Kirjoitit haluavasi minun muuttavan

Anonyymi-ap

Oliko se nyt Helllllsinkiin. Sama se, mutta sinäkö se teit sen asuntohakemuksen minun sähköpostia käyttäen, koska haluat minun muuttavan?

Sinäkö se laitoit ne porukat vahtimaan yötä päivää monen vuorokauden ajan tuonne parkkipaikalle? Tasan siihen asti, kunnes otin yhteyttä, tiedät minne. Aivan, siihen isoimpaan yksikköön.

Sinun järjestämiä nekin katuteatterit, joista aivan kaikki eivät jääneet teatteriksi?

Lisätäänkö vielä?

26

154

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaikkea maa päällään kantaa, mitä tulkitsin aloitustasi. Ne on ne miehiset voimakkaat tunteet mitkä saattaa saada aikaan vaikka mitä masinointia. Viime talvena oli pipipäisiä kirjoituksia joulun aikoihin stalkkerhuumoria kato ”all i want for christmas is you”, no ilmeisesti monen tunnen päivystämisen jälkeen kotikadulla joku luukutti ko kappaletta autosta kun viimein tulin ulos. En välttämättä usko sattumaan tässä asiassa kun tämä kyseinen sesonki on jo vuosia ollut sellaista voimakkaita tunteita herättävää aikaa. Sivusta

• Anonyymi00002

Webteppo paahan talteen

• Anonyymi00003

Eipä aivan noin ole tämä juttu. Ap

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eipä aivan noin ole tämä juttu. Ap

Joo, no sitten meillä on varmaan näin ollen eri kokemukset ja tarinat mitä tulee mielenvikaisiin ihmisiin tiäkkö

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joo, no sitten meillä on varmaan näin ollen eri kokemukset ja tarinat mitä tulee mielenvikaisiin ihmisiin tiäkkö

Näköjään. Katsos, kun mun tapauksessa ihan ovista ja ikkunoista on tultu tekemään hallaa, mitä tulee normaaliin asumiseen muun muassa. Ap

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Näköjään. Katsos, kun mun tapauksessa ihan ovista ja ikkunoista on tultu tekemään hallaa, mitä tulee normaaliin asumiseen muun muassa. Ap

Jep, kuten totesin kaikkea sakkia sitä on. Itsekin kerroin vain murto-osan vuosien varrella sattuneista tapahtumista, mitä jotkut palvoo jotain erikoisoperaationa kun ovat ”hieman” Vajaavaltaisia. Mm siksi vastasin, etteivät saa päähänsä mumista lisää mitään sellaista, mikä ei aiheeseen liity kun sitä on ollut jo aivan tarpeeksi tässä. Huomauttaisin koskien naapurustoasi, että niillä on kyllä velvollisuus ilmoittaa laittomasta liikehdinnästä vaikka millaisia jälkeenjääneitä kengän nuolijoita tmv olisivat että sikäli

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Trollin aloitus! Tuolla toisessa ketjussa keskustellaan EU:n digitaalisesta ID:stä joka kohtapuoliin tulossa. Eli kun tänne suomi24 kirjautuu niin se tapahtuu sillä digitaalisen ID:llä ja sitten viestit ei oo enää anonyymejä.

Mitäs palstatrollit tuumaatte? Kohta selviää kuka mitäkin viestejä tänne kirjoittekee. 🤭

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Trollin aloitus! Tuolla toisessa ketjussa keskustellaan EU:n digitaalisesta ID:stä joka kohtapuoliin tulossa. Eli kun tänne suomi24 kirjautuu niin se tapahtuu sillä digitaalisen ID:llä ja sitten viestit ei oo enää anonyymejä.

Mitäs palstatrollit tuumaatte? Kohta selviää kuka mitäkin viestejä tänne kirjoittekee. 🤭

No teeppä sinä palstaäijä sitä mitä parhaiten osaat, eli hihittele ja kirjoita ihan täyttä puutaheinää ja anna aikuisten puhua rauhassa kuulut holhouksen alle

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No teeppä sinä palstaäijä sitä mitä parhaiten osaat, eli hihittele ja kirjoita ihan täyttä puutaheinää ja anna aikuisten puhua rauhassa kuulut holhouksen alle

Lisään vielä sulle, että olisin tehnyt jo ehkä jotain peruuttamatonta jos tryskataan ikkunasta sisään tai on todisteita sellaisesta. Kyllä- tarkoitan henkirikosta

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No se palstaäijä on yks pahimpia palstatrolleja täällä ja olispa kyllä mielenkiintoista selvitellä mitä kaikkee tuokin kirjotellu täällä myös ne feikkiprofiilit naisista tuolla somessa.

Mut tosiaan ei kauaa enää kun suomi24:een pitää kirjautua sillä digitaalisella id:llä suomi.fi kautta. EU:ssa ovat päättäneet ettei mitään anonyymipalstoja ole tulevaisuudessa eli tulee kiinan meininki meillekin.

Onko ihan uus juttu ja utopiaa suomi24 käyttäjille? 😊🤣

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No se palstaäijä on yks pahimpia palstatrolleja täällä ja olispa kyllä mielenkiintoista selvitellä mitä kaikkee tuokin kirjotellu täällä myös ne feikkiprofiilit naisista tuolla somessa.

