Porin Mikkolan Prismassa tervehtiminen, yleensäkin käytöstavat, hyvän minkä vaan toivottaminen kuuluu naamakertoimen mukaan. Jos olet pukeutunut Helly Hansenin tuulipukuun niin saat loistavaa palvelua, mutta jos kuulut vaikka seksuaalivähemmistöön ja olet vaikka espanjalainen "hintsukka", kuten minä niin minulle harva toivottaa mitää hyvää illan jatkoa tai edes tervehdi. Huonosta palvelusta kysyneenä minulle sanottiin, että voin käydä muualla kaupassa jos ei miellytä ja kysyin, että miksi minulla ei ole espanjalaisena homoseksuaalina käydä tässä kaupassa niin tympeä tyttö sanoi, että mieti sitä. No asia edistyy ja kiitos kuuluu ainoastaan yhdenvertaisuusvaltiitutelle.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Pahoittelut huono Suomi vielä.
T. aloittaja Spain, Madrid - Anonyymi00002
No osta se helly hansenin tuulipuku äläkä itke siellä.
- Anonyymi00003
Se nyt on ihan yksi veenmaku mitä Mikkolan Prisman kassojen päässä liikkuu. Minä käyn ainakin ostoksilla marketissa enkä seurustelemassa. Jos on mahdollista niin valitsen aina mieskassan. Palvelu on tehokasta, ystävällistä ilman naamanvääntelyä, ja nopeaa. Ehdottomasti mieskassa. Eikä koskaan kuule heiltä vinkumista vaikka kävisi työvaatteet päällä, kuten moni käy. Miten inhoankaan sitä hyvää illanjatkoa-mielistelyä, sellainen pois. Riittää kun sanoo kiitos.
- Anonyymi00004
Huomiovaatteet niskassa voi aina käydä kaupassa.
- Anonyymi00005
Porilainen maakuntapukine ja rippipuku samassa, sinikeltaiset työhousut ja takki.
- Anonyymi00006
On komia💪👍
- Anonyymi00007
Onkohan joku jo vihittykin sinikeltaisissa työhaalareissa?
- Anonyymi00008
Juu, taisi papillakin olla sama asu, vaikka oli naispappi.
- Anonyymi00009
Mää näin siälä kamelinvarpaan
- Anonyymi00010
Se oli kangastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
- 32635
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476