Kuka tukee vahvaa ihmistä, silloin kun hän hajoaa?
Ei kukaan, ei siksi ettei välittäisi, vaan siksi ettei kukaan näe sitä tai ota sitä todesta.
Vahva ihminen
56
425
Vastaukset 56
- Anonyymi00001
Olen hajonnut vahva. Me korjataan itsemme. Mutta sen jälkeen kukaan ei pääse lähelle
- Anonyymi00002
Valitettavasti.
Tein virheen, kun kuvittelin, että nyt ei satu. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Valitettavasti.
Tein virheen, kun kuvittelin, että nyt ei satu.En ymmärtänyt tuota. Mutta en alistu enää kyselemään kun sitähän te haluatte. Ette osaa enää ihmiset edes kommunikoida vaan aina on joku alistus tai kiusaamis juttu menossa.
Kieroilua. Ei kuulu normaaliin kanssa käymiseen. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ymmärtänyt tuota. Mutta en alistu enää kyselemään kun sitähän te haluatte. Ette osaa enää ihmiset edes kommunikoida vaan aina on joku alistus tai kiusaamis juttu menossa.
Kieroilua. Ei kuulu normaaliin kanssa käymiseen.En tiedä kenelle luulet kirjoittavasi ja miten liityt mihinkään.
Mun puolelta ei ole ollut mitään tuollaista ikinä, eikä varmasti tule olemaan. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
En tiedä kenelle luulet kirjoittavasi ja miten liityt mihinkään.
Mun puolelta ei ole ollut mitään tuollaista ikinä, eikä varmasti tule olemaan.Ja silloin, kun ei ymmärrä, niin pysy kaukana muiden asioista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ymmärtänyt tuota. Mutta en alistu enää kyselemään kun sitähän te haluatte. Ette osaa enää ihmiset edes kommunikoida vaan aina on joku alistus tai kiusaamis juttu menossa.
Kieroilua. Ei kuulu normaaliin kanssa käymiseen.Jos kahdella ihmisellä on oma tapansa ja tahtinsa edetä, niin se ei kuulu muille. Sitä ei pidä mennä sörkkimään, eikä sitä tarvitse muiden ymmärtää!
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos kahdella ihmisellä on oma tapansa ja tahtinsa edetä, niin se ei kuulu muille. Sitä ei pidä mennä sörkkimään, eikä sitä tarvitse muiden ymmärtää!
YLEINEN ANONYYMIPALSTA LUE SÄÄNNÖT JA LOPETA VOLLOTUS MENE YKSITYIS OSIOON VIESTIMÄÄN ESIM SINNE SEKSI SIVUILLESI MISTÄ TULET PETTÄJÄ
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
YLEINEN ANONYYMIPALSTA LUE SÄÄNNÖT JA LOPETA VOLLOTUS MENE YKSITYIS OSIOON VIESTIMÄÄN ESIM SINNE SEKSI SIVUILLESI MISTÄ TULET PETTÄJÄ
Hienoa palstasetä eli aloittajaäijä anna tunteiden leimahtaa monologissasi, se hiilaa sinua
- Anonyymi00028
Ei kaikilla ole kuitenkaan ihan noin.
Jotkut siltikin uskovat hyvään ja luottavat toisiin ihmisiin, vaikka onkin jopa tahallaan hajotettu.
Ja kun tarpeeksi monesti tai pahasti on noin tapahtunut, ei enää onnistu itsekseen omin voimin korjaamaan itseään.
Näin kävi itselleni..
Paljon, aivan liian paljon kaikkea pahaa oon kokenut ja hajonnut monesti, mutta oon niistä aina ennen jotenkin kuitenkin selvinnyt ja itse yksin kasannut itteni mutta.....
Se mikä mut ainakin hajotti ihan lopullisesti, enkä enää selviä tästä, oli Rakkaus....
Aika pskaa......
- Anonyymi00006
Ei kukaan maailmassa selviä ehjänä, ellei nyt ihan lapsukaisena lähde täältä iäisyyteen. Jokainen joutuu kamppailemaan rikkinäisyytensä kanssa voidakseen eheytyä.
- Anonyymi00008
Siitähän nyt ei ole kyse. Ei ole tarvinnut pumpulissa kasvaa.
- Anonyymi00007
Minä voin vaikuttaa pinnalta hauraalta ja herkältä mutta sisältä olen kova. Kestän iskuja enkä koskaan oikeastaan itke. Hyväksyn vain asiat sellaisena, kun ne tulevat vastaan. Pärjään hyvin yksin, koska olen tottunut siihen. Olit poikkeustapaus. Kukaan ei ole koskaan koskettanut sisimpääni niin voimakkaasti. No, eiköhän tästäkin toivuta ajan kanssa.
- Anonyymi00009
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nainen
ok, niin minäkin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Luovuta jo tämä on se itseään estottomasti kehuva psykedeelisiä arbitrory- tyyppisiä muistovärssyjä kirjoittava mies. T
- Anonyymi00014
Eikä ”pärjääviä” auteta muutenkaan, edes hädän hetkellä,
- Anonyymi00017
Näinhän se on. Eihän nyt muiden auttaja apua tai tukea tarvitse. Lisäksi, kun se on niin vahva, niin voi kohdella miten nyt milloinkin huvittaa.
- Anonyymi00018
No tämähän kuuluu siihen manipulaatio retoriikkaan mitä narsistit käyttää.. Jos Sää pskahousu pääset näkemään tai kuulemaan kenenkään yksityisiä asioita tai tietoja, olet rikollinen..
Eikä siinä nyt stana auta kuin alistua siihen tietoon, että pska osuu tuulettimeen ja voimalla.- Anonyymi00034
Ei paloi letut pannuun.
- Anonyymi00020
Vahvuus on usein pelkkä illuusio, kuten myös heikkouskin voi olla.
- Anonyymi00022
Joo kyllä ne hommat mitellään ihan irl. Kaiken keskiössä on palstaäijä joka on vainonnut ihmisiä todennäköisesti vähintään se kolmevuosikymmentä kohteet vaihtuen.
- Anonyymi00023
Ei pidä paikkaansa. Ihmisillä on erilaiset työkalut käsitellä asioita ja kyvyt käyttää niitä! Se ei tarkoita, etteikö niitä voisi oppia käyttämään ja heikosta tulla vahva tai vahvempi, eikä sitä että vahva romahdettuaan ei olisi edelleen vahva. Vahvallekin tulee tilanteita ja hetkiä, ettei asioita vaan kykene tai jaksa sillä hetkellä käsitellä tai kaipaa jotain niin suuresti, että se vie vaan lattiaan.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Joo kyllä ne hommat mitellään ihan irl. Kaiken keskiössä on palstaäijä joka on vainonnut ihmisiä todennäköisesti vähintään se kolmevuosikymmentä kohteet vaihtuen.
Taidat olla RYZZÄ.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Taidat olla RYZZÄ.
Mikä vttu teitä vaivaa... menkää pois.
- Anonyymi00038
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ihmisillä on erilaiset työkalut käsitellä asioita ja kyvyt käyttää niitä! Se ei tarkoita, etteikö niitä voisi oppia käyttämään ja heikosta tulla vahva tai vahvempi, eikä sitä että vahva romahdettuaan ei olisi edelleen vahva. Vahvallekin tulee tilanteita ja hetkiä, ettei asioita vaan kykene tai jaksa sillä hetkellä käsitellä tai kaipaa jotain niin suuresti, että se vie vaan lattiaan.
Niin....
Rakastaa ja kaipaa jotain niin paljon,
että ei enää jaksa tai pysty mihinkään.
Harmi ettei itse saa päättää kaipaako vaiko ei.
Ja ettei niitä tunteita saa tukahdutettua pois vaan tahdon voimalla.
Rakkaus, vahvin kaikesta.
Ikävä kyllä..
- Anonyymi00021
aamulla jos m enee untenmaqille niin mukavaa heräillä aikaisin jotain vaikka jalkapalloilupeliäkin tuijottamaan..
ei olla tyhmiä kuin Timo... - Anonyymi00026
Läheiset ja rakkaat tietenki. Vahvat ihmiset monesti kerää ympärilleen myös vahvoja ihmisiä ja ihmissuhteita.
- Anonyymi00027
Kyllä, mutta luitko aloituksen ajatuksella?
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä, mutta luitko aloituksen ajatuksella?
Tuo on nyt vaan omaa kuvittelua. Muitten aliarviointia tai sitte ne läheiset ei vaan välitä. Voi myös olla ettei anna auttaa. Kyllä muut näkee sen pahan olon monesti jo aiemmin kuin itse jos vaan ovat tarpeeksi läheisiä ja herkkiä lukemaan toisen tunnetiloja.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tuo on nyt vaan omaa kuvittelua. Muitten aliarviointia tai sitte ne läheiset ei vaan välitä. Voi myös olla ettei anna auttaa. Kyllä muut näkee sen pahan olon monesti jo aiemmin kuin itse jos vaan ovat tarpeeksi läheisiä ja herkkiä lukemaan toisen tunnetiloja.
En jaksa nyt sun kanssa vääntää, kun asenne paistaa jo kilometrin päähän ja se, ettei ole aikomustakaan ymmärtää.
Väität vastaan ja väännät aloitusta mm. eivät välitä. - Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
En jaksa nyt sun kanssa vääntää, kun asenne paistaa jo kilometrin päähän ja se, ettei ole aikomustakaan ymmärtää.
Väität vastaan ja väännät aloitusta mm. eivät välitä.Älä jos et kestä sitä et joku erimieltä asiasta. Elät jossain vahvuuden harhassa. Oikeasti vahva ihminen myötää myös heikkoutensa. Et uskalla näyttää sitä puolta muille siksi olet lopulta heikko.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Älä jos et kestä sitä et joku erimieltä asiasta. Elät jossain vahvuuden harhassa. Oikeasti vahva ihminen myötää myös heikkoutensa. Et uskalla näyttää sitä puolta muille siksi olet lopulta heikko.
arvasin, ettet ymmärtänyt ettei sun mustavalkominåolenainoaoikeassa kommentteja kaivata.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
arvasin, ettet ymmärtänyt ettei sun mustavalkominåolenainoaoikeassa kommentteja kaivata.
Ai minä olen mustavalkoinen kun kehoitan ajattelemaan asiaa muiden silmin. Okei. En ole puhunut itsestäni vaan sinusta.
- Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
En ymmärrä aikuinen joka itkee olen niin vahva ettei muut huomaa mun pahaa oloa. Menet heti puollustus linjalle kun myöntäile sinua. Paskapuhetta huomaa tässäkin ettet vaan halua kunnella muita. Aikuistu jumalauta ja opettele ottamaan apua vastaan jos joku susta sen verran välittää.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
En ymmärrä aikuinen joka itkee olen niin vahva ettei muut huomaa mun pahaa oloa. Menet heti puollustus linjalle kun myöntäile sinua. Paskapuhetta huomaa tässäkin ettet vaan halua kunnella muita. Aikuistu jumalauta ja opettele ottamaan apua vastaan jos joku susta sen verran välittää.
Pieni kysymys sivusta...
Missä sitä apua olet antanut jollekin,
kun väität ettei sitä oteta vastaan?
Palstallako? - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Pieni kysymys sivusta...
Missä sitä apua olet antanut jollekin,
kun väität ettei sitä oteta vastaan?
