha pyöräyttää sieltä takakautta ja vanhan teboilin risteyksestä sitten. Se vetää aina, niin teen ite.
Varmaan vinkki jo on täällä mutten viitti kaikkien penojen oksennuksia käydä läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522