Torikadun risteys, Lidl vuoksenniska

Anonyymi-ap

Tiilitehtaan katu/Valvatinkatu,, on monesti aivan tukossa, kun enemmän on liikennettä, onnettomuus vaara. Joku "lahopää" päätti sulkee Lidlin takaa menevän reitin, kun kaukolämpö tms putkea tehtiin, sen reitin olisi voinut jättää auki, olisi hieman helpottanut liikennesumaa. Kyseiseen risteykseen voisi kunta tehdä NS kiertoliittymän, tilaa olisi tehdä se.

13

279

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä että suljettiin oli vaarallinen pyörätiellä liikkujille.

• Anonyymi00002

Kiertoliittymä ei välttämättä paranna tilannetta. Prisma on hyvä esimerkki ja ymmärrän jos Lidl ei halua liikennettä heidän takapihalla/parkkipaikalle. Nyt kyseinen pätkä oli vähän kuin oikopolku.

• Anonyymi00003

Mikäs Prisman ympyrässä, hyvin toimii. Ja toimisi vielä paremmin jos kaikki autoilijat käyttäisi vilkkua kääntyessään, tai siis vähän ennen kääntymistä tietenkin. Nyt osa aremmista autoilijoista jää odottamaan kuinka monta kierrosta tuokin ajaa jne.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mikäs Prisman ympyrässä, hyvin toimii. Ja toimisi vielä paremmin jos kaikki autoilijat käyttäisi vilkkua kääntyessään, tai siis vähän ennen kääntymistä tietenkin. Nyt osa aremmista autoilijoista jää odottamaan kuinka monta kierrosta tuokin ajaa jne.

Prisman piha on hankala!Motonetin puolelta tultaessa on kolmio ja Alkon puolelta ei!Eipä sitä kolmiota juurikaan noudateta ja parkkihallistakin ajetaan kovaa ulos!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kaasu pohjaan ja kulku säädetään kytkimellä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kaasu pohjaan ja kulku säädetään kytkimellä.

Monen autilijan tulisi myös sisäistää nää oikealta tulevien oikeudet myös parkkipaikoilla ja jättää se keskisormi pois käytöstä varsinkin jos ei itse osaa liikennesääntöjä parkkialueilla.

• Anonyymi00007

Jos menen Prismaan niin en koskaan parkkeeraa pihan oikealle puolelle. Syy: oikealta poistuessa, siinä on suojatie eli väistät ensin kevyenliikenteen, siinä on myös
      kolmio eli väistät parkkihallista tulevat, ympyrästä halliin tai vasemmalle ajavat sekä vastakkaiselta parkkipaikalta tulijat..

• Anonyymi00008

Olen alkanut Prismassa toimimaan niin että Linnalankadun puolelta parkkihalliin sisään ja oikealta puolelta hallista ulos.

• Anonyymi00009

Linnalankadun puolelta on hyvä tulla myös ulos kun katu ei ole vilkkaasti liikennöity.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Linnalankadun puolelta on hyvä tulla myös ulos kun katu ei ole vilkkaasti liikennöity.

Linnalankadun puolelta kun tullaan sisään niin kaistamerkinnät on kuluneet pois oikealta kaistalta kun se on ollut ja on vieläkin kaksikaistainen muutaman kerran on ollut kylkikosketus lähellä.

Osuuskaupalta on ilmeisesti rahat loppu kun saa niitä maalatuksi, mutta itse olisin valmis osallitumaan kolehtikeräykseen jos silleen sais turvallisuutta lisää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Linnalankadun puolelta kun tullaan sisään niin kaistamerkinnät on kuluneet pois oikealta kaistalta kun se on ollut ja on vieläkin kaksikaistainen muutaman kerran on ollut kylkikosketus lähellä.

Osuuskaupalta on ilmeisesti rahat loppu kun saa niitä maalatuksi, mutta itse olisin valmis osallitumaan kolehtikeräykseen jos silleen sais turvallisuutta lisää.

Ei se merkeistä oo kiinni kun ei pysytä liikenneympyröissäkään omalla kaistalla. V.... mitä kaistapäitä.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei meillä kaupat omista katuja. Aina voi kaupungille laittaa palautetta jos huomaa epäkohtia ja tai on kehitysehdotuksia.

• Anonyymi00012

Kannattaskoha pyöräyttää sieltä takakautta ja vanhan teboilin risteyksestä sitten. Se vetää aina, niin teen ite.
      Varmaan vinkki jo on täällä mutten viitti kaikkien penojen oksennuksia käydä läpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe