elin lapsuuden suruisan äitini kanssa mikään elari tai muu ei korvaa rikottua perhettä sitä kun nainen jää kakkossijalle. se elämä oli surullista ja siinä kärsi kaikki minuakin laiminlyötiin. tästä syystä minusta kasvoi pärjäävä yksinäinen narsisti. ajoin omalla tavallani myös eksää pois koko suhteen ajan koska en uskaltanut luottaa häneen alkuunkaan hän myös teki oloni sellaiseksi että inhosi minua vältteli seuraani vältteli himassa oloa olin kuin pärjäämätön hankala vihainen pirttihirmu joka pilaa hänet vaikka peilasin hänen välinpitämättömyyttä perhettämme kohtaan koko ajan
korjaava kokemus
9
60
Vastaukset
- Anonyymi00001
korjaava kokemus on ehdotommasti tarpeen seuraavan kanssa miehen tulee istua vieressäni vaikka kampaajalla ja suojella minua jos haluan jos hän ei pysty kestämään mieltäni ja traumojani jos he jättävät häneen liikaa jälkiä hän ei pysty kohtaaamaan minua miehen tavoin vaan on kokoajan hylkäämässä kun olen vähän tahditon hän ei ole mies minulle
- Anonyymi00002
moni puhuu suojelusta mutta suojelu on näkyvää se on kokoajan arjessa sulla ei tule sitä hylätyksi tulemisen tunnetta niinkun jo lapsena
- Anonyymi00003
haluan kiltin ihanan miehen meille tänne :) täällä ei niitä ”pesi’
- Anonyymi00004
Jos ei ole toisen kunnioitusta ja vilpitöntä rakastamista niin ei se suhde onnistu.
- Anonyymi00005
Ihan parisuhdeko sinulla tuli mieleen tästä trollaavan äijän sekavasta mokelluksesta? Terve
- Anonyymi00006
näin se todellakin on:/. itkin surusta osastolla synnytysten jälkeen:/ olin niin yksin jo silloin sivusta
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihan parisuhdeko sinulla tuli mieleen tästä trollaavan äijän sekavasta mokelluksesta? Terve
mene sinä he lvetttiin siitä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
mene sinä he lvetttiin siitä
Pelkäänpä ettei naisvihanvastainen missioni ole ohi vielä. Jaksamisia myös sinulle apäijä
Äidit on usein suruisia. Ja se on meidän tehtävä piristää äitejämme ja auttaa kaikissa tilanteissa. Lapsuus on tärkeä vaihe elämässä, muttei se ole peruste käyttäytyä vastuuttomasti. Lapsen silminkin näkee millon pitää esim tiskata ja mä osasin jo kaikenlaista remonttihommaakin pienenä. Mutta tässä tietenki oli isovanhemmilla ratkaiseva rooli. Aika alkaa nykyään olla toinen, ettei ees isovanhempien ikäluokasta löydy käteviä osaavia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902827- 2071108
- 751023
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti165930- 66848
- 65812
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?20666- 64655
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.91637Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57568