minkä ikäiselle olette alkaneet antamaan maissinaksuja?
maissinaksuista....
7
1028
Vastaukset
- kauhistuksen kanahäkki
kysyä moista! Ei vauvoille syötetä mitään maissinaksuja, suolaa kilotolkulla!
- mam77
niitä maissinaksuja joissa ei todellakaan ole suolaa eikä mitään muutakaan vauvoille haitallista. Vaan ne ovat maissia ja sulavat kaiken lisäksi suussa hetimiten. Ne on tarkoitettu nimenomaan pikkulapsille!!! Ettekö ole muka niistä tietoisia??? Erittäin hyviä silloin esim. kun aletaan harjoittamaan sormiruokailua.
Ajattelin vain aloitusikää kysellä kun meidän neiti (5kk) on erittäin kiinnostunut ruuasta ja seuraa suu auki kun minä itse syön jotain... - naxut
mam77 kirjoitti:
niitä maissinaksuja joissa ei todellakaan ole suolaa eikä mitään muutakaan vauvoille haitallista. Vaan ne ovat maissia ja sulavat kaiken lisäksi suussa hetimiten. Ne on tarkoitettu nimenomaan pikkulapsille!!! Ettekö ole muka niistä tietoisia??? Erittäin hyviä silloin esim. kun aletaan harjoittamaan sormiruokailua.
Ajattelin vain aloitusikää kysellä kun meidän neiti (5kk) on erittäin kiinnostunut ruuasta ja seuraa suu auki kun minä itse syön jotain...oiskohan meidän vauva syönyt joskus nelikuisena ensimmäisen kerran maissinaksuja. ei hirveesti tykännyt silloin ja kävikin niin että äiti söi sen pussillisen :) no, nyt on taas kokeiltu (vauva kohta 6kk) ja vieläkin naama vähän vääntyy (en tiedä johtuuko mausta vai siitä miltä tuntuu suussa) mutta silti haluaa lisää. näkkäriäkin meidän pikkuinen jo imeskelee hampaattomalla suullaan.otan vain ajoissa pois, ennen kuin saa siitä irti isoa palasta. maissinaksuissa sitä vaaraa ei ole, sulavat niin nopsasti suussa.
- Milla.M
pari kertaa ja vauva on 5,5kk. Vauva tykkää kun saa naksun omaan käteensä ja voi imeskellä sitä.
- mistä
Kuulostaa hauskoilta. Mistä niitä saa (kuka valmistaa) ja miltä ne näyttävät?
- opettaa että
koko ajan napostellaan jotain?
- mam77
meillä ainakaan koko aikaa napostella. Vaan niillä naksuilla on hyvä tosiaann hyvä harjoittaa käsien käyttöä. Meillä on ajatuksena antaa yksi naksu neidille pilkottuna, kun esim itse syömme. saa neitikin jotain touhuttavaa siksi ajaksi eikä tartte vain katsella kun muut syö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110