Porin Mikkolan Prismassa tervehtiminen, yleensäkin käytöstavat, hyvän minkä vaan toivottaminen kuuluu naamakertoimen mukaan. Jos olet pukeutunut Helly Hansenin tuulipukuun niin saat loistavaa palvelua, mutta jos kuulut vaikka seksuaalivähemmistöön ja olet vaikka espanjalainen "hintsukka", kuten minä niin minulle harva toivottaa mitää hyvää illan jatkoa tai edes tervehdi. Huonosta palvelusta kysyneenä minulle sanottiin, että voin käydä muualla kaupassa jos ei miellytä ja kysyin, että miksi minulla ei ole espanjalaisena homoseksuaalina käydä tässä kaupassa niin tympeä tyttö sanoi, että mieti sitä. No asia edistyy ja kiitos kuuluu ainoastaan yhdenvertaisuusvaltiitutelle.
Hyvää päivän jatkoa, juhannusta yms.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pahoittelut huono Suomi vielä.
T. aloittaja Spain, Madrid - Anonyymi00002UUSI
No osta se helly hansenin tuulipuku äläkä itke siellä.
- Anonyymi00003UUSI
Se nyt on ihan yksi veenmaku mitä Mikkolan Prisman kassojen päässä liikkuu. Minä käyn ainakin ostoksilla marketissa enkä seurustelemassa. Jos on mahdollista niin valitsen aina mieskassan. Palvelu on tehokasta, ystävällistä ilman naamanvääntelyä, ja nopeaa. Ehdottomasti mieskassa. Eikä koskaan kuule heiltä vinkumista vaikka kävisi työvaatteet päällä, kuten moni käy. Miten inhoankaan sitä hyvää illanjatkoa-mielistelyä, sellainen pois. Riittää kun sanoo kiitos.
- Anonyymi00004UUSI
Huomiovaatteet niskassa voi aina käydä kaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131474Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2551407- 1061114
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76746
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 120607
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368558Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515