Mitäs jos oletkin täällä kaipaamassa jotakuta? Ei minua haittaa, vaikka kaipaamasi ihminen olisi joku muu. Enemmän mietin sitä, että täällä on usein myös tekstejä, jotka eivät ole kovin lempeitä. Mitä jos luet niitä ja ne aiheuttavat sinulle mielipahaa ja harmia?
Siksi kirjoitan tänne välillä lämpimiä viestejä.
Jos käyt täällä, toivon, että omit vain hyviä ja lempeitä viestejä etkä mitään negatiivista.
Haluan, että tiedät tämän: tässä maailmassa on jossain ihminen, jolle olet ”ainoa”, joku, joka rakastaa sinua yli kaiken.
Välillä mietin..
11
227
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kirjoitit nätisti, kuka sitten oletkaan ja kenelle tarkoititkaan viestisi.
Positiivisista viesteistä tulee kiva mieli, vaikkei ne olisikaan itselle tarkoitettuja, mutta negatiiviset kannattaa unohtaa heti, olkoon kirjoittaja kuka hyvänsä.
Itse olen nainen ja ainakin mie luotan siihen, ettei kaipaamani mies kirjoittele rumasti.
Voi, kunpa mie olisinkin "ainoa" hänelle...! L. - Anonyymi00002
Tiedän, että kirjoittaa rumia, en siis kaipaa.
- Anonyymi00003
Noin se on ollut. ei ole uusi asia minulle.
- Anonyymi00005
Täällä kaikki ovat anonyymejä, joten et voi tietää, kenelle rumat viestit oikeasti on tarkoitettu. Ne eivät välttämättä liity sinuun ollenkaan. Toivottavasti et anna niiden pilata mieltäsi.
Ap - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Täällä kaikki ovat anonyymejä, joten et voi tietää, kenelle rumat viestit oikeasti on tarkoitettu. Ne eivät välttämättä liity sinuun ollenkaan. Toivottavasti et anna niiden pilata mieltäsi.
ApEipä se noin kyllä ole.
Ikävä kyllä.
Tiedän että ihan mulle on ollut iso kasa kaikkea pskaa alkaen haukuista uhk ailuihin .....
-Sivusta
- Anonyymi00004
Kaunista 🥰
- Anonyymi00006
Oli niin ihana aloitus että mulle on sitten oikein oma ihana hattiwatti jossain... kiva
- Anonyymi00008
Ihanaa pehmität siis jotain vaikka sen oma kaivattu on täysmlkku sille täällä. Todella huomaavaista.
- Anonyymi00009
"Haluan, että tiedät tämän: tässä maailmassa on jossain ihminen, jolle olet ”ainoa”, joku, joka rakastaa sinua yli kaiken"
Kauniisti ajateltu ja sanottu jollekin, mutta...
Ei tuon avulla kukaan tiedä tuota asiaa.
Ei edes kuka noin ajattelee.
Jos joku noin ajattelisi musta, tahtoisin kuulla sen oikeassa elämässä tai kunnon tunnisteilla.- Anonyymi00011
Aloituksessa on tunniste jos oikea näkee, hän tunnistaa olen sen sanonut hänelle.
- Anonyymi00010
Ap kenties ite kirjoitellu tuhmuuksia suutuspäissään ja pyrkii niitä hyvittelemään kirjoittamalla "välillä lempeitä viestejä". 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584