Prosentti 1 % on sadasosa 100 % jaettuna sadalla.
===================================================================================================
Siitä se alkoi taas se kopion kopion kopion kopion vääntäminen uudestaan uudestaan uudestaan ja uudestaan. Omituinen pakkomielle ja pakko-oire à la Posso.
Ei kestävyysjuoksu käsitä "kaikkia maailman asioita" eikä niiden "tietämystä".
Edelleen kysynyt sinulta että millaiselta urheilupohjalta sinä paapatat tästä maratonista?
Edelleen kerron sinulle että olen harrastanut urheilua ja liikuntaa monipuolisesti vuodesta 1980 ja jo sitä ennen olen lenkkeillyt, hiihtänyt, pyöräillyt ja rakennellut kotipihaan esteratoja sekä liikkunut koirien kanssa luonnossa.
Meillä seurattiin telkkarista nenät kiinni ruudussa kun Lasse Viren pinkoi Münchenin ja Montrealin olympialaisissa. Kisojen jälkeen lähdin juoksemaan päättömästi kuin Forrest Gump.
Siitä lähtien olen seurannut jokaikiset olympialaiset, varsinkin kesäkisat ja muista kymmeniä nimiä ulkoa, ketkä ennätyksiä ovat rikkoneet. Maratonista kiinnostuin vasta joskus 25 vuotta sitten kun sitä tarjosi minulle sitä harrastava ravitsemusterapeutti.
Urheilu on urheilua ja siinä pätee samat lainalaisuudet monissa lajeissa, nimenomaa perustreenin ja palautumisen suhteen. Thainyrkkeilyleireillä juostiin käytännössä joka päivä aamulenkit ja joskus hikingia Cha amin ja Hua Hinin kukkuloilla.
Olen aina tiennyt kuinka paljon ja miten treenataan kestävyyttä. Myös hiihdossa. Olen aina tiennyt tarkalleen sykealueet ja oman sykealueeni siihen mikä on tavoite. Olen tiennyt aina jostakin vuodesta 1982 millainen juoksutekniikan tulisi olla millekin matkalle.
Nämä tiedot on päivittyneet ja muuttuneet. Minun aamulenkkini eivät ole mitään puudelikoiran kusetusta, vaan keskimäärin kymmenen kilometrin juoksuja alle tuntiin. Usein otan spurtteja ja valitsen myös mäkiä matkalle. Vaihtelu on tärkeää.
Minä tiedän 100% tarkalleen mitä teen ja sinä tuomiopäivän läskimooses rakkikoira et ole edes oikeutettu puhumaan minulle urheilusta tai liikunnasta yhtään mitään.
2010
Minä, siis MINÄ tiedän 100 prosenttia.
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miten tulee anoa puheoikeus Tyttö2010Neitiselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6252389Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291187- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101026- 93925
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?93795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229653