Palstallako?Miten voi olla niin vaikeaa ymmärtää tää on keskustelupalsta. ‼️EN TUNNE TEITÄ HENKILÖKOHTAISESTI ‼️Läheiselleni ja rakkailleni jatkuvasti. Enhän mä teitä tunne. Sehän oli vaan kehoitus. EN OLE TEILLE MITÄÄN APUA ANTAMASSA MiSSÄÄN.
- Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Miten voi olla niin vaikeaa ymmärtää tää on keskustelupalsta. ‼️EN TUNNE TEITÄ HENKILÖKOHTAISESTI ‼️Läheiselleni ja rakkailleni jatkuvasti. Enhän mä teitä tunne. Sehän oli vaan kehoitus. EN OLE TEILLE MITÄÄN APUA ANTAMASSA MiSSÄÄN.
Ja siinähän se tulikin, minkä huomasin heti ensimmäisestä kommentista 😉
- Anonyymi00054
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ja siinähän se tulikin, minkä huomasin heti ensimmäisestä kommentista 😉
Onko siis sulla tarkoitus keskustella aiheesta vai mollata muita? Se tekee sinusta kiusaajan ja trollin. Eikä mua kiinnosta pätkääkään jonkun keskenkasvuisen lällätelijän hyvin vointi joka ei osaa alkeellista kommukointia.
- Anonyymi00031
Noin se ainakin mun kohdallani on.
Koska oon aina ennenkin selvinnyt kaikesta yksin niin nytkin mun oletetaan ja odotetaan että mä selviin ja pärjään yksin omin voimin enkä hajoo.
Kun oon sanonut etten selvii tästä yksin,
ja etten mä oikeesti enää jaksa "taistella" ,
että oon niin rikki että mä luovutan,
niin vastaus on .....
"Kyllä sä jaksat, sä oot vahva"
"Oot ennekin jaksanut, niin kyllä nytkin"
"Et voi etkä saa luovuttaa koska *** tarvii sua"
"Sun on pakko jaksaa"
Vttu kun en vaan pysty enkä jaksa,
enkä osaa enää saada itteeni kasaan.
Tiedän että olis pakko koska jos mä luovutan niin joku muukin luovuttaa...
- osaisinpa vihata ennemmin kun rakastaa- Anonyymi00032
Kumma klon aika alkaa ulista!
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mene sinäkin tyhjänulisija hlvettiin.
- Anonyymi00040
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sinä se siinä uliset!
Taitaa osua suhun monikin kirjoitus palstalla viime päiviltä kun hyökit kimppuun kun on kyse tietyistä asioista. - Anonyymi00041
Olen tosi surullinen lukiessani tuon sun kirjoituksen. Melkein tulee itku. Jos joku on kohdellut sinua huonosti, jätä sellainen ihminen omaan arvoonsa. Tällä palstalla vellominen ei paranna sinun oloa välttämättä. Minutkin lytätään ja haukutaan tällä palstalla joka päivä. Se ei vointia paranna. Jos sulla on ystäviä tai harrastuksia keskity niihin, älä tähän palstaan hyvä ihminen.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Olen tosi surullinen lukiessani tuon sun kirjoituksen. Melkein tulee itku. Jos joku on kohdellut sinua huonosti, jätä sellainen ihminen omaan arvoonsa. Tällä palstalla vellominen ei paranna sinun oloa välttämättä. Minutkin lytätään ja haukutaan tällä palstalla joka päivä. Se ei vointia paranna. Jos sulla on ystäviä tai harrastuksia keskity niihin, älä tähän palstaan hyvä ihminen.
Jos olis ystäviä, niin ei varmaan silloin tarttis yksin yrittää selvitä!
Se on hienoa jos sä pystyt vaikuttaa tunteisiis
ja olemaan välittämättä ihmisistä vaan tahdon voimalla.
Aika lyttäävää toi sulta et vellon vaan palstalla. - Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Jos olis ystäviä, niin ei varmaan silloin tarttis yksin yrittää selvitä!
