Myönsi itsekin olevansa humalassa.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Ei taida pikku-ukko selvää päivää nähdä.
- Anonyymi00014
Ei Orpo tajua edes nimeään pidemmälle.. pakoilee kuinFARKKU ROTSI PURRA PUISTOSSA.. Ei tää ole kuin epäpätevää raha roisto saastaa ja ihmisten hyväksi kättöä .. piiloutumista..vittulan väen kokoomus ja pelottavat persut... samaa paskaa vuodesta yks ja kaks...
- Anonyymi00016
Orpo pakenee .. korruptio rehottaa.. PURRA ON RUNKKARI AKKA..saasta hallitus.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei Orpo tajua edes nimeään pidemmälle.. pakoilee kuinFARKKU ROTSI PURRA PUISTOSSA.. Ei tää ole kuin epäpätevää raha roisto saastaa ja ihmisten hyväksi kättöä .. piiloutumista..vittulan väen kokoomus ja pelottavat persut... samaa paskaa vuodesta yks ja kaks...
Ihmisten hyväksi käyttöä harrastaa kokoomus ja perussuomalaiset.. huvin vuoksi kun eivät muuta keksi.
- Anonyymi00020
Purra ei kerkee iskee kokoomuksen tilille 350.. miljoonaa... ja jakaa pottia .. nyt jo ne jakaa sen toimesta kaikenlaisia tuhansia euroja laittomasti...missä virkavalta ?
- Anonyymi00002
Alkoholi lihottaa ja sen näkee...
- Anonyymi00011
Näkikö Orpon ja pakeni...en yhtään ihmettele...
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Näkikö Orpon ja pakeni...en yhtään ihmettele...
Pakene käärijä persuja ja kokoomuslaisia .. olet mies..
- Anonyymi00003
Rahat pois kuulijoilta ja känniörinää kehiin,nice
- Anonyymi00005
Sitten nuo pellet pitävät tuota känniölinää työnä.
- Anonyymi00012
Kokoomus runkut pyysi varmaan telttaan ...
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kokoomus runkut pyysi varmaan telttaan ...
Ilmaisen viinan telttaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ilmaisen viinan telttaan.
Pakene .
- Anonyymi00004
Ennnen vanhaan kaikki rokkarit käytti huumeita aivan rollareista ja biitleseistä lähtien.
- Anonyymi00006
Ennnen
Huh 🥴
- Anonyymi00007
Hyvä Kääriä!@@
- Anonyymi00008
Viilis on parempi, kun on pienessä hönössä lavalla esiintymässä.
- Anonyymi00009
Ei tarvitse sitten ihmetellä ketjujen katoamista, mistä syyttää lahtelaisia. Taustalla työskentelee varmasti porukkaa muualtakin. Eikä tavikset pääse lähelle tai taustalle. Ikävä tyyppi.
- Anonyymi00010
On kyse mistä tahansa julkimosta hänet pyritään tässä maassa polkemaan maan rakoon..,Hyi...vetti mitä ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568