Porvarijohtoisen Hesarin gallup on karua luettavaa persujen kannalta. Kansa ei pidä persujen ministereistä. Syykin on selvä. Persut pettivät kansan.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kyllä kansa tietää.
- Anonyymi00003
Kun kuplassa kyselee, niin siitä saa varmasti oikean tuloksen.
- Anonyymi00005
Kun katselemme teitä ministerit, näemme valheita, korruptiota ja tiedon pimitystä kansalta.
Oletteko tulleet tyhmyyden kynnykselle ja ajatteletteko olevanne viisaita?- Anonyymi00008
Ylimieliset on tyhmimpiä. Hallitus on ylimielinen.
- Anonyymi00006
Kysyy ja itse vastaa, saa yleensä tyydyttävän vastauksen.
Kummasti suvi-punikki on on useampaan kertaan, kysellyt samaa. - Anonyymi00009
Kyllä kansa tietää.
- Anonyymi00010
Sehän on selvä, että kansa inhoaa tätä persuhallitusta, joka ajaa vain rikkaitten etuja.
Ei kansa sitä varten ole veroja maksanut, että Purra siirtää ne rikkaille.- Anonyymi00011
Joittenkin on aivan liian vaikea ymmärtää mitä hallitus tekee
- Anonyymi00012
Vain persujen mielestä se on paras. Persuilla on kadonnut järki päästä.
- Anonyymi00013
Niin ministereillä kuin PS:n kannattajilla. Eivät olleet paikalla, kun järkeä
jaettiin. - Anonyymi00014
PS:n kannatus laskee rajusti viimeistään kun iäkkäimmät on poissa.
Nuoremmilla on järkeä olla niitä äänestämättä.
PS: n äänistä puolet tulee eläkeläisiltä. Voitteko kuvitella ?
Minä en.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561