😁 onko tarpeeksi KYLMÄ KYYTI 😁 🌨🌧🌨🌧🌨🌧🌬🌫🥶
T.🪄💫
Sataako idässä tarpeeksi?
Joko alkaa tunteet viiletä
19
233
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Kylmän viileetä on. Ei haittaa. Lämpöisiä on tulossa. Jopa helteitä, eikö vain?
- Anonyymi00002
Paitsi ettei tunteet ole viilentyneet.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paitsi ettei tunteet ole viilentyneet.
Ja niin.. Sellaista etanapostia lähdössä tuossa, että suattaa ukkonenkin rysähtee.
- Anonyymi00011
No? Miten se noin?
- Anonyymi00003
tunteet kuumenee.. joku tyttö nimi kuin joku kiinalainen tai thaimaa,.. mutta niin nimijännä, minua ei tarvitsisi pelätä hänen, jänniä musiikkeja hänellä jotain.
olin iloinenkin hän on kotonaan asumassa kun itse palausuin mökeiltä.- Anonyymi00020
Ex-koulukiusattu lutka on nyt narskun huo.ra.
Käyhän se niinkin, jos pitää itseään jotenkin nostaa jalustalle. Lol. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ex-koulukiusattu lutka on nyt narskun huo.ra.
Käyhän se niinkin, jos pitää itseään jotenkin nostaa jalustalle. Lol.Jännä, että pahemmin kiusatun kiusaamisessa myös molemmat mukama.
- Anonyymi00005
Ikävä- palstalla?
- Anonyymi00006
On kyllä kylmää, mutta ei se tunteita sinua kohtaan muuta, ne on vakaat…
- Anonyymi00013
ja vihelsi mennessään😊
- Anonyymi00007
Miksi en saisi rakastaa sinun veljeäsi?
- Anonyymi00010
En tunne sinua 😐🙄
- Anonyymi00008
muttqa nhiinh joku että kenen kanssa keskustelet.. googlwn gemini botti aikaq hyvä on... sen kanssqa voi
- Anonyymi00014
Työt rupesi maistumaan maatilanjussille JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ RUUHKA AIKAAN.Viime viikolla olisi ollut parempi tehdä hommat.Näin olen tämän jo todistanut muutamana vuotena.Huvittava juntti.
- Anonyymi00015
Mä olenkin ihmetellyt minne katos. siitäkin, että outoa ettei miljoona miehellä ole töitä tilallaan. Mutta nyt tulee ainakin vodaa😂 kohta saa siivota ja hakea valtiolta tukea taas kun vilja ui mudassa. pääsee sitten ostelemaan kilpa autoja ja isompia rattoreita
Tää paikka ei olekkaan enää se nro 1 😆 - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mä olenkin ihmetellyt minne katos. siitäkin, että outoa ettei miljoona miehellä ole töitä tilallaan. Mutta nyt tulee ainakin vodaa😂 kohta saa siivota ja hakea valtiolta tukea taas kun vilja ui mudassa. pääsee sitten ostelemaan kilpa autoja ja isompia rattoreita
Tää paikka ei olekkaan enää se nro 1 😆Kysehän ei ole työn määrästä tilalla.Tilan töiden ja oheistöiden aikataulutuksesta oli kyse.Liittyy rakkaussuhteisiin minun kommentti.Mustasukkaiseen junttiin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kysehän ei ole työn määrästä tilalla.Tilan töiden ja oheistöiden aikataulutuksesta oli kyse.Liittyy rakkaussuhteisiin minun kommentti.Mustasukkaiseen junttiin.
Aikataulutus on ollut muutaman vuoden aivan eri töitä tekevän miehen mukaan.Ei tarpeen mukaan tarkoitan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aikataulutus on ollut muutaman vuoden aivan eri töitä tekevän miehen mukaan.Ei tarpeen mukaan tarkoitan.
Kesällä normaali juntti on ennakoinut miten eri tapahtumat vaikuttaa liikenteeseen ja katsoo milloin olisi traktoreilla hyvä liikkua ilman tien tukkona oloa yms. seikkoja.Tämä juntti tekee työt silloin kun rakas menee omaa työhönsä(mies) ja loikoilee pankolla kun rakas lomilla.Luulee vielä ettei kukaan huomaa.Juntti+ mustasukkasuus+h*mous on huono yhdistelmä.
- Anonyymi00022
Todella kylmää on kyyti 😆
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491