Luovuttanut emmekä enää kohtaa
Kai sä irl olet
24
189
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen luovuttanut, koska mulle selvisi että leikit vain mun tunteilla.
- Anonyymi00002UUSI
Selvisi mistä?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Selvisi mistä?
Näin kun oli muijansa kanssa kauppakeskuksessa.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet onnekas.Minäkin haluan nähdä.Ajattele sinä pääset nyt eteenpäin .
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oliko palstaäijä tapahtumapaikkana oikea ostari cai joku Kantsun ostoskeskittymä, jossa on perus k-market ja joku parturi-kampaamo Minna?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oliko palstaäijä tapahtumapaikkana oikea ostari cai joku Kantsun ostoskeskittymä, jossa on perus k-market ja joku parturi-kampaamo Minna?
On muuten oikeasti kirjoitellut itiksestä kanstsusta jne. Jos Itäkeskus ei ole enää Itäkeskus niin onko kauppakeskuksen nimi pelkkä keskus? Maalainen ei kato tiiä
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
On muuten oikeasti kirjoitellut itiksestä kanstsusta jne. Jos Itäkeskus ei ole enää Itäkeskus niin onko kauppakeskuksen nimi pelkkä keskus? Maalainen ei kato tiiä
Varmaan jommassakummassa eläytyi olemaan viisikymmentävuotias steve mustasusi aikoinaan. No ei muistella sitä ny
- Anonyymi00003UUSI
Ei niinkään että kun on päässyt ylitse niin toinen ilmaantuu jostain
- Anonyymi00005UUSI
Nyt tuntuu jotenkin vapauttavalta, kun vihdoin tein päätöksen, että unohdan hänet.
- Anonyymi00015UUSI
Kiva
- Anonyymi00006UUSI
Joo, tänään sen hyväksyin. Olisi tarvittu vastavuoroisuutta.
- Anonyymi00007UUSI
kyllääh! elämä on tehty elettäväksi
- Anonyymi00008UUSI
Miksiköhän Kai luovutti?
- Anonyymi00009UUSI
Sillä varmaan loppui usko itseensä 🤔
tai sitten se ei vaan ole tarpeeksi sitkeä.
- Anonyymi00011UUSI
En mä luovuta jos mä jotain päätän korkeintaan muutan suunnitelmaa
- Anonyymi00012UUSI
Ihmissuhteet on vapaaehtoisia ja vastavuoroisia.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ihmissuhteet on vapaaehtoisia ja vastavuoroisia.
Omg 🙈
- Anonyymi00014UUSI
Ja suunnitelmasi ovat?
- Anonyymi00016UUSI
Sitä saa, mitä tilaa!
- Anonyymi00020UUSI
Tämä! Oli hyvä rullakebu🤤
- Anonyymi00024UUSI
Varmaan joku väkivaltaa yhä tekevä harmaavarpunen taas tämän kaiken kateuttaan ja katkeruuttaan aloitti.
Syitä kun on.
Onneksi ei oo vaikuttanut miun elämään eikä onnellisuuteeni millään lailla. Lovelove.
Siperiasta kiitos, opinpahan kunnolla kuinka rumia ja kieroja (SEKÄ TYHMIÄ) mukamas-ihmiset voivatkaan olla tehdessään aikalailla yhtä kohtaan pahoin.
- Min(n)a/Dina.
- Anonyymi00021UUSI
Sama juttu akja ei kiinnosta enää
- Anonyymi00022UUSI
Huh.... onneksi en oo akka vaan nainen.
- Anonyymi00023UUSI
jotkin linnut niin kirjosiepot voivat pystyä lentämän paikkollaankin kuin joku kolbrbri jonkin aikaa nuo.. ja sieppaavat nopeat ötököitä suuhun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563