Että voisinko minä kuitenkaan luottaa sinuun... Ehkä sinä petät minua heti, kun selkäni käännän. Tai ehkä tekisit sen siitä huolimatta, vaikka olisin kanssasi samassa tilassa.
Pelkään niin paljon sitä, että sinä satuttaisit minua. En tiedä miten uskaltaisin kanssasi lopulta edes yrittää tutustua kunnolla.
N->M
Pieni pelko on siitä
7
202
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kannattaa yrittää!
- Anonyymi00002
Tutustuttaisiin nyt vaikka ensin. Ei mulla oo sellainen luonne että pettäisin.
M>N - Anonyymi00003
tämä on taas tyhjääkin tyhjempi aloitus, sisällöllä ei ole mitään merkitystä, kun ei ole edes lähde- ja kohdetietoa✋🛑❌👎
- Anonyymi00004
Ymmärrän,
https://www.youtube.com/watch?v=VJDJs9dumZI&list=RDVJDJs9dumZI&start_radio=1
,, - Anonyymi00005
Kannattaa luottaa vaistoon. Eikä sitä kannata liikaa paljastaa...
- Anonyymi00006
Jostainhan tuo pelko tulee. Sitä kannattaa miettiä mistä. Onko ollut tilanteita, joissa on huomioinut jotain toista/toisia naisia sinun läsnäollessa niin paljon, että olet kokenut olisi kiusaantuneeksi.
Onneksi on myös sellaisia miehiä, jotka eivät ikinä tekisi sinulle niin.
Mietipä sitä. Minä mietin ja, kun tajusin asian, en voinut ajatellakaan enää sellaista tilannetta omalle kohdalle. Ei ikinä. Itseä pitää arvostaa. - Anonyymi00007
Kauhea, jos olisi tuollainen tilanne. Onneksi oma kaivattu on luotettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 97680
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68489