Mut tosiaan ei kauaa enää kun suomi24:een pitää kirjautua sillä digitaalisella id:llä suomi.fi kautta. EU:ssa ovat päättäneet ettei mitään anonyymipalstoja ole tulevaisuudessa eli tulee kiinan meininki meillekin.

Siinä mielessä näyttää olevan nk uusi juttu tai vaikeita tunteita herättävä juttu, kun pari uuvattia kiiruhtaa jostain syystä äänestämään sen aivotonta kerrontaa heti kun aihepiiri on jotain muuta kuin mies emoji jee. Että👎

• Anonyymi00020
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minun pihalla ja mukavan naapurin pihalla on yhden ukon sukulaiset ja kaverit yöllä tulleet hiippaileen päissään kun hänen autokaan ei ole ollut pihassa.Varsinkin juuri silloin kun auto ei ole yöllä ollut pihassa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tulevaisuudessa me evakot kirjoitellaan tähän saittiin joko Ruotsista tai kauempaa.Ei mee kauan.

• Anonyymi00022

Voi luoja!

”all i want for christmas is you”

Joku, tai ehkä muutamakin kirjoitus viime joulun aikoihin, sekä edellistenkin joulujen aikoihin
        tuohon juttuun liittyvä oli multa ainakin.
        Eikä ne kyllä tosiaankaan liittyneet mihinkään tuollaisiin juttuihin tai sinuun.

Ja voisin väittää ettei myöskään se liity sinuun taikka edes koko palstaan jos joulun aikoihin joku luukuttaa autossa tota biisiä.
        Omilla kulmillanikin tota luukutettu monena vuotena autoissa.

Jotenkin mukavaa mun mielestä kuin nykyään noi nuoretkin kuuntelee samoja biisejä kuin me vanhemmatkin ollaan kuunneltu tai kuunnellaan.

-joku jostain joka tahtoo vaan jonkun joululta ❤

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tulevaisuudessa me evakot kirjoitellaan tähän saittiin joko Ruotsista tai kauempaa.Ei mee kauan.

No ei muuta ku äkkiä rajan yli ennenkuin passi piippaa. Onnea

• Anonyymi00006

Tähän kun liitetään muuan yksityiskohta mukaan, saadaankin suora yhteys mun exääni.

Nimittäin.

Kukaan tällä paikkakunnalla ei tiennyt minun nimeäni. Vain hän. Ja kuinka ollakaan, se pentu kävi niitä heippoja huutamassa. Kas, volvoperhettä sekin. Ap

• Anonyymi00009

Kuulostaa niin ihanalta, täällä päin tämän mainitsemani erikoisoperatiivisen kulkuneuvoihin liittyvän toiminnan kliimaksi on ollut luultavasti se, että tullaan kolmeen pekkaan näyttämään yhdessä keskisormea, mutta se on kai ollut jotain ajankulua väistämätöntä odottaessa. Sääliksi käy välillä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuulostaa niin ihanalta, täällä päin tämän mainitsemani erikoisoperatiivisen kulkuneuvoihin liittyvän toiminnan kliimaksi on ollut luultavasti se, että tullaan kolmeen pekkaan näyttämään yhdessä keskisormea, mutta se on kai ollut jotain ajankulua väistämätöntä odottaessa. Sääliksi käy välillä

Olisikin edes tuollaista, mutta ei ole noin vähäisiä ne teot. Ap

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olisikin edes tuollaista, mutta ei ole noin vähäisiä ne teot. Ap

Juu u, vainoajilla on joku fanaattinen vimma toisten yksityisyyden piiriin monitoroimaan. Itsellä on onneksi niin vanha töllö ettei kuva näy, mutta siinähän se aika kuluu kiroillessa

• Anonyymi00010

Jatketaan, kun mitään ei kuulu.

Entä kun ne kaksi naista, jotka parkkipaikalla kaasuttivat juuri, kun olin menossa ohi siitä autosta, puhuen tosi kovaan ääneen "ettei ny vaa vahingossa ajaisi kenenkään yli", niin hauska sattuma siinäkin tuohon exääni liittyen, että ne samat naamat ovat hänen fakessa.

Jatketaanko?

• Anonyymi00013

Ai, jotain pick me pllunkantotelineitä tekemässä nk poikien likaisia hommia vai? Joo lantti son joka vo sun tienattava tjn. Sivusta se sama kuin edellinen

• Anonyymi00016

Siispä jatketaan.

Näillä kaasuttelijoilla on sama sukunimi kuin tällä, joka laittoi minulle sen "pyttykuvan".

• Anonyymi00019

Mutta eikö se ole tavallaan hienoa että jotkut ihmiset osaa toistaa toisten syöttämiä sloganeita kuin jukeboksin holeksiin jep just sinne ois asennettu kolikko. Kuulostaa tutulta

• Anonyymi00023

Mistä pitäisi mitään kuulua?

- joku joka olisi halunnut tietää totuuden

• Anonyymi00025

Ei ollut stadiin vaan oliko Niuvaan vai työttömien kortistoon. Hei. Jestas.

• Anonyymi00026

Mikä amatööri täällä on ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      628
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      38
      622
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      570
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      15
      564
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      36
      503
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      58
      468
    9. Ikuisesti rakastan...

Erästä vanhempaa miestä! 💜
      Ikävä
      26
      467
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      44
      467
    Aihe