Mitäs jos oletkin täällä kaipaamassa jotakuta? Ei minua haittaa, vaikka kaipaamasi ihminen olisi joku muu. Enemmän mietin sitä, että täällä on usein myös tekstejä, jotka eivät ole kovin lempeitä. Mitä jos luet niitä ja ne aiheuttavat sinulle mielipahaa ja harmia?
Siksi kirjoitan tänne välillä lämpimiä viestejä.
Jos käyt täällä, toivon, että omit vain hyviä ja lempeitä viestejä etkä mitään negatiivista.
Haluan, että tiedät tämän: tässä maailmassa on jossain ihminen, jolle olet ”ainoa”, joku, joka rakastaa sinua yli kaiken.
Välillä mietin..
Anonyymi-ap
4
87
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kirjoitit nätisti, kuka sitten oletkaan ja kenelle tarkoititkaan viestisi.
Positiivisista viesteistä tulee kiva mieli, vaikkei ne olisikaan itselle tarkoitettuja, mutta negatiiviset kannattaa unohtaa heti, olkoon kirjoittaja kuka hyvänsä.
Itse olen nainen ja ainakin mie luotan siihen, ettei kaipaamani mies kirjoittele rumasti.
Voi, kunpa mie olisinkin "ainoa" hänelle...! L. - Anonyymi00002UUSI
Tiedän, että kirjoittaa rumia, en siis kaipaa.
- Anonyymi00003UUSI
Noin se on ollut. ei ole uusi asia minulle.
- Anonyymi00004UUSI
Kaunista 🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131444Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 76726
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
- 107562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515