Tiedätkö, miten kaivattusi voi ja onko sinulla ollut positiivinen vai negatiivinen vaikutus siihen?
Miten itse voit?
Miten voitte
15
201
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nyt tuli niin paljon voita että linjat on pidettävä kurissa. En tiedä.
- Anonyymi00003UUSI
Oot aika "herkkä" jos pelkästä sanasta tarttuu kylkiin 😂
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oot aika "herkkä" jos pelkästä sanasta tarttuu kylkiin 😂
Uusi merkitys sanalle rasvaimu.
- Anonyymi00002UUSI
Toivottavasti hän voi hyvin
- Anonyymi00005UUSI
Yritin kysyä muttei kertonut.
- Anonyymi00006UUSI
En tiedä mikä hänen vointinsa on. Olettaisin, että hyvä.
- Anonyymi00007UUSI
En tiedä, ja se tuntuu joskus vähän pahalta. En tietäisi edes että onko elossa vai kuollut. En usko että minulla olisi ollut kuin ehkä hyvin ohimenevä vaikutus, jos sitäkään .
- Anonyymi00008UUSI
En tiedä. Toivottavasti ja oletettavasti hyvin. Tuskin minun olemassaololla on mitään vaikutusta tuohon.
- Anonyymi00009UUSI
Olen todellakin miettinyt hänen vointia ja tilanteen vaikutusta hänen vointiin. On ollut vaikeaa koska vastakkain on se miten hän itse valitsee kohdella minua. Toisella puolella on hiukan hullunkurisesti se että hän saattaa olla tällä hetkellä oikkujensa vanki eikä voi sen takia nollata tilannetta.
TAI olen liian kiltti. 😵💫 - Anonyymi00010UUSI
En tiedä ja se on valitettavaa. Hänellä on sairauksia ja olen ollut epätietoinen hänen voinnistaan jo vuosia. Valitettavasti epäilen, että aiheutan miehelle vain lisää huonoa vointia. Se onkin ollut yksi syy, josta olen tuntenut syyllisyyttä ja joka on pitänyt minua hänestä etäällä.
- Anonyymi00012UUSI
Miten oma vointisi?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten oma vointisi?
Olen voinut henkisesti aika huonosti viimeiset pari vuotta. Terapia on kuitenkin auttanut, enkä esim.enää ole laihtunut. Jossain vaiheessa en saanut syötyä enkä nukuttua kunnolla. Lääkkeitä en ole käyttänyt. Alkoholin käyttökin on vähentynyt, vaikkei se varsinaisesti ole ollut ongelma.
- Anonyymi00011UUSI
En tiedä miten hän voi, mutta kuvittelisin, että hyvin. Kesälomalla kai on. En usko, että minulla on ollut mitään vaikutusta olotilaansa - ja hänellä on varmasti keinoja pitää itsestään huolta joka tapauksessa, satoi tai paistoi.
Itse voin OK. On mennyt joskus paljon huonomminkin, mutta on mennyt elämässä paremminkin. - Anonyymi00014UUSI
Varmaan hyvin sen kanssa jonka luo pakeni tai jonkun muun. Itse voin ihan helkkarin huonosti ja mua on ruvettu häiriköimään ihan helkkaristi jo yli vuoden ajan sen takia kun tein ainoan asian mihin kykenin. Eikä tuokaan asia tunnu onnistuvan mihin koin olevani olemassa sit lopulta. En jaksa.
- Anonyymi00015UUSI
Omalta osaltani pyrkiny siihen ettei ole sen enempää kumpakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131514Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621465- 1081134
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1221082- 76756
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 141671
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala376582- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515