Forest finniä viedään

Anonyymi-ap

https://youtube.com/shorts/urkqEB4eqjs?si=zA8z-B-ldIMCIspj

Hyvin oli finnille vastannut yliksen kirjoittaja, pakko on teksti tähän leikata ja liittää:

"No eihän siinä. Mutta oliko se kötösmän itse joka ajatteli, että noppeesti tekasen Hyundaijutskaan kevyen perässävedettävän ilman lujuuslaskelmia ja käympä rekisteröimässä sen.
Mutta enpäs sitte teekään kun niin olikin, että Zetoriinhan se olikin tulossa jo alunperinkin, videolla sanoin vaan epähuomiossa väärin.
Mutta kötöstelen tähän vaan tämmöset turhat jouset ja iskunvaimentimet kuitenkin haitoksi, joita ei sitten tässä traktorin perävaunussa mihinkään tarvitse.

Kaiken varalta tehdään vielä vähän liian korkea siitä, että Taavitsonni ei yllä kunnolla kuormaamaan sitä.
Ja nyt on pahamieli siitä, kun jo alunperin huonoon ideaan piti keksiä lennosta meriselityksiä, että nokun voi sen näinkin laittaa ja kymmenen vittuiluvideota vielä kaupantekijäisiksi, eh nimiddäin.
Mutta joo, sitä epävireistä ylilautapiisiähän se ois vielä vailla tämä homma."

10

258

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Meneeköhän metsäman Kosulan kyläpäiville?

• Anonyymi00002

Jos saa 2000 euroa siis kaks tonnii.

• Anonyymi00003

https://youtu.be/4Yyc5iULJaY?si=VhWx8L0F0PXjItSl

Tuonne sitten kaikki Kosulan eliittiä ihailemaan ja uutta jousitettua Zetorin perävaunua ihastelemaan.
      Saattaa olla, että Luostarintien markkinaväki näkee myös vauhdikkaan Zetor-läpiajon, moneenkin kertaan.
      Toivottavasti forest finn saa maalattua ja varustettua istuimilla jousitetun peräkärryn.

• Anonyymi00004

Mikä juttu tämä ristiretki jotain ylilaudalla esiintyvää kirjoittelua kohen on ja miksi se nyt on ajankohtainen...

• Anonyymi00007

Tuleeko Metsä Man juhliin Ritari Ässän Kit autollaan?

• Anonyymi00008

Ari korjaa ja Ari hajottaa Ari rakentaa kanavalla... Että tällee.

• Anonyymi00009

Kunpa vielä sais Väylävirastolta lahjoituksena vanhan TieKarhun, niin pitäs ainakin eniten käyttämänsä tien kelirikkoaikaan kunnossa👍Sellainen härveli on jo esiintynyt hänen lyhytvideollaan!😂

• Anonyymi00010

Onko Kuopiossa vessaremontit vähissä, tai sitten teettävät jollain ammattimiehellä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Onko Kuopiossa vessaremontit vähissä, tai sitten teettävät jollain ammattimiehellä.

"Onko Kuopiossa vessaremontit vähissä, tai sitten teettävät jollain ammattimiehellä."

Saattaa tällä hetkellä olla ettei säälitimpereille töitä riitä.
        "Teejät oelj pakko ottoo kun muitakaan en suanna" ajat ovat takana päin.

• Anonyymi00012

Niin miksi ihmeessä pihakärryyn piti jaittaa jousitus

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      68
      553
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe