Torikadun risteys, Lidl vuoksenniska

Anonyymi-ap

Tiilitehtaan katu/Valvatinkatu,, on monesti aivan tukossa, kun enemmän on liikennettä, onnettomuus vaara. Joku "lahopää" päätti sulkee Lidlin takaa menevän reitin, kun kaukolämpö tms putkea tehtiin, sen reitin olisi voinut jättää auki, olisi hieman helpottanut liikennesumaa. Kyseiseen risteykseen voisi kunta tehdä NS kiertoliittymän, tilaa olisi tehdä se.

13

302

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä että suljettiin oli vaarallinen pyörätiellä liikkujille.

• Anonyymi00002

Kiertoliittymä ei välttämättä paranna tilannetta. Prisma on hyvä esimerkki ja ymmärrän jos Lidl ei halua liikennettä heidän takapihalla/parkkipaikalle. Nyt kyseinen pätkä oli vähän kuin oikopolku.

• Anonyymi00003

Mikäs Prisman ympyrässä, hyvin toimii. Ja toimisi vielä paremmin jos kaikki autoilijat käyttäisi vilkkua kääntyessään, tai siis vähän ennen kääntymistä tietenkin. Nyt osa aremmista autoilijoista jää odottamaan kuinka monta kierrosta tuokin ajaa jne.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mikäs Prisman ympyrässä, hyvin toimii. Ja toimisi vielä paremmin jos kaikki autoilijat käyttäisi vilkkua kääntyessään, tai siis vähän ennen kääntymistä tietenkin. Nyt osa aremmista autoilijoista jää odottamaan kuinka monta kierrosta tuokin ajaa jne.

Prisman piha on hankala!Motonetin puolelta tultaessa on kolmio ja Alkon puolelta ei!Eipä sitä kolmiota juurikaan noudateta ja parkkihallistakin ajetaan kovaa ulos!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kaasu pohjaan ja kulku säädetään kytkimellä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kaasu pohjaan ja kulku säädetään kytkimellä.

Monen autilijan tulisi myös sisäistää nää oikealta tulevien oikeudet myös parkkipaikoilla ja jättää se keskisormi pois käytöstä varsinkin jos ei itse osaa liikennesääntöjä parkkialueilla.

• Anonyymi00007

Jos menen Prismaan niin en koskaan parkkeeraa pihan oikealle puolelle. Syy: oikealta poistuessa, siinä on suojatie eli väistät ensin kevyenliikenteen, siinä on myös
      kolmio eli väistät parkkihallista tulevat, ympyrästä halliin tai vasemmalle ajavat sekä vastakkaiselta parkkipaikalta tulijat..

• Anonyymi00008

Olen alkanut Prismassa toimimaan niin että Linnalankadun puolelta parkkihalliin sisään ja oikealta puolelta hallista ulos.

• Anonyymi00009

Linnalankadun puolelta on hyvä tulla myös ulos kun katu ei ole vilkkaasti liikennöity.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Linnalankadun puolelta on hyvä tulla myös ulos kun katu ei ole vilkkaasti liikennöity.

Linnalankadun puolelta kun tullaan sisään niin kaistamerkinnät on kuluneet pois oikealta kaistalta kun se on ollut ja on vieläkin kaksikaistainen muutaman kerran on ollut kylkikosketus lähellä.

Osuuskaupalta on ilmeisesti rahat loppu kun saa niitä maalatuksi, mutta itse olisin valmis osallitumaan kolehtikeräykseen jos silleen sais turvallisuutta lisää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Linnalankadun puolelta kun tullaan sisään niin kaistamerkinnät on kuluneet pois oikealta kaistalta kun se on ollut ja on vieläkin kaksikaistainen muutaman kerran on ollut kylkikosketus lähellä.

Osuuskaupalta on ilmeisesti rahat loppu kun saa niitä maalatuksi, mutta itse olisin valmis osallitumaan kolehtikeräykseen jos silleen sais turvallisuutta lisää.

Ei se merkeistä oo kiinni kun ei pysytä liikenneympyröissäkään omalla kaistalla. V.... mitä kaistapäitä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei meillä kaupat omista katuja. Aina voi kaupungille laittaa palautetta jos huomaa epäkohtia ja tai on kehitysehdotuksia.

• Anonyymi00012

Kannattaskoha pyöräyttää sieltä takakautta ja vanhan teboilin risteyksestä sitten. Se vetää aina, niin teen ite.
      Varmaan vinkki jo on täällä mutten viitti kaikkien penojen oksennuksia käydä läpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe