https://youtube.com/shorts/urkqEB4eqjs?si=zA8z-B-ldIMCIspj
Hyvin oli finnille vastannut yliksen kirjoittaja, pakko on teksti tähän leikata ja liittää:
"No eihän siinä. Mutta oliko se kötösmän itse joka ajatteli, että noppeesti tekasen Hyundaijutskaan kevyen perässävedettävän ilman lujuuslaskelmia ja käympä rekisteröimässä sen.
Mutta enpäs sitte teekään kun niin olikin, että Zetoriinhan se olikin tulossa jo alunperinkin, videolla sanoin vaan epähuomiossa väärin.
Mutta kötöstelen tähän vaan tämmöset turhat jouset ja iskunvaimentimet kuitenkin haitoksi, joita ei sitten tässä traktorin perävaunussa mihinkään tarvitse.
Kaiken varalta tehdään vielä vähän liian korkea siitä, että Taavitsonni ei yllä kunnolla kuormaamaan sitä.
Ja nyt on pahamieli siitä, kun jo alunperin huonoon ideaan piti keksiä lennosta meriselityksiä, että nokun voi sen näinkin laittaa ja kymmenen vittuiluvideota vielä kaupantekijäisiksi, eh nimiddäin.
Mutta joo, sitä epävireistä ylilautapiisiähän se ois vielä vailla tämä homma."
Forest finniä viedään
10
258
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Meneeköhän metsäman Kosulan kyläpäiville?
- Anonyymi00002
Jos saa 2000 euroa siis kaks tonnii.
- Anonyymi00003
https://youtu.be/4Yyc5iULJaY?si=VhWx8L0F0PXjItSl
Tuonne sitten kaikki Kosulan eliittiä ihailemaan ja uutta jousitettua Zetorin perävaunua ihastelemaan.
Saattaa olla, että Luostarintien markkinaväki näkee myös vauhdikkaan Zetor-läpiajon, moneenkin kertaan.
Toivottavasti forest finn saa maalattua ja varustettua istuimilla jousitetun peräkärryn. - Anonyymi00004
Mikä juttu tämä ristiretki jotain ylilaudalla esiintyvää kirjoittelua kohen on ja miksi se nyt on ajankohtainen...
- Anonyymi00007
Tuleeko Metsä Man juhliin Ritari Ässän Kit autollaan?
- Anonyymi00008
Ari korjaa ja Ari hajottaa Ari rakentaa kanavalla... Että tällee.
- Anonyymi00009
Kunpa vielä sais Väylävirastolta lahjoituksena vanhan TieKarhun, niin pitäs ainakin eniten käyttämänsä tien kelirikkoaikaan kunnossa👍Sellainen härveli on jo esiintynyt hänen lyhytvideollaan!😂
- Anonyymi00010
Onko Kuopiossa vessaremontit vähissä, tai sitten teettävät jollain ammattimiehellä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko Kuopiossa vessaremontit vähissä, tai sitten teettävät jollain ammattimiehellä.
"Onko Kuopiossa vessaremontit vähissä, tai sitten teettävät jollain ammattimiehellä."
Saattaa tällä hetkellä olla ettei säälitimpereille töitä riitä.
"Teejät oelj pakko ottoo kun muitakaan en suanna" ajat ovat takana päin.
- Anonyymi00012
Niin miksi ihmeessä pihakärryyn piti jaittaa jousitus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522