Se on hienoa jos sä pystyt vaikuttaa tunteisiis
ja olemaan välittämättä ihmisistä vaan tahdon voimalla.
Aika lyttäävää toi sulta et vellon vaan palstalla.Olen huolissani sinusta kanssaihmisenä. Sehän on sinun asia, minkä verran olet palstalla. En minä sinua lyttää. En ole todellakaan välinpitämätön ihmisten suhteen. Olen piikikäs ja hankala ihminen, tutut ja sukulaiset tietävät sen. Ei ole minullakaan ystäviä, mutta olen aika tottunut siihen, kun olen ollut aina yksinäinen. Toivon kovasti, että pääset yli siitä, mitä olet joutunut ilman omaa syytäsi kokemaan. Kyllä se aurinko vielä paistaa sullekin. Voin sen vanhempana sanoa.
- Anonyymi00057
Anonyymi00046 kirjoitti:
Olen huolissani sinusta kanssaihmisenä. Sehän on sinun asia, minkä verran olet palstalla. En minä sinua lyttää. En ole todellakaan välinpitämätön ihmisten suhteen. Olen piikikäs ja hankala ihminen, tutut ja sukulaiset tietävät sen. Ei ole minullakaan ystäviä, mutta olen aika tottunut siihen, kun olen ollut aina yksinäinen. Toivon kovasti, että pääset yli siitä, mitä olet joutunut ilman omaa syytäsi kokemaan. Kyllä se aurinko vielä paistaa sullekin. Voin sen vanhempana sanoa.
Oletat tietämättä ja tuntematta edes mua jopa minkä ikäinen oon. .
Mulla oli vielä reilu vuosi sitten kaikki tarpeeks hyvin ollakseni onnellinen ja silleen.
Nyt ei enää ole mitään muuta kuin palsta.
- Anonyymi00033
No ei vit tu kukaan ole tukemassa.
- Anonyymi00047
Mua luullaan suojakuoreni takia vahvaksi, vaikka omasta mielestäni olen kaukana siitä monessa mielessä. Jopa ammatilaiset ymmärtävät mua väärin, koska näytän vahvalta tai koska en osaa tehdä muuta kuin näyttää vahvalta. On tässä maailmassa ihmisiä, jotka näkevät suojakuorien taaksekin, mutta valitettavan pieni prosentti.
- Anonyymi00048
No tämä. Vahva näkee sen toisen vahvan kuoren taakse!
- Anonyymi00050
Sun hän hän on tässä ja mikään pää oo hajonnut.
Hullu ukko pääs oot itte hajottanut hörhöillyt täällä ja imeny tekstejä itseesi röyh hieman liikaako.- Anonyymi00051
Sulle saattaa olla vierasta, että toiset elää palstan ulkopuolella.
- Anonyymi00052
Hän 8 ollut lomalla jo 4 viikkoa.
Elämä hymyilee ja helle päivät niitä odotellessa lisää lomalla. - Anonyymi00055
tuollainen vähän hassu juttu jos menee nukkumaan kuin joku Timo-tumputtaja, sitten aamulla tyyny on hukassa ja haahooo
- Anonyymi00056
Kyllä. Jos on ollut pitkään vahva kantanut omat ja muiden huolet ja epäoikeudenmukaisuudet jo lapsuudessa, niin jossain kohtaa tulee stoppi. Edes yhteiskunta ei ymmärrä, että ihminen voi oikeasti uupua. Ei enää jaksa kantaa itseään eikä muita ja se ei ole pillereillä korjattava masennus. Se on uupumus.
- Anonyymi00058UUSI
Terapeutti. Perheestä ei ole apua varsinkaan kun se ongelmien lähde ja syy. Minulle on tehnyt hyvää laittaa rajat läheisille. Siinäpähän oppivat etteivät minusta hyödy enää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1551263- 881174
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051080- 65882
- 57632
- 52553
- 32548
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?79509No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29474- 45467