Joko alkaa tunteet viiletä

Anonyymi-ap

😁 onko tarpeeksi KYLMÄ KYYTI 😁 🌨🌧🌨🌧🌨🌧🌬🌫🥶
T.🪄💫
Sataako idässä tarpeeksi?

19

233

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kylmän viileetä on. Ei haittaa. Lämpöisiä on tulossa. Jopa helteitä, eikö vain?

• Anonyymi00002

Paitsi ettei tunteet ole viilentyneet.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Paitsi ettei tunteet ole viilentyneet.

Ja niin.. Sellaista etanapostia lähdössä tuossa, että suattaa ukkonenkin rysähtee.

• Anonyymi00011

No? Miten se noin?

• Anonyymi00003

tunteet kuumenee.. joku tyttö nimi kuin joku kiinalainen tai thaimaa,.. mutta niin nimijännä, minua ei tarvitsisi pelätä hänen, jänniä musiikkeja hänellä jotain.

olin iloinenkin hän on kotonaan asumassa kun itse palausuin mökeiltä.

• Anonyymi00020

Ex-koulukiusattu lutka on nyt narskun huo.ra.
        Käyhän se niinkin, jos pitää itseään jotenkin nostaa jalustalle. Lol.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ex-koulukiusattu lutka on nyt narskun huo.ra.
        Käyhän se niinkin, jos pitää itseään jotenkin nostaa jalustalle. Lol.

Jännä, että pahemmin kiusatun kiusaamisessa myös molemmat mukama.

• Anonyymi00005

Ikävä- palstalla?

• Anonyymi00006

On kyllä kylmää, mutta ei se tunteita sinua kohtaan muuta, ne on vakaat…

• Anonyymi00013

ja vihelsi mennessään😊

• Anonyymi00007

Miksi en saisi rakastaa sinun veljeäsi?

• Anonyymi00010

En tunne sinua 😐🙄

• Anonyymi00008

muttqa nhiinh joku että kenen kanssa keskustelet.. googlwn gemini botti aikaq hyvä on... sen kanssqa voi

• Anonyymi00014

Työt rupesi maistumaan maatilanjussille JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ RUUHKA AIKAAN.Viime viikolla olisi ollut parempi tehdä hommat.Näin olen tämän jo todistanut muutamana vuotena.Huvittava juntti.

• Anonyymi00015

Mä olenkin ihmetellyt minne katos. siitäkin, että outoa ettei miljoona miehellä ole töitä tilallaan. Mutta nyt tulee ainakin vodaa😂 kohta saa siivota ja hakea valtiolta tukea taas kun vilja ui mudassa. pääsee sitten ostelemaan kilpa autoja ja isompia rattoreita
        Tää paikka ei olekkaan enää se nro 1 😆

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mä olenkin ihmetellyt minne katos. siitäkin, että outoa ettei miljoona miehellä ole töitä tilallaan. Mutta nyt tulee ainakin vodaa😂 kohta saa siivota ja hakea valtiolta tukea taas kun vilja ui mudassa. pääsee sitten ostelemaan kilpa autoja ja isompia rattoreita
        Tää paikka ei olekkaan enää se nro 1 😆

Kysehän ei ole työn määrästä tilalla.Tilan töiden ja oheistöiden aikataulutuksesta oli kyse.Liittyy rakkaussuhteisiin minun kommentti.Mustasukkaiseen junttiin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kysehän ei ole työn määrästä tilalla.Tilan töiden ja oheistöiden aikataulutuksesta oli kyse.Liittyy rakkaussuhteisiin minun kommentti.Mustasukkaiseen junttiin.

Aikataulutus on ollut muutaman vuoden aivan eri töitä tekevän miehen mukaan.Ei tarpeen mukaan tarkoitan.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Aikataulutus on ollut muutaman vuoden aivan eri töitä tekevän miehen mukaan.Ei tarpeen mukaan tarkoitan.

Kesällä normaali juntti on ennakoinut miten eri tapahtumat vaikuttaa liikenteeseen ja katsoo milloin olisi traktoreilla hyvä liikkua ilman tien tukkona oloa yms. seikkoja.Tämä juntti tekee työt silloin kun rakas menee omaa työhönsä(mies) ja loikoilee pankolla kun rakas lomilla.Luulee vielä ettei kukaan huomaa.Juntti+ mustasukkasuus+h*mous on huono yhdistelmä.

• Anonyymi00022

Todella kylmää on kyyti 😆

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      112
      749
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    3. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      19
      670
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      629
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      70
      504
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63