Miten voitte

Anonyymi-ap

Tiedätkö, miten kaivattusi voi ja onko sinulla ollut positiivinen vai negatiivinen vaikutus siihen?
Miten itse voit?

15

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Nyt tuli niin paljon voita että linjat on pidettävä kurissa. En tiedä.

• Anonyymi00003
        UUSI

Oot aika "herkkä" jos pelkästä sanasta tarttuu kylkiin 😂

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oot aika "herkkä" jos pelkästä sanasta tarttuu kylkiin 😂

Uusi merkitys sanalle rasvaimu.

• Anonyymi00002
      UUSI

Toivottavasti hän voi hyvin

• Anonyymi00005
      UUSI

Yritin kysyä muttei kertonut.

• Anonyymi00006
      UUSI

En tiedä mikä hänen vointinsa on. Olettaisin, että hyvä.

• Anonyymi00007
      UUSI

En tiedä, ja se tuntuu joskus vähän pahalta. En tietäisi edes että onko elossa vai kuollut. En usko että minulla olisi ollut kuin ehkä hyvin ohimenevä vaikutus, jos sitäkään .

• Anonyymi00008
      UUSI

En tiedä. Toivottavasti ja oletettavasti hyvin. Tuskin minun olemassaololla on mitään vaikutusta tuohon.

• Anonyymi00009
      UUSI

Olen todellakin miettinyt hänen vointia ja tilanteen vaikutusta hänen vointiin. On ollut vaikeaa koska vastakkain on se miten hän itse valitsee kohdella minua. Toisella puolella on hiukan hullunkurisesti se että hän saattaa olla tällä hetkellä oikkujensa vanki eikä voi sen takia nollata tilannetta.
      TAI olen liian kiltti. 😵‍💫

• Anonyymi00010
      UUSI

En tiedä ja se on valitettavaa. Hänellä on sairauksia ja olen ollut epätietoinen hänen voinnistaan jo vuosia. Valitettavasti epäilen, että aiheutan miehelle vain lisää huonoa vointia. Se onkin ollut yksi syy, josta olen tuntenut syyllisyyttä ja joka on pitänyt minua hänestä etäällä.

• Anonyymi00012
        UUSI

Miten oma vointisi?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miten oma vointisi?

Olen voinut henkisesti aika huonosti viimeiset pari vuotta. Terapia on kuitenkin auttanut, enkä esim.enää ole laihtunut. Jossain vaiheessa en saanut syötyä enkä nukuttua kunnolla. Lääkkeitä en ole käyttänyt. Alkoholin käyttökin on vähentynyt, vaikkei se varsinaisesti ole ollut ongelma.

• Anonyymi00011
      UUSI

En tiedä miten hän voi, mutta kuvittelisin, että hyvin. Kesälomalla kai on. En usko, että minulla on ollut mitään vaikutusta olotilaansa - ja hänellä on varmasti keinoja pitää itsestään huolta joka tapauksessa, satoi tai paistoi.

Itse voin OK. On mennyt joskus paljon huonomminkin, mutta on mennyt elämässä paremminkin.

• Anonyymi00014
      UUSI

Varmaan hyvin sen kanssa jonka luo pakeni tai jonkun muun. Itse voin ihan helkkarin huonosti ja mua on ruvettu häiriköimään ihan helkkaristi jo yli vuoden ajan sen takia kun tein ainoan asian mihin kykenin. Eikä tuokaan asia tunnu onnistuvan mihin koin olevani olemassa sit lopulta. En jaksa.

• Anonyymi00015
      UUSI

Omalta osaltani pyrkiny siihen ettei ole sen enempää kumpakaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1514
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      62
      1465
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      108
      1134
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      122
      1082
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      756
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      701
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      141
      671
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      376
      582
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe